Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Oké very very last minute! Maar wij zijn voor morgen op zoek naar een model voor dit moodboard!! Helaas reageert ons model niet meer op berichten voor het "native" moodboard. Dan gaan we opzoek naar wat anders! En omdat het zo warm wordt, gaan we maar lekker met water spelen!![]()
We zijn, het liefst, op zoek naar meisje met een donkere haarkleur, maar andere kleuren zijn ook welkom! Bekend zijn met je expressies en niet bang zijn voor de camera zou een hele enorme plus zijn! Dus verschillende uitdrukkingen kunnen geven.
De locatie is hetzelfde als de vorige oproep, het bosje bij de Grevelingen, waar het fietspad doorheen loopt. Tussen Oude Tonge en Bruinisse in.
Martinklok schreef:9/10 Bureau's zitten in Amsterdam omdat dat gewoon lekker bij schiphol ligt en goed bereikbaar is.
Reizen zal je in alle gevallen toch wel moeten, ik sowieso elke keer 3 uur totaal en soms wel 4 uur met file naar een shoot
Jennifuur schreef:Jeetje Martin, je mag dan misschien in het wereldje zitten, maar je bent niet de enige met verstand hierover
Martinklok schreef:Jennifuur schreef:Jeetje Martin, je mag dan misschien in het wereldje zitten, maar je bent niet de enige met verstand hierover
Zoveel verstand heb ik niet, alleen ik kan er niet tegen dat mensen worden voorgelogen of commentaar gaan geven wat nergens over gaat.
Ik heb gezegd dat de meeste bureaus in Amsterdam zitten en dan is zo, heb niet gezegd dat er nergens anders zijn
Jennifuur schreef:En ik zeg ook niet dat jij zegt dat er nergens anders bureau's zitten, maar je doet alsof iedereen jou maar moet geloven omdat je naar eigen zeggen in het wereldje zit. Jouw eigen referentiekader bepaalt niet de realiteit.
Je bedoelt het vast goed, maar je posts schieten soms onbedoeld in het verkeerde keelgat van mensen.