Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 10:52

Pfff ik kom ook even mijn MP ergernissen van me afschrijven..

Ik heb een zitmaaier te koop staan, prima ding maar er zijn wat dingen waar aan gesleuteld moet worden. De eerste deed een goed bod dus daarmee afgesproken dat hij kwam kijken. Staat hij op de stoep, blijkt dat hij de advertentie gewoon niet had gelezen want hij verwachtte een tiptop machine voor zijn bod.... Toen wilde hij hem voor een rotprijs meenemen, dus dat hebben we maar niet gedaan.

Vervolgens de volgende hoogste bieder een berichtje gedaan, nooit antwoord op gehad, terwijl hij bog wel twee keer hoger dan die prijs had geboden :?

Toen iemand die allemaal rare vragen ging stellen, als hij niet binnen een half uur antwoord had werd ik bestookt met "????" Berichtjes. Hij vond de boden te hoog, maar wilde hem wel ophalen voor €450.-, ik wilde minimaal €750,- dus dat had ik aangegeven. Nog de hele week berichtjes gehad met vreemde vragen over de maaier en te lage boden. Volgens mij heeft die ook niks beters te doen :+

Uiteindelijk nu iemand die hem op wil halen, maar die zegt steeds af :roll: ik begin echt gek te worden :')

Urona447

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:19

Morgen bij een waterbed kijken,het is 90 minuten rijden dus hoop dat ik niet voor niks kom.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:16

Ik had 2 dekens op mp staan. Vorig seizoen netjes laten reinigen en opgeborgen. Eentje verkocht en geld netjes ontvangen dus ik wil de deken net opsturen. Zit er een mega scheur in beide dekens.

Ik weet 99.9% zeker dat die scheuren er nog niet in zaten voor het reinigen maar goed het is al een jaar geleden dus verhaal halen bij de stomerij zit er niet meer in.

Heb het geld naar die dame maar terug gestort. Ik ga geen gescheurde deken opsturen :n

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:38

Sommige mensen..
Heb een aantal nieuwe (met kaartjes er nog aan) halsters te koop staan, zijn er 8 in totaal, maat cob tot xfull. Krijg ik een berichtje: Voor €10,- incl. verzenden wil ik alle halsters graag overnemen!

Kan zo geïrriteerd raken door zulke mensen, staat duidelijk een vraagprijs bij en die is echt niet hoog en aan met zulke onzin aankomen..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:58

Hier juist het tegenovergestelde; aan het opruimen op het erf, en had 6 wedstrijd staanders staan die ik ooit kado heb gekregen van een leerling. Deed er niets mee, dus hup op facebook en marktplaats en kijken wat men zou bieden.
Ik dacht : ach.. 4 tientjes ofzo... Hoppa, gewoon binnen een dag voor 110 euro opgehaald :D beters dus! En spul was mega zwaar en lomp, dus blij dat ik het niet meer hoef te verslepen :+

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 09:39

haha dat had ik ooit eens met een piano..gratis opgehaald wilde hem verfen maar geen geduld dus vreselijk lelijk geverfd en toen op internet (maar op de duitse marktplaats). Ik dacht...ach als ik de verf er maar uit heb...gewoon binnen 5 minuten 150 euro geboden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:20

Weet iemand hoe je via de Martkplaats berichten foto's kan versturen?

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:24

Als je op je telefoon het bericht opent waar de foto in moet komen staat aan de recterkant van het balkje waar je ook typt een + als je die aantikt kan je o.a. een foto toevoegen.
Aan de linkerkant staat een fotocamera en als je die aantikt kan je direct een foto maken die je kan verzenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:32

Super, dankje!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:27

Mijn huis spul loopt voor geen meter. De trailer heeft momenteel best animo. Morgen komt er iemand kijken. Hopelijk zonder al te veel gedoe. Ding heeft een nieuwe bodem, 4 nieuwe banden, oploop en remmen zijn vernieuwd. Supergoed ding. Maar ja.. voor de keren dat ik nu nog weg ga met de pony kan ie beter iemand anders gelukkig maken

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:37

Ik heb van het weekend mijn tuig verkocht zaterdag kwamen en mensen die heel moeilijk dede en ja daar ga ik niet mee rijden blabla maar voor veel minder wilde ze het wel hebben nou dacht het niet alles was op de foto's te zien dus dat wist je van te voren.
Zondag kwam en een andere vrouw en die heeft het meegenomen zonder gezeur.

