Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:17

Ik vind het maar raar dat bhloos een trend is.. :=

Persoonlijk zou ik het wel doen als mijn kleding er mooier door uitkomt, maar wel met plakbeha/tepelstickers.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:18

LauraSaskia schreef:
of gewoon van die tepelstickers :D ik vind het wel kunnen opzich, maar ben dan ook niet bepaald preuts aangelegd :=

Haha die lijken me ook niet echt comfortabel _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:20

Ik ben sowieso totaal niet preuts, en ik ben best trots op de vorm van mijn borsten. Ze staan wat naar buiten en ze zijn wat puntig, ja, maar onder bepaalde tops vind ik het prima kunnen. Als ik uitga ben ik ook echt niet bang om wat tepel te showen haha. Heb er nooit commentaar op gehad, behalve dat ik er vet uit zie := Zo vind ik deze outfit van Kate Moss bijvoorbeeld echt prachtig;
Afbeelding

De jurk niet per se maar het hele bericht wat het uitstraalt... Mannen hebben ook tepels en als zij zonder shirt over straat lopen moeten we allemaal kwijlend neervallen. Als vrouwen het doen zijn ze opzichtig en proberen ze de aandacht te trekken.

Ik zon ook eigenlijk altijd topless en loop het liefst in mijn onderbroek door huis, ook al heb ik mannelijke huisgenoten. Het zijn letterlijk zakjes met vet waar melk uit komt als je een kind krijgt, waar de fiets doen we met z'n allen zo verschrikkelijk lastig over..

LauraSaskia

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:22

_/-\o_ wat emma zegt

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:27

Emmaa_, ik zou er niet van uit gaan dat mannen hun shirt uit doen om vrouwen kwijlend te laten neervallen. De meeste doen hun shirt gewoon uit omdat ze het heet hebben. :Y) Tenminste, de mannen die ik om me heen heb (vriend, vader enz) doen het nou niet bepaald om vrouwelijke attentie :7
Als vrouwen het doen vind ik het helemaal niet opzichtig en aandachttrekkerij, ik denk dan altijd dat de vrouw gewoon geen zin had om een BH aan te trekken die dag :D

Ik draag zelf altijd wel een BH, ben niet zo'n fan van BH-loos, vind het niet zo lekker zitten.
Ik slaap dan ook MET BH, ja harstikke slecht, ik weet het :') Maar voor mij voelt het fijner :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:28

Klopt, maar waarom mogen vrouwen hun shirt dan niet uit trekken als ze het warm hebben? :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:29

Wat mij betreft doen ze dat toch lekker? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:30

Oh ik had het ook niet gericht op jou hoor, maar meer op de algemene maatschappij. Ben een beetje feministisch wat dit betreft (wat wel meer dingen betreft).

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:36

Dat dacht ik al wel :j

Enfin, grote borsten of kleine borsten, puntig of rond, ze zijn allemaal even mooi! :Y)
(Heb niet voor niks een armbandje met I LOVE BOOBIES ergens liggen :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:38

Haha ik ben ook echt dol op borsten. Val niet op vrouwen, maar mooie borsten kan ik echt stuk op gaan _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 16:37

Soms is zonder bh, bij bepaalde tops en jurken prachtig. Soms is het geen gezicht omdat je dan die zachte tepels ziet qua vorm. Dat vind ik niet mooi, net zoals bv sneakers niet mooi vind. Dus draag ik dat niet. Als je kunt zien dat iemand stijve tepels heeft,vind ik totaal niet lelijk. Integendeel :) Ik vind borsten, mits ze mooi zijn, ook mooi. maar vooral billen; show ermee als je ze hebt! Ik ben dan ook hard op zoek naar zo'n braziliaans zwembroekje :j
Topless zonnen snap ik 100%. Ik vind bruin lijf en witte tetten/billen geen gezicht. Dat contrast :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:59

Ik vind het raar als ik de tepels van vrouwen kan zien door kleding, sorry. :') Als ik een vrouw zie met keiharde tepels door een tshirtje heen denk ik echt jemig.. Heb je dat zelf nou niet door? :=
Vind het persoonlijk aardig voorschut. Maar dat geeft niet, ieder zijn mening :D

elkee, brazilian bikinibroekjes moet je bij Nelly halen! Heb ik de mijne ook vandaan, zit fcking fantastisch.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:02

Ik draag alleen iets zonder BH als er van die cups in zitten. Met BH zie je mijn tepels vaak al best wel, dus zonder moet ik al helemaal niet aan denken :o

Em, aan wat voor outfits moet ik dan denken bij 'een beetje tepel showen'? Krijg nu echt het idee dat jij in een soort wilde speelpakjes op stap gaat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:07

Dus je loopt wel in een brazilian bikinibroekje maar harde tepels daar ben je vies van? :') Natuurlijk heb ik het zelf wel door als ik tepel show, ik heb toch echt wel door dat ik geen BH aan heb..

