Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 00:03

Independence schreef:
Sorry?

Termen gooien als dissociatie is heel heftig en echt niet iets wat je over internet even kunt suggereren als mogelijke diagnose.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 00:11

poes schreef:
Independence schreef:
Sorry?

Termen gooien als dissociatie is heel heftig en echt niet iets wat je over internet even kunt suggereren als mogelijke diagnose.

Via internet iemand de grond in stampen voor iets wat ze goed bedoelt is ook heel heftig en iets wat je niet zomaar moet doen.
Maar ach. Vanachter een schermpje kunnen we ongenuanceerd zeggen waar we zin in hebben, zonder rekening te houden met het gevoel van de tegenpartij.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 00:20

Mezelf, waarom voel ik me nog steeds zo waardeloos en kan ik me niet tot werk toe zetten, terwijl er zoveel leuke en goede dingen gaande zijn en er aan komen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 00:21

Independence: Als jij mijn post ziet als iemand de grond instampen maar zelf iemand vanaf een schermpje durft diagnosticeren met dissociatie, kan ik weinig meer zeggen. Je kunt met zo weinig informatie dat soort diagnoses echt niet stellen. Mogelijk denkt die persoon nu dat ze dat echt heeft e.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 00:30

poes schreef:
Independence: Als jij mijn post ziet als iemand de grond instampen maar zelf iemand vanaf een schermpje durft diagnosticeren met dissociatie, kan ik weinig meer zeggen. Je kunt met zo weinig informatie dat soort diagnoses echt niet stellen. Mogelijk denkt die persoon nu dat ze dat echt heeft e.

Dissocieren is iets wat iedereen in meer of mindere mate doet. Ik diagnosticeer helemaal niks, ik opper iets.
En ja, de manier waarop je me aanspreekt voelt totaal niet prettig, en dan ook nog in combinatie met de _/-\o_ van de persoon er na. Ik voel me persoonlijk aangevallen op iets wat ik goed bedoel en ja, ik voel me daar nu heel erg poedersuiker over.

Maar goed, ik hoop dat jij vannacht lekker kunt slapen nadat je ongecensureerd je mening hebt kunnen geven, ten koste van iemand anders.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 00:33

Ik bedoelde het niet kwetsend. Ik erger me wel heel erg aan het feit dat mensen dingen als dissociëren even vanaf een schermpje op basis van een paar zinnen durven opperen. Mogelijk heb jij dus ook iemand slapeloze nachten bezorgt, hoe goed bedoeld ook. Laat dat soort dingen aub over aan de professionals.

Ik weet overigens wat dissociëren is, ben opgeleid psycholoog.

Maar nogmaals: ik bedoel het zeker niet aanvallend, vond je post wel erg vervelend dat zeker. Maar jou als persoon wil ik echt niet de grond inboren of een slecht gevoel geven.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 06:35

Dat ik makkelijk nog een dutje had kunnen doen met de bende die het op dit moment is op het spoor in Brabant :Z

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 06:39

Vertel mij wat... Bed lag zo lekker en dan gaat de stomme wekker weer

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 06:51

Zo raar gedroomd en na 5 uurtjes slaap wakker. Tegenwoordig heel normaal voor mij maar normaal gezien ben ik iemand die zich verslaapt en niet 2,5 uur voor de wekker wakker is.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 06:56

Aan die rot fruitvliegjes, bah bah lijkt wel een invasie

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 07:18

Dat ik moet invallen voor een collega en zijn enorm saai werk moet doen. En dat op een maandag ochtend

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:11

Pepper3 schreef:
Aan die rot fruitvliegjes, bah bah lijkt wel een invasie

Fruitvliegval bouwen, helpt goed

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:13

Eindelijk lekker geslapen door mijn nieuwe traagschuim kussen. Maar toch wakker geworden met vreselijk veel pijn in mijn arm waardoor ik nu nergens zin in heb met die warmte en ook niet durf te auto rijden.... zucht.

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:27

Dat ze hier in de buurt weer aan het werken zijn waardoor de stroom al voor de 3e keer in 1 week uit is _-:(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:33

De warmte. Nu al he-le-maal klaar mee.

