Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Mei 2022.…... Start topic najaar 2018 ongelooflijk.
Kunnen die buren niet gewoon oprotten naar een bejaardentehuis ofzo en daar loeren naar anderen en geen leven hebben.
Christiene schreef:Nee die verzorging tehuizen... net een kleuter school... rollators kun je ook de boel blokkeren zitplaatsen bezet houden.. verhalen genoeg van mijn oma vroeger..
anjali schreef:Als mensen ouder worden,gehandicapt worden,etc.,dan blijven het gewoon dezelfde mensen die aardig zijn of onaardig wat ze ook al waren toen ze nog zelfstandig woonden.Eerst blokkeerden ze je oprit met hun auto en nu met hun scootmobiel of rollator.
Shiloh schreef:Tegenwoordig willen ze bij hoger beroep nog wel eens direct een uitspraak doen wat het uiteindelijke vonnis is, dat verschilt nog wel eens daarom mijn vraag. Ik hoop natuurlijk voor haar dat er direct een uitspraak is, niet dat er weer eens 6 weken wordt gepakt voor dat deze schriftelijk volgt.Dat schrijft ze letterlijk 3 Posts boven je
meggiemeg schreef:Shiloh schreef:Tegenwoordig willen ze bij hoger beroep nog wel eens direct een uitspraak doen wat het uiteindelijke vonnis is, dat verschilt nog wel eens daarom mijn vraag. Ik hoop natuurlijk voor haar dat er direct een uitspraak is, niet dat er weer eens 6 weken wordt gepakt voor dat deze schriftelijk volgt.Dat schrijft ze letterlijk 3 Posts boven je