Independence schreef:Sorry?
Termen gooien als dissociatie is heel heftig en echt niet iets wat je over internet even kunt suggereren als mogelijke diagnose.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
poes schreef:Independence schreef:Sorry?
Termen gooien als dissociatie is heel heftig en echt niet iets wat je over internet even kunt suggereren als mogelijke diagnose.
poes schreef:Independence: Als jij mijn post ziet als iemand de grond instampen maar zelf iemand vanaf een schermpje durft diagnosticeren met dissociatie, kan ik weinig meer zeggen. Je kunt met zo weinig informatie dat soort diagnoses echt niet stellen. Mogelijk denkt die persoon nu dat ze dat echt heeft e.
Lau schreef:IK HAAT MENSEN! Het is verdomme bijna half 12. Ga gvd binnen zitten met je gepraat ik wil slapen.
Ik wil een hutje op de hei
Merileth schreef:Ik snap dat scholen met dit weer een tropenrooster aanhouden, maar ik ben er niet heel blij mee. Ik werk op een BSO, en normaal gesproken halen we het net met alle scholen ophalen. Wij halen zo'n 11 scholen per dag op. Dat redden we omdat ze niet allemaal tegelijk uit zijn (meestal zit er een kwartier tussen). Nu, op 2 scholen na (en godzijdank 2 scholen studiedag, anders was het nog erger), hebben alle scholen tropenrooster. En je raadt het al, allemaal om 13.00 uit. Waardoor we niet op alle scholen op tijd kunnen zijn. Oh, en hierdoor moeten wij dus op het warmste moment van de dag met die kinderen gaan zeulen om ze allemaal op de BSO te krijgen. Gelukkig genoeg vervoersmiddelen, anders had het nog meer tijd gekost.