amkeVH schreef:Dat gezin van de jumbo reclames, is dat een echt gezin? Of zijn in iedergeval de kinderen broers en zus?
Of zijn ze alle 5 apart gecast?
Allemaal aparte. De zoon heeft m'n vriend in zijn les gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Je kan niets ijken zonder een punt waarnaar je toe moet ijken. Je hebt dus altijd iets nodig met een vaste en gecontroleerde ijkwaarde waarmee je het te ijken ding kan vergelijken.
Je kan een personenweegschaal dus zeker niet ijken zonder tweede weegschaal, en dat kan alleen enigszins goed als je ook heel zeker bent dat de tweede (controleweegschaal) ook daadwerkelijk ongeveer het juiste gewicht aangeeft.
renateeee_ schreef:Hoe kan je van het een op het andere moment vergeten wat je wilde zeggen? Schiet er dan een verbinding los ofzo?
Missy_ schreef:renateeee_ schreef:Hoe kan je van het een op het andere moment vergeten wat je wilde zeggen? Schiet er dan een verbinding los ofzo?
Of dat je een kamer inloopt om iets te pakken en dan vergeet wat je ook alweer ging doen..
Misschien is onze hele wereld wel net als The Sims en is er dan iemand die je activiteit annuleert
Esmee_98 schreef:Gister op facebook had ik iets raars.
Bij mensen die je misschien kent stond de zoon van mijn baas erbij. Nu vraag ik me af hoe ze die link hebben gelegd
We hebben geen gemeenschappelijke vrienden en ik heb op mijn facebook geen werk ingevoerd. Dus ja, ik ken hem inderdaad maar hoe komt facebook daarbij?
Mandarijn schreef:Esmee_98 schreef:Gister op facebook had ik iets raars.
Bij mensen die je misschien kent stond de zoon van mijn baas erbij. Nu vraag ik me af hoe ze die link hebben gelegd
We hebben geen gemeenschappelijke vrienden en ik heb op mijn facebook geen werk ingevoerd. Dus ja, ik ken hem inderdaad maar hoe komt facebook daarbij?
Dit vraag ik me ook altijd afIk had laatst ook mensen daarbij staan waar ik totaal geen connectie mee heb, ook profielen niet bezocht oid... Waarom zet ie die mensen daar dan?
En wat ik me dan ook afvraag, stel dat je een keer op iemands profiel kijkt waar je geen vrienden mee bent (ik ben nogal nieuwsgierig als ik bijv. een aparte reactie bij een bericht zie staan), zet Facebook je dan ook bij die persoon z'n vriendschapsvoorstellen?
Missy_ schreef:renateeee_ schreef:Hoe kan je van het een op het andere moment vergeten wat je wilde zeggen? Schiet er dan een verbinding los ofzo?
Of dat je een kamer inloopt om iets te pakken en dan vergeet wat je ook alweer ging doen..
Misschien is onze hele wereld wel net als The Sims en is er dan iemand die je activiteit annuleert
Knert schreef:Misschien omdat je jezelf of een dierbare hierin kan gaan verplaatsen? Hoewel ik ervan overtuigd ben dat je niet gelijk slachtofferhulp nodig hebt bij het zien van een lijk. Gaat dan meer om de omstandigheden waarin je het lijk ziet.Hoe het kan dat wij mensen tegen vlees kunnen.
Dat je een stuk vlees ziet, net geslacht en heel herkenbaar als dier. Vinden wij normaal. En misschien zelfs vol bloed en loshangende ingewanden.
Terwijl als je een 'net' mensen lijk ziet van bijvoorbeeld een onbekende dat menigeen slachtofferhulp nodig heeft. Of een bloederige plek.