Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 17:42

Strawberry & Coconut.

Maar ik moet eerst braaf mijn bestelling afwachten! :D

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 17:44

Ik zag het toevallig net een paar posts erboven inderdaad :D.
Gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn, hou niet van aardbei en niet van cocosgeuren!
Wel balen dat een fles zo'n verschil kan maken..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 17:45

Over strawberry and coconut. Hoorde ik van de week via mail al dat iemand hem niet rook toen ben ik hem zelf ook nog gaan testen en kwam ook tot die conclusie. En heb net een nieuwe lading gemaakt had nog een fles geurolie staan en die oude gaan dus weg.

Het komt wel eens vaker voor dat iemand een geur niet ruikt maar deze geur heb ik onderworpen aan een test, de meeste geuren heb ik natuurlijk al eens gebrand echter ben ik ook geen strawberry fan alleen strawberry and rhubarb, en hij is dus veel zwakker dus heb nu zo sterk geparfumeerd en ruikt nu droog maar net aan als de rest kwa sterkte en daardoor gaat hij er uit.

Nu zal die wel geuren maar daar heb ik dus zoveel olie inzitten dat het verlies daarop gewoon te groot is om die zo te blijven maken. Jammer maar dan kopen we die niet meer in.

Juist door deze feedback kan ik er wat mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 17:57

Hoeveel heb je er nu nog over? :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:02

iets van 1 grote en 3 kleintjes van de oude die weg gaan. Maar die gaan de kliko in hoor ;)

Ik heb trouwens wel pas voor het eerst van de week gehoord dat iemand ze niet rook. En zodra de olie aan de was toegevoegd was rook ik het wel maar in de brander dus niet. Is gewoon een vreemde. Kan gebeuren.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 22-11-15 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:03

waxmeltsenzo schreef:
Over strawberry and coconut. Hoorde ik van de week via mail al dat iemand hem niet rook toen ben ik hem zelf ook nog gaan testen en kwam ook tot die conclusie. En heb net een nieuwe lading gemaakt had nog een fles geurolie staan en die oude gaan dus weg.

Het komt wel eens vaker voor dat iemand een geur niet ruikt maar deze geur heb ik onderworpen aan een test, de meeste geuren heb ik natuurlijk al eens gebrand echter ben ik ook geen strawberry fan alleen strawberry and rhubarb, en hij is dus veel zwakker dus heb nu zo sterk geparfumeerd en ruikt nu droog maar net aan als de rest kwa sterkte en daardoor gaat hij er uit.

Nu zal die wel geuren maar daar heb ik dus zoveel olie inzitten dat het verlies daarop gewoon te groot is om die zo te blijven maken. Jammer maar dan kopen we die niet meer in.

Juist door deze feedback kan ik er wat mee.

Ik ga er een deel gelijk van branden denk ik, dan kan je laten weten wat ik er van vind! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:03

Nee, bedoel van de nieuwe :) Hoeveel zijn er gemaakt?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:05

Ik denk dus ook dat deze geur vers het nog wel goed doet.
Maar eenmaal een tijdje in de kast dat deze net als de cheesecake muffig word en echt sterkte verliest maar de oorzaak is dus niet duidelijk de cheescake gaat er dus in principe om die zelfde reden uit toevallig ook met strawberrie. En de strawberrie smoothie had ik eerst was precies het zelfde probleem mee.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:07

Ik heb er nog 26 omdat ik een paar al kwijt ben ik heb er 30 gemaakt en de olie gebruikt die ik normaal voor 50 kleintjes kan gebruiken. o ja van die 30 waren er 2 groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:13

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb er nog 26 omdat ik een paar al kwijt ben ik heb er 30 gemaakt en de olie gebruikt die ik normaal voor 50 kleintjes kan gebruiken. o ja van die 30 waren er 2 groot.

