Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:43

Hahaha over je eigen handen heenschaatsen:')

Ook al is t poepweer. Warme jas aan. Goede broek en schoenen. Lekker over t strand heen en daarna samen opwarmen in n fijne koffietent Mri?

Ahja. Eerste keer koffie drinken met n vreemde is altijd beetje raar int begin. Maar went vanzelf!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:47

FT, ik ben daar erg makkelijk in geworden. Ff iemand inschakelen die jou kan bellen voor een spoedje mocht het niks zijn :')
Ik banketstaaf met iedereen. Als ik in mn eentje ergens iets zit te drinken maa ik ook altijd een praatje met Jan en Alleman. Enige verschil is dat ik dan heb afgesproken met iemand ipv iemand spontaan tegen ben gekomen

Dat was inderdaard mijn idee Kenyada. Maar meneer is ene beetje een koukleum (en ik ook O:) ). Maar de Pier is weer open en wil ik wel heen, of een stuk over het strand te wandelen bij Wassenaar/Noordwijk. Pier heeft als voordeel dat je daarna lekker kan bowlen binnen :)

Heb vorige zomer heel wat nachten bij Wassenaar op het strand gezeten als ik niet kon slapen, plus dat ik in Wassenaar gewoond heb wat het ook weer wat "vertrouwder en persoonlijker" maakt.
Noordwijk heb ik gewerkt en ken ik ook behoorlijk goed :)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 23:03

Ja die stress herken ik wel. Op het moment dat je een datum afspreekt is er niks aan de hand, maar vanaf een kwartier voor de date denk ik, wat doe ik mezelf aan... En dan na een half uurtje weet ik of ik wegga of nog heel lang blijf praten hahah

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 23:09

Dat denk ik al 3 dagen van te voren :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 00:04

Leuke verhalen weer!
Super dat het zo goed gaat Mri!
En leuk Queleens! Hopelijk zijn die 2 weken zo om
MarlindeRooz _O- Vind het wel een hele mooie actie eigenlijk, vast een ere plaatsje in de hel waard haha
CCCCC Super leuk :D
Emptywords, 3 dagen van te voren al? :o
De eerste paar x (iets van bijna 3 jaar terug) stond ik wel bijna tot overgeven aan toe boven de wc vlak voor een date..
Nu heb ik echter 2 minuten even zenuwen en dan is het weg(tuurlijk nog wel een beetje nerveus en zo). Je moet maar zo denken de mannen hebben ook gewoon zenuwen over het algemeen hoor! Niks om je voor te schamen dus.. Vaak helpt het als je zegt dat je zenuwachtig bent, op de een of andere manier laat ik zelf dan makkelijker los.

Gisteren na een hele dag werken op date nr 2 gegaan, sushi :Y) Viel best mee hoe awkward het was eigenlijk. Vind het wel een hele lieve jongen en uiteindelijk ook een wat andere kant van hem gezien. Dacht namelijk dat het best wel een zacht ei was, maar meneer beschikt ook over een dominante kant :o
Momenteel zit hij op 5 minuten afstand ipv een uur met de auto. Maar door maandelijkse klachten weet ik eigenlijk niet of ik zin heb om hem even te zien..

Hadden jullie helemaal vlinders e.d. na de 2e date (voor de succes verhalen)? Heb dat gevoel namelijk echt niet.. en eigenlijk ook nog nooit zo snel gehad ook. (Mn moeder komt meteen met die vragen aanzetten en als ik dan zeg dat ik niet verliefd ben vind ze het maar raar...)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 00:13

Nou tot nu toe had ik dat nooit. Nooit echt die kriebels en eigenlijk wist ik al snel dat iets maar voor korte duur was. Maar deze tinderman heeft t wel voor elkaar gekregen. Na date 1 eigenlijk al en gister na date 2 zijn die gevoelens nog 10x vermeerderd. Kan die jongen ook niet uit mn kop krijgen en heb de hele dag kriebels in mn buik. Echt te ernstig gewoon :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 04:13

ah mijn Tinderman moet voor zijn werk op verschillende plekken in t land zijn, morgen zouden we naar de bios gaan en komt hij al vanaf Friesland hierheen.
nu appte hij net al met veel euhm ja ik weet niet maaruh zou ik wellicht bij jou kunnen logeren?? e.d. maar dat zijn werk vanaf mij een half uur minder reizen is, dus of ik een loge wilde in mijn huis.. haha maar echt op een heel lieve manier. dus ik zeg och gezellig! (ben toch ongesteld en dat weet hij dus gymmen wordt m niet ;') )
dus nu komt hij hier eerst macaroni eten, daarna naar de film en dan blijft ie hier gezellig logeren..
echt n heel ander type dan ik voor nu als dates heb gehad, dus misschien juist wel iets voor mij... we gaan t zien!
gisteren was hij echt enorm gezellig en spraakzaam dus hopelijk morgen ook! ik heb er zin in appte ik, hij antwoordde met ik ook!!! :-)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 11:32