Gister was het tot 20:30u nog 29 graden. Vandaag is er 34 voorspeld (momenteel is het 26), morgen 36, woensdag 35, ga zo maar door. De airco's binnen trekken het niet met 2 grote lichtkoepels onder en we hebben achter op de tuin (en de slaapkamer van m'n zoontje) van 's morgens tot 's avonds zon. Ik slaap nu al slecht, dus dat wordt alleen maar erger zo. Arme man en arme zoon, want als ik chagrijnig ben van slaaptekort en moet overleven in die vieze hitte, wordt ik een monster :') O:) ;(

De airco op de slaapkamer 's nachts trekt het tot nu toe wel redelijk, maar het is even afwachten wat die de komende dagen doet. Daarnaast kan ik er alsnog niet veel van meegenieten want als ik dan zonder deken ga liggen heb ik de dag erna een kou op m'n schouders/nek waarvan ik dan dagen loop te janken van de pijn :')

*Maar onze vakantie naar Mallorca over 2 weken waar het ook constant 30+ is, is iets waar ik dan wel al maanden naar uitkijk hihi. De hitte hier in NL is gewoon echt iets waar ik niet aan kan wennen pff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:43

Lau schreef:
IK HAAT MENSEN! Het is verdomme bijna half 12. Ga gvd binnen zitten met je gepraat ik wil slapen.

Ik wil een hutje op de hei |o

Hebben we dezelfde buren? :')
Was hier ook zo, en dan niet eens directe buren maar van een paar huizen verderop.

Ik heb van die slaapoordopjes gekocht, misschien kun je dat ook proberen. :)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 09:25

Ik snap dat scholen met dit weer een tropenrooster aanhouden, maar ik ben er niet heel blij mee. Ik werk op een BSO, en normaal gesproken halen we het net met alle scholen ophalen. Wij halen zo'n 11 scholen per dag op. Dat redden we omdat ze niet allemaal tegelijk uit zijn (meestal zit er een kwartier tussen). Nu, op 2 scholen na (en godzijdank 2 scholen studiedag, anders was het nog erger), hebben alle scholen tropenrooster. En je raadt het al, allemaal om 13.00 uit. Waardoor we niet op alle scholen op tijd kunnen zijn. Oh, en hierdoor moeten wij dus op het warmste moment van de dag met die kinderen gaan zeulen om ze allemaal op de BSO te krijgen. Gelukkig genoeg vervoersmiddelen, anders had het nog meer tijd gekost.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 09:47

Aan het weer, zweet me nu al kapot. :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 09:51

Merileth schreef:
Ik snap dat scholen met dit weer een tropenrooster aanhouden, maar ik ben er niet heel blij mee. Ik werk op een BSO, en normaal gesproken halen we het net met alle scholen ophalen. Wij halen zo'n 11 scholen per dag op. Dat redden we omdat ze niet allemaal tegelijk uit zijn (meestal zit er een kwartier tussen). Nu, op 2 scholen na (en godzijdank 2 scholen studiedag, anders was het nog erger), hebben alle scholen tropenrooster. En je raadt het al, allemaal om 13.00 uit. Waardoor we niet op alle scholen op tijd kunnen zijn. Oh, en hierdoor moeten wij dus op het warmste moment van de dag met die kinderen gaan zeulen om ze allemaal op de BSO te krijgen. Gelukkig genoeg vervoersmiddelen, anders had het nog meer tijd gekost.

Bah ja wat een geregel zo! Succes!

Bij ons zijn ze om 12u al uit zelfs maar hebben ze wel aangegeven dat de ouders die niets kunnen regelen qua opvang de kinderen wel kunnen laten blijven - aangezien ze er vanuit gaan dat niet iedereen zo laat nog iets kon regelen. De leraren vangen ze dan op. Bij ons hadden ze het in het weekend pas bekend gemaakt van het tropenrooster.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 10:00

Ik wou dat ik een tropenrooster had :')

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 10:47

Omdat ik veel last heb nog van eerder genoemde lukt het huishouden niet echt. Woensdag wordt mijn oudste zoontje 9 jaar en ja dan wil je een goed opgeruimd huis voor beiden oma's die langs willen komen. Ik ben benieuwd hoe dat er in gaat zitten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:02

Klote muggen, heb 3 grote schijven op mijn lijf waar ik gestoken ben.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:29

School. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Cijfers 12 week te laat invullen, geen informatie over een examenvak waarvan iedereen al uitslag heeft, geen informatie over een inhaalvak waar grotendeels vorige week al bericht over heeft gehad. En ja, ik ben overal achteraan geweest -:(-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:15

Dit weer -O- het zou verboden moeten worden on nog dingen te moeten doen...

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:16

Dat ik straks naar de tandarts moet en voor de eerste keer een gaatje moet laten vullen, en ik niet weet of ik met verdoving wil of niet.