Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 00:15

amkeVH schreef:
Dat gezin van de jumbo reclames, is dat een echt gezin? Of zijn in iedergeval de kinderen broers en zus?
Of zijn ze alle 5 apart gecast?

Allemaal aparte. De zoon heeft m'n vriend in zijn les gehad ;)

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 01:22

Er zijn overigens wel complete families die je kan casten. :)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:04

mick75 schreef:
Je kan niets ijken zonder een punt waarnaar je toe moet ijken. Je hebt dus altijd iets nodig met een vaste en gecontroleerde ijkwaarde waarmee je het te ijken ding kan vergelijken.

Je kan een personenweegschaal dus zeker niet ijken zonder tweede weegschaal, en dat kan alleen enigszins goed als je ook heel zeker bent dat de tweede (controleweegschaal) ook daadwerkelijk ongeveer het juiste gewicht aangeeft.

Ik zou zeggen dat het wel kan, "but what's in a name?" ;)
Men neme geijkte gewichten en zette die op de weegschaal.
Ik ben het dus eens met Jara. (Het beste meteen 10 zakken van 10 kilo, dan meet/ ijk je het hele bereik.)
(....die gewichten zijn dan natuurlijk ooit geijkt met een andere weegschaal. :j )

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:26

waar blijven al die naakslakken die met de regen meteen weer met grote getale te gelijk te voorschijn komen.. en je verder nooit ziet.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:26

Die vraag wilde ik serieus ook net stellen :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:53

Christiene schreef:
waar blijven al die naakslakken die met de regen meteen weer met grote getale te gelijk te voorschijn komen.. en je verder nooit ziet.

Die kruipen na de bui weer lekker terug in de hosta's.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:55

Ik doe badedas in bad. Het is groen. Het water wordt ook groen. Maar het schuim is hartstikke wit. Hoe kan dat?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:47

Misschien is kleurstof te zwaar? en dat het daarom naar de bodem zakt en het schuim gewoon wit wordt?

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:38

Hoe kan je van het een op het andere moment vergeten wat je wilde zeggen? Schiet er dan een verbinding los ofzo? :+

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:39

Teveel andere gedachten waardoor het je gewoon ontschiet?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:40

renateeee_ schreef:
Hoe kan je van het een op het andere moment vergeten wat je wilde zeggen? Schiet er dan een verbinding los ofzo? :+

Of dat je een kamer inloopt om iets te pakken en dan vergeet wat je ook alweer ging doen..

Misschien is onze hele wereld wel net als The Sims en is er dan iemand die je activiteit annuleert -O-

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:41

Missy_ schreef:
renateeee_ schreef:

Of dat je een kamer inloopt om iets te pakken en dan vergeet wat je ook alweer ging doen..

Misschien is onze hele wereld wel net als The Sims en is er dan iemand die je activiteit annuleert -O-

_O-

Even terug lopen en dan schiet het bij mij in iedergeval vaak wel weer te binnen :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:49

:')

Zou het dan toch? :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:01

Esmee_98 schreef:
Gister op facebook had ik iets raars.

Bij mensen die je misschien kent stond de zoon van mijn baas erbij. Nu vraag ik me af hoe ze die link hebben gelegd :')

We hebben geen gemeenschappelijke vrienden en ik heb op mijn facebook geen werk ingevoerd. Dus ja, ik ken hem inderdaad maar hoe komt facebook daarbij? :+

Dit vraag ik me ook altijd af :+ Ik had laatst ook mensen daarbij staan waar ik totaal geen connectie mee heb, ook profielen niet bezocht oid... Waarom zet ie die mensen daar dan? :')

En wat ik me dan ook afvraag, stel dat je een keer op iemands profiel kijkt waar je geen vrienden mee bent (ik ben nogal nieuwsgierig als ik bijv. een aparte reactie bij een bericht zie staan O:) ), zet Facebook je dan ook bij die persoon z'n vriendschapsvoorstellen?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:09

Mandarijn schreef:
Esmee_98 schreef:
Gister op facebook had ik iets raars.

Bij mensen die je misschien kent stond de zoon van mijn baas erbij. Nu vraag ik me af hoe ze die link hebben gelegd :')

We hebben geen gemeenschappelijke vrienden en ik heb op mijn facebook geen werk ingevoerd. Dus ja, ik ken hem inderdaad maar hoe komt facebook daarbij? :+

Dit vraag ik me ook altijd af :+ Ik had laatst ook mensen daarbij staan waar ik totaal geen connectie mee heb, ook profielen niet bezocht oid... Waarom zet ie die mensen daar dan? :')

En wat ik me dan ook afvraag, stel dat je een keer op iemands profiel kijkt waar je geen vrienden mee bent (ik ben nogal nieuwsgierig als ik bijv. een aparte reactie bij een bericht zie staan O:) ), zet Facebook je dan ook bij die persoon z'n vriendschapsvoorstellen?

Denk het wel := kan niet eens meer gluren nu haha.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:14

Nou lekker dan. Kun je niet eens meer anoniem stalken haha. :')

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:14

Mandarijn schreef:
Nou lekker dan. Kun je niet eens meer anoniem stalken haha. :')

Idd, sommige mensen hoeven echt niet te weten dat ik op hun profiel gekeken heb. _O-

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:22

Missy_ schreef:
renateeee_ schreef:

Dat stond laatst volgens mij in de quest ofzo. Omdat het blijkbaar vroeger toen we nog in grotten woonde wel handig was om even je hoofd leeg te maken als je in een andere omgeving komt, dan ben je alerter op gevaar daar oid.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:22

Ik heb deze, en ik vind hem echt heel fijn. Niet zo lomp ding. Maar toch heel sterk!!
Afbeelding

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:23

Huh? Verkeerde topic? :p

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:25

Hahahaha, ja! Excuse meee!!! :')

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:26

Dingen die je je afvraagt... Ik vroeg me dus al af waar het antwoord van mijn voerbak was gebleven. Nou, hier dus! _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:31

Waarom hebben veel mensen met down overgewicht tot aan obestitas?

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:32

Nou, dat is wel een hele goede vraag!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:46

Knert schreef:
Hoe het kan dat wij mensen tegen vlees kunnen.
Dat je een stuk vlees ziet, net geslacht en heel herkenbaar als dier. Vinden wij normaal. En misschien zelfs vol bloed en loshangende ingewanden.

Terwijl als je een 'net' mensen lijk ziet van bijvoorbeeld een onbekende dat menigeen slachtofferhulp nodig heeft. Of een bloederige plek.
Misschien omdat je jezelf of een dierbare hierin kan gaan verplaatsen? Hoewel ik ervan overtuigd ben dat je niet gelijk slachtofferhulp nodig hebt bij het zien van een lijk. Gaat dan meer om de omstandigheden waarin je het lijk ziet.

Zitten hier in de grond ook dingen verstopt net zoals in de film 'war of the worlds'?

En ik kon mn dochter geen antwoord geven op de vraag: 'wat eten pissebedden?' :')