En Mar m'n favo is denk ik een lichtjes doorschijnende zwarte blouse met een spijkershort. Als het licht erop schijnt zie je m'n tepels, in het donker niet. Big fiets deal _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:09

Ik snap Emma der gedachten wel, alleen zou ik het zelf nooit doen. Maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik het ook nooit zo goed snap waarom je zonder bh de deur uit zou gaan. Je ziet toch altijd wel wanneer een vrouw geen bh draagt en ik kan daar gewoon niet zo aan wennen. Ik heb totaal geen last van mijn bh, en ik vind het dan toch wel mooier gewoon een te dragen.

En die string broekjes, snap ik ook nooit zo goed eigenlijk. Tuurlijk hebben sommige vrouwen mooie billen, maar ik zou me er zo niet prettig in voelen. Zelfs zo ongemakkelijk dat ik nooit zo goed snap dat andere dat 'zo maar' aan durven trekken. Een 'gewoon' broekje is toch net zo mooi? Als ik heel eerlijk ben, is het eerste wat dan vaak in mij op komt 'wat wil je nou eigenlijk bereiken?'. Bedoel ik helemaal niet aanvallend bedoelt hoor, maar ik ben dus ook altijd bang dat andere dat dan bij mij zouden denken.
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 14-05-15 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:09

Nou vind ik het overdag geen probleem om geen BH aan te hebben, maar als ik 's avonds met uitgaan sta te dansen/springen vind ik dat toch niet meer fijn worden, eigenlijk _O-

Vind het overigens wel mooi denk ik, wat je nu beschrijft. Zou het zelf alleen niet snel aantrekken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:10

Tsja, dat mijn stijl wat gewaagder is de meesten hier dat wist ik al een tijdje haha. heb niet zulke grote borsten dus met uitgaan vind ik het ook echt geen probleem :n

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:11

Emmaa_ schreef:
Dus je loopt wel in een brazilian bikinibroekje maar harde tepels daar ben je vies van? :') Natuurlijk heb ik het zelf wel door als ik tepel show, ik heb toch echt wel door dat ik geen BH aan heb..

En Mar m'n favo is denk ik een lichtjes doorschijnende zwarte blouse met een spijkershort. Als het licht erop schijnt zie je m'n tepels, in het donker niet. Big fiets deal _O-

Ja dat klopt :D ik vind bil showen (op het strand) niet raar, tepel wel. Vraag me niet waarom, daar ben ik nog even over aan het nadenken :') Overigens loop ik niet in shorts rond waar 3kwart van je bil onderuit komt, vind ik echt niet flatteus. Maar tepel showen? Wut echt, dit is zo nieuw voor me :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:13

Ik heb juist zulke kleine boobs dat ik het lelijk vind om zonder BH rond te lopen. Ik zou het prima kunnen doen want ik heb weinig last van zwaartekracht verder. :') Maar ik draag liever een BH om het geheel wat voller te maken. BH Loos vind ik overigens geen mooie trent, maar ik vond die triangel bh's met veel kant wel mooi. Maar die kan ik dus ook niet hebben :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:13

Tepel showen kan je heel ordi doen, maar (imo) kan het ook juist heel vrouwelijk en classy zijn. Niet voor een sollicitatiegesprek, maar voor uitgaan. Maar dat vind ik hetzelfde als met een brazilian/string bikinibroekje. Het kan je fantastisch staan, maar je kan er ook heel ordi uit zien

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:15

Oh, dat klinkt al een stuk minder heftig dan ik het voor me zag *D

Geen BH vind ik echt superfijn, heb m in principe ook niet echt nodig (75C). Heb ook best mooi gevormde borsten, al zeg ik het zelf... Alleen dus bovengenoemd tepelverhaal, dat vind ik wel een probleem...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:16

Mijn tepels vind ik nou niet echt het mooiste deel van mijn lichaam, dus dat show ik dan ook liever niet aan elke passant :') Maar ieder zijn mening en ding natuurlijk. Plus dat als je mooie borsten en mooie kleine tepels hebt ik het nog best oke zou kunnen vinden staan. :j Mijn borsten zijn door het gewicht al wat gaan dalen, dus zonder beha vind ik ook gewoon niet heel flatteus zeg maar :') Daarbij is een grotere cup gewoon niet prettig zonder beha gedurende de dag.. althans dat is mijn ervaring.
Billen showen heb ik dan weer wat minder moeite mee, want ik vind mijn billen best prima :D

Edit; overigens is het eerste wat ik doe als ik thuis kom.. inderdaad, beha uit haha.
Laatst bijgewerkt door Frummels op 14-05-15 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:16

Ik vind dat harde tepels juist heel sexy kunnen zijn. Als je een wat wijder zwart, wit of grijs shirtje aan hebt en je tepels prikken daar doorheen... Vind dat echt niet raar eruit zien. Op een hele verborgen manier sexy zelfs :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:21

Oh die string broekjes zijn ook echt mijn ding niet. Moet je wel hele mooie ronde billen voor hebben wil dat je staan.

Ik zag deze laatst op Facebook:
Afbeelding
Dat vond ik dan wel weer een leuk idee, maar dat was ook een halve string aan de achterkant :+.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:21

Oh nee BH-loos, ik moet er niet aan denken! Vreeeselijk.