takkie_muis schreef:4 nieuwe rassen ! Welken?alsjeblieft, hier niet op antwoorden in het topic, iedereen wil alles zelf ontdekken
Karla_1999 schreef:takkie_muis schreef:4 nieuwe rassen ! Welken?alsjeblieft, hier niet op antwoorden in het topic, iedereen wil alles zelf ontdekkenJa !!!
ik kan er ook nog niet in. Ik weet ook al waarom ik nog 2 dagen moet werken aan de brug. Ben de 18e pas starrider geworden.Ben wel heel benieuwd en wil nu gewoon verder. Moet zo weer weg want de DA komt naar mijn paard balen maar daarna kan ik weer de hele dag door gaan
Daks schreef:ik kan er ook nog niet in. Ik weet ook al waarom ik nog 2 dagen moet werken aan de brug. Ben de 18e pas starrider geworden.Ben wel heel benieuwd en wil nu gewoon verder. Moet zo weer weg want de DA komt naar mijn paard balen maar daarna kan ik weer de hele dag door gaan
weet iemand trouwens waar je een zwart zadel en hoofdstel kan kopen.Wil gewoon een normale setKarla gewoon enting en tandarts en mestonderzoek
Karla_1999 schreef:ik loop ergens en ineens word ik er uit getapt, de files are missing or corruptfiets.. Zullen we zo wel weer een update krijgen..
Karla_1999 schreef:ik loop ergens en ineens word ik er uit getapt, de files are missing or corruptJa, dat had ik dus ook, heel vervelend
ik kan er niet in want ik weet niet hoe je het moet downloaden... jammer want het leek me een heel leuk spel
PaardjesFan1 schreef:ik kan er niet in want ik weet niet hoe je het moet downloaden... jammer want het leek me een heel leuk spelje moet gewoon even wachten, bij iedereen blijft ie even hangen op 100%
yeah ik heb de brug af en ga nu kijken. Karla balen zeg. echt irri als je er een week op moet wachten en dan kan je niet