Mijn zus zei nog; laat zijn mutsje maar op, want hij is door de vacuümpomp niet al te aantrekkelijk nu. Door het mutsje lijkt het nog wat Is gelukkig bijgetrokken haha
Heerlijk deze verhalen.
echt he hahahahahaha zoveel zin in mn bevalling
Urielle
Geplaatst: 17-12-13 11:27
vuurneon schreef:
Heeft ze natuurlijk van haar moeder
Als ze dan maar niet zo snel aftakelen
Ariebombarie
Geplaatst: 17-12-13 11:27
Urielle schreef:
vuurneon schreef:
Heeft ze natuurlijk van haar moeder
Als ze dan maar niet zo snel aftakelen
whaahahhaha
Urielle
Geplaatst: 17-12-13 11:28
Ariebombarie schreef:
echt he hahahahahaha zoveel zin in mn bevalling
We willen wel een verslag he! (liefst live hahaha Ik heb bij de eerste op Bokt zitten typen, had helemaal niet door dat ik aan het bevallen was )
nou echt niet live hahahahaha zal gok ik voornamelijk veel gevloek zijn
maar babe moet zeker nog 5 weken binnen blijven hoor, zo geen zin in een kerstkind of O&N-kind
Urielle
Geplaatst: 17-12-13 11:35
Nee, kan ik me voorstellen. Beter ergens in het toch al saaie eind januari/begin februari, eind december is zo'n drukte! En het kan alles meevallen, ik zat doodleuk op Bokt te typen en eer ik doorhad dat ik aan het bevallen was had ik al 6 centimeter... Ik heb gewoon ruim de helft van mijn bevalling compleet gemist
Ariebombarie
Geplaatst: 17-12-13 11:38
Ja, hopelijk begin feb zelfs, en niet op ETA 23 januari. Al denk ik wel eens dat hij/zij eerder kan komen, omdat hij/zij 1,5wk voor loopt op groei (niet qua gewicht dus dat poept makkelijker uit)
nou, ik teken er voor hoor, zo plots al 6 cm ontsluiting
Begin feb, daar mik ik ook op. Dan ben ik net wat minder lang onderweg
Ohja... nu nog iets ontopic... eh....
Wel geinig we hadden het pas over aangeven bij de gemeente en dat VL dan toch echt een blaadje meeneemt met hoe je het spelt. Anders wordt het dadelijk iets heel anders. VL vertelde dat zijn ex eigenlijk Ylona genoemd moest worden, maar het is Ilona geworden . Vaders was nogal onder de indruk!!!
Maar goed ook dan, dat papa het fout heeft gedaan, nu hoeft ze tenminste niet steeds te zeggen, nee het is met een Y
Ik was uitgerekend voor 6 januari, maar spookje besloot toch dat 1e kerstdag een mooie datum was om geboren te worden. Jullie zitten gelukkig een stuk verder in januari, zou wel erg vroeg zijn om al met de kerst te komen
Ik kwam vandaag een Niekje tegen op school (als meisjesnaam). Ik ben nu ongeveer wel gewend aan Guusje en Daantje, maar een Niekje is nieuw. Weet niet helemaal wat ik ervan vind. Zou iig mijn kind zelf zo niet noemen.
Van de week geboren D é l e y Ja een week te laat maar om je kind dan Delay (want zo spreek je het uit) te noemen Zal wel vroeg leren zijn naam te spellen
Jindai
Geplaatst: 17-12-13 16:40
Ethelate schreef:
Van de week geboren D é l e y Ja een week te laat maar om je kind dan Delay (want zo spreek je het uit) te noemen Zal wel vroeg leren zijn naam te spellen
Die heeft iig wel een goed excuus om ergens te laat te komen
Zag vandaag op facebook een Antwanet. Op zich een mooie naam, maar schrijf het dan ook gewoon zoals het hoort je schrijft toch ook geen twalet of crwassant
vuurneon
Geplaatst: 21-12-13 22:12
Wichard kwam ik tegen, komt vaker voor maar ik had het nog niet eerder gehoord. T klinkt als een Richard met een splaakgeblek