Ik ben echt totaal niet zenuwachtig voor dates op de een of andere manier _O-
Alleen de laatste keer voor de 3e date een klein beetje, maar dat was meer omdat ik zo enthousiast was en weer zin had om hem te zien. Kwam ook rechtstreeks uit mijn stage met de trein dus ik was mezelf in de trein aan het 'voorbereiden'. Handcreme opdoen enzo. Toen wilde ik ook parfum opdoen maar dacht ik poedersuiker nee er zitten mensen in de trein die vinden dat misschien niet fijn dus ik heb dat toen half lopend op het station gedaan. Was net optijd want 2 seconden later stond die ineens al voor mijn neus haha *\o/*

Kelly lastig is dat he. Ik heb ook niet zo snel kriebeltjes hoor. Maar moet zeggen dat ik me er bij deze al wel een paar keer op heb betrapt. :j

Leuk Keny, veel plezier alvast.
Ik moet vanaf vandaag nog 2 weken wachtten. Damnnn _O-
Het erge is ook dat van de week een vriendin aan mij vroeg hoe lang het nog duurde. Ik 'oh joh iets van 1,5 week'. Had ik me dus in vergist, dat was 2,5 week :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 11:34

Ik vind eerste date soms ook wel spannend :j Vooral als iemand echt leuk lijkt te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 12:07

Ik weet niet of het voor de serieus is, daar gaan we achter komen. Kan wel heel goed met hem praten... En hij is Super geduldig en begripvol. Best een verademing. Kan helemaal mezelf zijn.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 17:43

Toch juist heel fijn Annette :D
Kenyada, leuk zeg! Hopen dat de avond goed bevalt, maar dat komt denk ik wel goed zo te lezen!
Queleens haha lekker die momenten he :') Maar dus toch die kriebels... Had je die redelijk snel of ging daar nog een poos over heen?

Hij had gister avond een verjaardag bij mij in de buurt, daar was hij blijven slapen en vandaag samen met de honden een rondje gelopen.. Maar ik vind het moeilijk hoor. Misschien ook omdat hij heel anders is dan dat ik gewend ben. Handje vast houden en gewoon in het openbaar zoenen, daar ben ik helemaal niet van -O-

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:00

Wat gaaf om jullie successen te lezen :j
Heb zometeen een eet date, pffff gewoon zenuwachtig van :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:14

Kelly, ik heb dat ook zo erg he! Ik was er ook niet zo van, tegenwoordig raak ik er aan gewend dat hij dat fijn vindt (en ik stiekem ook steeds meer) zoenen en kussen in het openbaar is nog wel een eeuwige strijd tussen ons beide haha.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:53

Robijntjah schreef:
Ik weet niet of het voor de serieus is, daar gaan we achter komen. Kan wel heel goed met hem praten... En hij is Super geduldig en begripvol. Best een verademing. Kan helemaal mezelf zijn.

Ah dat is fijn zeg!!! Gewoon lekker rustig aan doen idd. Dan zie je vanzelf wel waar t schip strand.

Mijn Tinderman is nu onderweg!! Ben een beetje zenuwachtig haha! Maar gaat vast weer gezellig zijn :-)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:10

CCCCC, gelukkig ben ik dan niet de enige! Afgezien van wat gekibbel is het nu dus wel goed te doen?

Iemand had hier laatst iets gezet van " Ik zou wel willen weten wie mij nu allemaal heeft geliked "
Er bestaat een manier om daar achter te komen. Als je langs gewoon nog actief bent geweest en de volgende dag stel je je straal bij naar het minimum. Dan krijg je iedereen die je heeft geliked + nieuwe mensen binnen die straal. In mijn geval heb ik iedereen binnen 2 km al gehad, dus krijg alleen nieuwe likes haha.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:12

Kelly, ik had bij deze vanaf date 1 al zoiets van omg hebben haha. Date 3 betrapte ik me op kriebeltjes :)

Keny en bb veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:13

Ik herken het ook hoor :j Soms weet je gewoon al bij date 1 dat het goed zit!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:28

Ja hij was/is gewoon rete knap en dus ook aantrekkelijk :))
Dat is ook wel fijn zegmaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:30

Ja precies! Ik heb eigenlijk nog nooit succesvolle dates gehad waar ik niet na de eerste date al een beetje het blije gevoel had :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:33

Hahaha ook niet onbelangrijk. Wij zijn naar de outlet geweest in roermond en zo nog een pizza eten :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:53

Precies! Dat blije gevoel had ik wel na date 1.
Vriendinnen werden nog net niet gek van mij :))

Jolijn veel plezier nog!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:57

Ik zit op Tinder... En kom er een week geleden achter dat de jongen die écht bij me past al lang een goede vriend is en dus letterlijk voor m'n neus... Al moet ik wel zeggen dat ik gewend ben te weten dat de ander mij leuk vindt. Dat weet ik bij hem (nog) niet.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:45

Ik ga in de meelees stand
Bye bye Tinder :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:46

Mri schreef:
Ik ga in de meelees stand
Bye bye Tinder :o

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:57