Jans schreef:De openingspost is overigens geupdate
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Imre schreef:Fijn dat iedereen het lekker vond, Corrina! Ik vind een foto van het eten altijd wel wat toevoegen bij een recepten-blog. Kleine tip.

over de heilzaamheid van kamille. Via de link in mijn onderschrift kom je er wel, ik heb namelijk geen idee hoe jullie die links zo plaatsen in je bericht *schaamt zich*
Niet te dicht op je onderwerp gaan staan want je hebt een zoomlens, anders stelt de camera niet scherp. Goed kijken op welk punt je scherp stelt. Macrolens is in principe natuurlijk beter voor dit soort dingen, daar is de lens voor gemaakt maar het is absoluut niet noodzakelijk om met een macrolens te fotograferen. Kan ook prima met de lens die je nu gebruikt. 

.Jans schreef:Ik ben begonnen aan een post over vreemde tattoo's
een Human Rights Tattoo http://www.humanrightstattoo.org talievlietie schreef:Aah super leuk Jans! Ik ben gelijk aan de slag gegaan en hij is af en ingepland voor 9 januari.
Hier al wel vast de genomineerde bijna allemaal ook van bokt omdat ik alleen jullie en hele bekende bloggers volg!
Als eerste natuurlijk
Jans van Ik over..
Nicolien van Beauty Addict
Emma van Polish or Urban
Anca van DarknTwistyNails
Daisy van Green Daisy's
Fieke van Moopolish
Rianca van Riancaa.nl
& Sara van this is not an other blog
Ik had dacht ik iedereen al op bloglovin maar blijkbaar niet, dus zo niet heb ik je net toegevoegd
Dus donderdag komt mij TAG post online!
Ik ga er dit weekend even voor zitten!
Zit minder op bokt omdat ik vrij druk ben maar ik ga mijn best doen!