Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Waar kan ik vrijdag op de heide wandelen, zonder in de file te hoeven lopen? Het deel van de Posbank met het bezoekerscentrum valt daarmee dus af.
Ik kom uit Friesland, rij hoe dan ook over Hilversum en kan verder daar naar toe waar ik naar toe wil, maar dat zal dus niet Brabant of Limburg zijn. Verder maakt locatie weinig uit.
theadora99 schreef:Mijn auto mag 100kg trekken. Maar wat gebeurt er, stel ik zou 500 kg trekken? En vooral, wat is het verschil met dezelfde auto (zelfde jaar, model, motor, alles) die 600 kg mag trekken?
Lalidan schreef:Waar kan ik vrijdag op de heide wandelen, zonder in de file te hoeven lopen? Het deel van de Posbank met het bezoekerscentrum valt daarmee dus af.
Ik kom uit Friesland, rij hoe dan ook over Hilversum en kan verder daar naar toe waar ik naar toe wil, maar dat zal dus niet Brabant of Limburg zijn. Verder maakt locatie weinig uit.
AmyII schreef:theadora99 schreef:Mijn auto mag 100kg trekken. Maar wat gebeurt er, stel ik zou 500 kg trekken? En vooral, wat is het verschil met dezelfde auto (zelfde jaar, model, motor, alles) die 600 kg mag trekken?
Het kan dan zijn dat de aanhanger die getrokken wordt de voorwielen van het wegdek tilt (dan kan je niet meer sturen).
Ik heb ook eens een bestelbus gezien die te vaak te zwaar beladen werd, hiervan lag op de duur de motor los in de bak. Deze had zichzelf losgetrokken, rijden ging vanaf dat moment absoluut niet meer.
theadora99 schreef:Maar exact dezelfde auto (op het eerste oog dan), zelfde motor, gewicht etc, mag wel meer trekken. iemand die ik erover sprak zei dat het zat in de sterkte van de trekhaak maar dat leek me nogal een raar verhaal. Gaat overigens om een Ford Fiesta. Hoef helemaal niet zo veel te trekken hoor vroeg me alleen af waarom ik minder mag trekken dan een andere auto.
AmyII schreef:Heb je toevallig een demontabele trekhaak? Of een trekhaak die later aan de carrosserie is vastgemaakt? Lijkt me dat dan daar het verschil zit. Ik had bij mijn vorige auto ook een demontabele (omdat hij anders voor het kenteken zat) en daar mocht hooguit een fietsendrager op.
laraxXxemma schreef:Bestaat er ook zoiets als een traphekje idee voor je douche als douchegordijn?
Ik wil eigenlijk iets van een douchegordijn maar alleen de onderste helft. Als ik hem op volle lengte doe moet hij voorbij het licht en dan sta ik half donker te douchen en dat vind ik irritant. Heb kort nagedacht om dan de stang maar halverwege te hangen ipv hoog maar dan moet ik er onderdoor als ik wil douchen, lijkt me ook niet handig
laraxXxemma schreef:Bestaat er ook zoiets als een traphekje idee voor je douche als douchegordijn?
Ik wil eigenlijk iets van een douchegordijn maar alleen de onderste helft. Als ik hem op volle lengte doe moet hij voorbij het licht en dan sta ik half donker te douchen en dat vind ik irritant. Heb kort nagedacht om dan de stang maar halverwege te hangen ipv hoog maar dan moet ik er onderdoor als ik wil douchen, lijkt me ook niet handig
theadora99 schreef:Het kan dan zijn dat de aanhanger die getrokken wordt de voorwielen van het wegdek tilt (dan kan je niet meer sturen).
Ik heb ook eens een bestelbus gezien die te vaak te zwaar beladen werd, hiervan lag op de duur de motor los in de bak. Deze had zichzelf losgetrokken, rijden ging vanaf dat moment absoluut niet meer.
poes schreef:germie schreef:Kun je lang op 1 been staan met je ogen dicht? Het valt mij best tegen.
Hahaha wat toevallig. Net nog geoefend. Moet ik van de kine. Links 17 sec en rechts 13 vandaag. Ben er erg slecht in.