Heel stom, had mn telefoon niet mee toen ik pony ging voeren. Mooie luchten gezien. Onweer en heel veel regen gehad hier. Nu probeert de zon er weer door te komen. Hoop dat het vanavond meevalt. Was vanmorgen rond 10 uur al 18 graden en flink benauwd. Nu gezakt naar 14 en voelt minder benauwd. Hier is Texel btw
DezeNaam
Geplaatst: 09-05-21 12:23
Ik hoor net onweer. Nu hopen dat ik ook wat bliksem te zien krijg.
(Uitstelgedrag op zijn best... Ik moet leren voor mijn examen maar voor bliksem maak ik toch echt wel even een uitzondering. Zo'n zeldzaam natuurfenomeen. )
Edit: ik kijk net op Lightingmaps en waarschijnlijk zal ik voorlopig nog geen bliksem zien. Maar ik hou het alvast in het oog. Er zitten wel enkele 'bolletjes' in mijn provincie dus er is hoop.
Buien nog best lang hangen hier tussen de rivieren heen en weer trekken.
Lithya
Geplaatst: 09-05-21 16:54
Dit was in Katlijk. Regen en onweer gehad. Even later ontving ik een filmpje dat er een wolf gespot was daar, doe mij dan die regen en onweer maar
xxemmely
Geplaatst: 09-05-21 20:06
Ohhh wat een gave foto's komen er voorbij! Hier hebben we rond half 1 10 spetters regen gehad en een verdwaalde donder en dat was t lees dus boven mij dat die bui in Antwerpen is neergestreken en bij ons dus weinig meer waard was haha