Verder nog wat spullen verkocht gaat best lekker momenteel eigenlijk

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:52

Dott schreef:
Mijn huis spul loopt voor geen meter. De trailer heeft momenteel best animo. Morgen komt er iemand kijken. Hopelijk zonder al te veel gedoe. Ding heeft een nieuwe bodem, 4 nieuwe banden, oploop en remmen zijn vernieuwd. Supergoed ding. Maar ja.. voor de keren dat ik nu nog weg ga met de pony kan ie beter iemand anders gelukkig maken

Komt vast goed, het is een supernette trailer :j

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 12:28

Yes, het laatste spul is verkocht :D. Vrijdagnamiddag betaling ontvangen, meteen vriend gevraagd het etiketje af te printen (de lol aan geen printer te hebben) en het pakketje zaterdag bij Kiala binnengedaan. Het viel mij echter op dat ik geen T&T code kreeg, of een bewijsje van verzending :S. Is dat normaal tegenwoordig?

Heel netjes van jou Abercrombie!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 12:44

ja dat is tegenwoordig normaal bij kiala!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 12:53

xLes schreef:
Yes, het laatste spul is verkocht :D. Vrijdagnamiddag betaling ontvangen, meteen vriend gevraagd het etiketje af te printen (de lol aan geen printer te hebben) en het pakketje zaterdag bij Kiala binnengedaan. Het viel mij echter op dat ik geen T&T code kreeg, of een bewijsje van verzending :S. Is dat normaal tegenwoordig?

Heel netjes van jou Abercrombie!

Die code staat toch dan al op het etiket voor degene naar wie het toe gaat?
Dan kan je het toch ook achterhalen? Anders is dat ook behoorlijk klote als dat niet kan, en het gaat mis.... -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 13:12

Dat is inderdaad tegenwoordig bij Kiala zo. Vind het wel een nadeel, want je hebt zo nooit een bewijs dat je het daadwerkelijk afgegeven hebt -O-

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 13:25

De T&T staat op het etiket wat je hebt geprint, dus gewoon even een kopietje van maken en dan doormailen.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 13:59

Lowara schreef:
Dott schreef:

Komt vast goed, het is een supernette trailer :j

Jup.. dies al weg

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:05

Dankzij jullie hulp nu gevonden. Top, heeel erg bedankt :D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:26

Ik krijg net iemand die 5 euro inclusief verzenden bied op bijna 30 kg lego scala. :') Oftewel al 13 euro verzendkosten. Heb gevraagd of 'ie gek was. :+

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:33

Gypsy schreef:
Ik krijg net iemand die 5 euro inclusief verzenden bied op bijna 30 kg lego scala. :') Oftewel al 13 euro verzendkosten. Heb gevraagd of 'ie gek was. :+

Je kan het altijd proberen _O-

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 00:40

Gypsy schreef:

Kan je mij een link sturen naar die lego? Ik heb heel misschien wel interesse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:49

Ik heb hier vanmiddag laarzen verkocht aan iemand die (goed) Engels spreekt en het bedrag naar eigen zeggen over heeft gemaakt, gewoon via internetbankieren, geen Paypall ofzo.
Ook een adres gekregen in Nederland, dus lijkt allemaal te kloppen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 18:44

Hier vanavond een afspraak voor de zitmaaier.... Hopen dat het uitloopt op iets.. :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:18

Naja... Ik had deze week gereageerd op een boek dat op Mp stond. Er was veel belangstelling voor en we hadden een afspraak gemaakt voor morgen avond ophalen.
Vandaag was ik bij een vriendin en hadden we het over het boek. Zij had hem gelezen en gaf hem aan me mee om te lezen. Dat was 2 uurtjes terug...
Dus ik heb net een bericht gestuurd naar die persoon waar ik morgen een afspraak mee had, dat ik het om die reden wilde afzeggen.
Krijg ik me toch een bericht terug joh... Dat ze het al dagen voor me vasthield, terwijl er heel veel belangstelling was en dat ik wel eerder had kunnen reageren/afzeggen.

Nou moe.... Ik zou bijna terugsturen: ik had ook gewoon niks meer van me kunnen laten horen, muts!!