Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Wiskey1 schreef:Ik heb trouwens wel het idee dat ie te knap voor mij is haha.
Ah joh niet te onzeker !
Ben nu wel benieuwd naar een foto
Wiskey1 schreef:Wiskey1 schreef:Ik heb trouwens wel het idee dat ie te knap voor mij is haha.
Ah joh niet te onzeker !
Ben nu wel benieuwd naar een foto
Wiskey1 schreef:Zo stil als het was....
Ik vloog vandaag van stockholm naar Amsterdam met mn werk, dus terug naar huis. Bij het inchecken zoekt een best wel knappe man oogcontact. Daarna heel kort een paar zinnen gewisseld. Na het vliegen weer oogcontact. Tot we allebei een andere bus in moesten. Ik wist geen naam, enkel waar hij werkte. Dus ik ben gaan zoeken op Facebook en had hem vrij snel gevonden. Berichtje gestuurd en nu echt leuk aan het praten... wordt vervolgd....
Janinevv schreef:Wandelen en daarna wat drinken? Dat je eind ochtend afspreekt?
Phylos schreef:Bij mij is het daten weer afgelopen. Maar deze manier stond nog niet op mijn lijst...hij blijkt al een vriendin te hebben! Ik kwam er bij toeval door een wederzijdse kennis achter. Ik was redelijk in shock. Ik vond het contact daarvoor ook al erg moeizaam en had sterk mijn twijfels.
Heb hem geconfronteerd met het vriendinverhaal maar kreeg daarna gewoon geen reactie meer..triest.
Phylos schreef:Bij mij is het daten weer afgelopen. Maar deze manier stond nog niet op mijn lijst...hij blijkt al een vriendin te hebben! Ik kwam er bij toeval door een wederzijdse kennis achter. Ik was redelijk in shock. Ik vond het contact daarvoor ook al erg moeizaam en had sterk mijn twijfels.
Heb hem geconfronteerd met het vriendinverhaal maar kreeg daarna gewoon geen reactie meer..triest.