Persoonlijk zou ik het wel doen als mijn kleding er mooier door uitkomt, maar wel met plakbeha/tepelstickers.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo vind ik deze outfit van Kate Moss bijvoorbeeld echt prachtig;
wat emma zegt
Tenminste, de mannen die ik om me heen heb (vriend, vader enz) doen het nou niet bepaald om vrouwelijke attentie
Maar voor mij voelt het fijner
)
Ik vind borsten, mits ze mooi zijn, ook mooi. maar vooral billen; show ermee als je ze hebt! Ik ben dan ook hard op zoek naar zo'n braziliaans zwembroekje 
Als ik een vrouw zie met keiharde tepels door een tshirtje heen denk ik echt jemig.. Heb je dat zelf nou niet door?

Natuurlijk heb ik het zelf wel door als ik tepel show, ik heb toch echt wel door dat ik geen BH aan heb..
Emmaa_ schreef:Dus je loopt wel in een brazilian bikinibroekje maar harde tepels daar ben je vies van?Natuurlijk heb ik het zelf wel door als ik tepel show, ik heb toch echt wel door dat ik geen BH aan heb..
En Mar m'n favo is denk ik een lichtjes doorschijnende zwarte blouse met een spijkershort. Als het licht erop schijnt zie je m'n tepels, in het donker niet. Big fiets deal
ik vind bil showen (op het strand) niet raar, tepel wel. Vraag me niet waarom, daar ben ik nog even over aan het nadenken
Overigens loop ik niet in shorts rond waar 3kwart van je bil onderuit komt, vind ik echt niet flatteus. Maar tepel showen? Wut echt, dit is zo nieuw voor me
Maar ik draag liever een BH om het geheel wat voller te maken. BH Loos vind ik overigens geen mooie trent, maar ik vond die triangel bh's met veel kant wel mooi. Maar die kan ik dus ook niet hebben
.
Maar ieder zijn mening en ding natuurlijk. Plus dat als je mooie borsten en mooie kleine tepels hebt ik het nog best oke zou kunnen vinden staan.
Mijn borsten zijn door het gewicht al wat gaan dalen, dus zonder beha vind ik ook gewoon niet heel flatteus zeg maar
Daarbij is een grotere cup gewoon niet prettig zonder beha gedurende de dag.. althans dat is mijn ervaring.