Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:06

Welke winkels ze toen winkelde weet ik niet en waar ze nu winkelt ook niet, maar toen liep ze dus ook in ripped jeans en weet ik het allemaal en de opmerkingen die ik vervolgens kreeg waren om te huilen :') dus vandaar dat ik m'n kind dat niet aan doe en me gewoon als een (imo) degelijke moeder kleed :+

+ dat ik gescheurde broeken erg duur vind voor het kleine beetje stof wat eraan zit :')

Daarom zeg ik: ik denk dat iedereen een andere visie op blunder heeft. :+

Trui

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:12

Vinden jullie zwarte Dr Martens ook 'saai' dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:14

Anoniem schreef:
Welke winkels ze toen winkelde weet ik niet en waar ze nu winkelt ook niet, maar toen liep ze dus ook in ripped jeans en weet ik het allemaal en de opmerkingen die ik vervolgens kreeg waren om te huilen :') dus vandaar dat ik m'n kind dat niet aan doe en me gewoon als een (imo) degelijke moeder kleed :+

+ dat ik gescheurde broeken erg duur vind voor het kleine beetje stof wat eraan zit :')

Daarom zeg ik: ik denk dat iedereen een andere visie op blunder heeft. :+

Ik draag geen spijkerbroeken, dus sowieso geen ripped jeans. Maar wel opvallende jurkjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:22

Calm your titties, ik zeg ook niet dat jij spijkerbroeken moet dragen.

Ik zeg alleen dat ik dus inmiddels oerdegelijke (en blijkbaar doodsaaie kuisheidsgordels) draag en het strakke en schreeuwerige niet meer bij m'n levensfase vind passen :+ wat een ander doet moet ie zelf weten maar volgens mij ging het erover wat je zelf een blunder vindt toch? :+

Nou voor mij zijn dat levi shirts, ongeacht je leeftijd :+ maar ook te schreeuwerige / drukke / strakke kleding. Vind ík geen porum achter een kinderwagen ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:23

Ik heb hele kalme borsten, ik leg je alleen iets uit :)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:41

Gespot op Facebook!
Klik, want ik krijg hem niet klein genoeg.

Weet niet wat de boktmamacommissie hier van vind maar ik vind het stiekem echt zo vreselijk trashy om je jonge kind zoiets te laten dragen. Even los van het feit wat hier het statement is, ik heb niks met voetbal.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:43

Oh ja vreselijk! Maar ik heb wat kinderkleding betreft sowieso een hele uitgesproken smaak en ik vind het al snel goedkoop ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:45

Ik vind dat ook tokkietrash eersteklas := en daarbij heb je als ouder een voorbeeldfunctie en vind ik dit echt zo daar tegenin gaan.

Maar goed, kwestie van opvoeding. Paar weken terug op het strand een pikkie van 4 die toen ik hem ergens op wees 'hallo ik ben een kind van de duivel ja' zei en vervolgens ging die hele familie 'kind van de duivel' zingen een paar minuten later.

Mijn stijl is het niet zegmaar :+

Maar qua kinderkleding heeft die van ons nu sowieso 3 kledingkasten zo'n beetje; papa wil outdoor, mama wil nette kleding en voor thuis chille pakjes. :') outdoor en net gaat niet altijd lekker samen :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:51

Tokkie eerste klas :').
Voordat ik ging samenwonen met m'n vriend woonde hij ook in een tokkie buurt. Daar liepen ze ook allemaal met dat soort shirtjes. Volgens mij gaan die van kind op kind ofzo, want ze waren vaak erg verwassen of 6 maten te groot of de pasvorm was er helemaal vanaf :').

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:52

Vuurtje erbij en POEF! weg shirt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:56

lieveli schreef:

Ja vooral dat :') van die enge goedkoope marktstof

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:57

lieveli schreef:

Kind ook, maar ja, tokkiebuurt dus er is binnen no-time een nieuwe Delayno/Kimberley.
Laatst bijgewerkt door oomens op 21-08-17 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:57

Jup :').

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:16

Dit bericht hoort hier niet. (Ik had hier een bericht staan voor een ander topic)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:28

Memories schreef:
Gespot op Facebook!
Klik, want ik krijg hem niet klein genoeg.

Weet niet wat de boktmamacommissie hier van vind maar ik vind het stiekem echt zo vreselijk trashy om je jonge kind zoiets te laten dragen. Even los van het feit wat hier het statement is, ik heb niks met voetbal.

