Mijn hint ligt al een poosje klaar, weet niet of hij makkelijk of moeilijk is.. Misschien kent die gene mij niet, dan is het wel wat lastiger denk ik. Ben verder zo niet goed in een hint, hoop dat mijn secret Santa het mij ook niet al te moeilijk maakt
Ik ga vanavond even mn hint na lopen of het klopt en dan ben ik heeelemaal klaar.. op opsturen na dan natuurlijk!
love_mandy
Geplaatst: 17-11-15 19:35
Ik denk dat mijn hint ook wel te raden is, moet heb alleen nog even maken xD
Ik heb hier thuis nog maar 1 kat, we hadden er altijd 2 tot er eentje weg liep. Die kat die we nu hebben is al 13 dus die begint nu wat kleine problemen te hebben, maar hopelijk kan hij nog 2/3 jaar mee. Oja, hij is trouwens dol op eten
Ik ben morgen wel zo goed als vrij maar als t regent blijf ik thuis haha nog tijd zat om kadootjes te halen. Heb al wel een idee voor de hint, maar denk er nog even rustig over na. Heb al wel een doos bewaard om het in te verzenden
ElineR
Geplaatst: 17-11-15 20:45
Stamper schreef:
Mag ik het al op de bus doen?
Tussen 14 en nog wat december . Anders weet diegene gelijk dat het van jou komt, is die hint niet eens nodig .
Heb al hints achtergelaten, denk alleen pas dat mijn lootje ze achteraf pas snapt .
Ik stuur EngeltjeS wel 100 kilo wortelen met een zak appelen ernaast als hint
Ik heb al een plan, lekker even komend weekend naar de Action en wellicht naar de kringloop, dan kom ik een aardig eind. Ik heb het eerste kado al binnen