Het is zo hebberig om die allemaal te bestellen hé :+ En mijn ton zit vol :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:16

Ik zeg niks maar wacht sowieso maar even af of deze wel goed valt bij de gebruikers die ze nu hebben besteld die geven vast wel een update en dan kun je altijd nog kijken, denk ik.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:30

Strawberry & coconut klinkt als een super lekkere geur. Twijfel twijfel zal ik nog een keer bestellen.. :=
Nu brand ik snow angels, die vind ik ook heerlijk!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:37

Ik ga zodra ik mijn bestelling heb, deel ervan als eerste branden, dan laat ik hier mijn mening achter! :)

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:39

Stamper schreef:
Ik ga zodra ik mijn bestelling heb, deel ervan als eerste branden, dan laat ik hier mijn mening achter! :)

Ik ben benieuwd :D

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:48

Afbeelding
Hoe is de kwaliteit van creascents?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:52

Mijn vader heeft laatst een doosje meegenomen bij de praxis. Vind er weinig geur vanaf komen, maar ik heb ze nig niet op een brander geroken. Alleen droog zeg maar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:53

Heb ze geroken in de winkel, maar persoonlijk vind ik er erg weinig geur aan zitten.
Denk bijna dat ze het zelfde ongeveer zijn als scent chips...

Mocht WME me bevallen, bestel ik voortaan daar.

Tot nu toe gaat mijn voorkeur naar Yankee Candle uit, aangezien ik daar de geur dus beter van vind af komen. Maar als WME me bevalt, dan wordt dat hem ook!

Scentchips en van Big Bazaar/ Xenos gaan voor mij afvallen, maar moet ze nog even opmaken dus!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:54

Creascents action kwaliteit.

Ik heb nu de paris paris verwisselt na 7 uur voor de Missletoe kisses. Die heb ik zelf nog nooit eerder ge rand bedacht ik mij dus. De paris paris gaf nog wel geur af ook nog sterk. Maar zo ga ik koken en dan gaan de geuren toch door elkaar dan kan mooi de andere geur daarna de voedselgeur verdrijven.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:08

Ik heb Morning Dew van PS aan gehad, maar ik vind hem niet lekker, zit een rare zure geur bij vind ik. Jammer.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:09

De big bazar luchtjes vind ik voor de prijs prima. Vooral voor de minder boeiende geurtjes als cotton ed.

Creascents gaan het dus niet worden.

Nu staat hier winter Candy van wme op, heerlijk luchtje echt voor herhaling vatbaar.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:15

Century schreef:
Ik heb Morning Dew van PS aan gehad, maar ik vind hem niet lekker, zit een rare zure geur bij vind ik. Jammer.

Niet fijn, maar ik ben dus héél erg blij om te lezen dat ik niet de enige ben! Had het hier al eens gevraagd, maar de mensen die 'm toen hadden gebrand, vonden 'm wel erg lekker en konden er niets zuurs aan opmerken. Ik helaas wel, na ongeveer een half uurtje branden denk ik. Zo zonde, want voordat-ie zurig werd, was-ie heerlijk! Ben nog op zoek naar een vervanger. Had Morning Dew van PearlMania, maar die vond ik niks.

Big Bazar scents ken ik niet. Pas wel eentje van de Xenos gebrand en die viel me niet tegen. Was er helaas ook maar eentje die ik lekker vond tussen al die kleurtjes.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:31

Ik vond hem meteen al zurig. Ik had je vraag destijds gezien, maar ik had hem nog niet gebrand dus kon er nog geen antwoord op geven. Ik weet niet wat het is, ik denk dat het gewoon een element van de geur is, maar dat ik gewoon niet lekker vind. Wel jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:36

Ik ga zo blij zijn als ik thuis ben! Werk nog tot 21.45 en dan naar huis. Lekker geurtje branden! Zusje is ook fan aan het worden. Gisteren zijn alle potjes uitgebreid besnuffeld! Ze vind de pumpkin souffle ook zeer lekker!

Vind jouw meltjes veel lekkerder dan de YC, WME. Ze ruiken ook goed en zijn gewoon stukken goedkoper :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:53

pfff wat gaan jullie weer hard...

Vandaag een echte misser. Welcom Home van H&H. Een kwart is al wel zo scherp dat het op je ogen slaat.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:00

Wat raden jullie aan van WME om te branden? Een halfje, kwartje?

Snap best dat het voor ieder anders is hoor! :)