OMG, wedden dat hij D'Jaylano heet ofzo.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:35

Ja laatst ook iemand van stal noemt zn kind Blue-Giojay ...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:53

Trui schreef:
Vinden jullie zwarte Dr Martens ook 'saai' dan?

Ik heb donker blauw, dus mijn antwoord is nee :P

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:58

_Micha_ schreef:
Jullie bedoelen een Levi's shirt? Ik zat de hele tijd te denken wat Levi nou was tot ik het de foto zag :))

AmyII schreef:
Ik heb inderdaad veiligheidsschoenen van womenworks. Zwarte sleehakken. Zien er netjes uit en iedereen vind het een grappig feit dat het werkschoenen zijn. Ze lopen overigens prima, goede grip en steun e.d. Alleen ben ik gewoon iemand die snel last van haar voeten heeft met hakken.

Oh echt? Wat voor werk doe je dan? Ik heb wel eens lopen grappen wanneer je nou die schoenen aan zou doen? Ik kan me geen baan met veiligheidsschoenen voorstellen maar waar het toch nog oké is om een sleehak te dragen. Maar dat kan ook goed aan mij liggen :D

Ik werk op een meubelvakschool: ik ben zelf dus fysiek niet meer heel erg bezig met meubel- en interieurbouw maar toch moet ik veiligheidsschoenen aan wanneer ik in een praktijklokaal kom (logisch).
Ik begreep overigens van collega's dat ze ook wel in de bediening gebruikt zouden worden.

Edit:
Nog even reageren op de rest van de reacties ;)
Hier in de omgeving mist 'het voorbeeld' naar het kind toe ook regelmatig. Zo doodzonde, een paar weken terug zag ik een man met een fles bier en een joint op een fiets met twee bloedjes van kinderen achterop (echt hele mooie kinderen). Papa was al zover heen dat hij de fiets bijna liet vallen en zijn zoontje de boel moest 'redden' verschrikkelijk...

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 15:44

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/hxbv1y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben ik nu als 26-jarige een wandelende modeblunder? :))

Een modeblunder niet, maar saaier kan ik mij amper voorstellen. Het lijkt wel of alle jongeren tegenwoordig een uniform dragen.
Ik ben 46 en dateer uit de newwave- punk- tijd, dus toen ik jong was kon het niet gek genoeg zijn. Nu zien alle jongeren er hetzelfde uit, inclusief mijn dochters :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 16:00

Kijk dit heb ik aan.Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 16:33

Ik heb een tijdje wat nettere kleding gekocht, maar ben ondanks 35+ toch echt nog steeds fan van 20+ kleding. Loop ernog steedsgraag in en schaam me niet. Lekker sportief. Netjes nee, geen rokjes, maar die soort joggingbroeken met shirts die je veel bij tieners ziet zitten thuis wel heerlijk. Heb laatst een outfit gescoord bij de primark. Mijn eerste bezoek, kwaliteit slecht, maar voor 15 euro een soort sportbroek, top en een shirt, heerlijk. Misschien ben ik wat oud hiervoor, maarik voel me 19 (eigenlijk 16, maarmogen autorijden is welfijn ). En dan wandelik er een rondje meedoor het bos met veel te roze sneakers. Heerlijk. Vakantiekleding zeg maar.
Maar waarom zou kleding leeftijdsgebonden moeten zijn?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 16:36

ik ben wel benieuwd wat 'gepaste' kleding is voor een 47-jarige :D
Show me! :D

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 16:52

Dr martens zag je vroeger alleen in de punk scene, tegenwoordig loopt zowat elk 'hip' tienergrietje erop. Dus imho ook vreselijk 13 in een dozijn.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:01

Koia schreef:
Dr martens zag je vroeger alleen in de punk scene, tegenwoordig loopt zowat elk 'hip' tienergrietje erop. Dus imho ook vreselijk 13 in een dozijn.

echt zo niet, hoor ! In de punk scene waren DM's not done. Je moest ABL's hebben ! (Armée Belgisch Leger). Legerkisten, dus, maar dan echte ! :j Kon je vinden in de Stock Américain. Ongelukkig genoeg was de kleinste te verkrijgen maat een 39. En laat ik toen net een 37 gehad hebben... Opgelost met een dot WC-papier :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:06

Oh dus eigenlijk heb ik dan schoenen gekocht die je helemaal niet mooi vind? :')