Ik open ook meestal in september deze topics. Nu gaan we dan verder in deze, maar bijna alleen maar leuke reacties
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Liekess schreef:Hallo, kom even binnen vallen!
Wij doen elk jaar secret santa en ik had me dit jaar voorgenomen echt eens iets leuks te gaan maken dus was alvast wat aan het kijken (beetje vroeg misschien), en stuitte op dit: http://www.salttree.net/2011/11/miniatures-in-jar.html
Moest gelijk aan dit topic denken, vond het het zo'n schattig dingetje! En super simpel om te maken ook
Kan natuurlijk ook met andere dingen erin, een kerstmannetje op kerstboompje. Staan ook heel veel leuke andere dingen op, voor mensen die ook crea bea willen zijn dit jaar .

Alexandra__ schreef:
en de sinterklaasspullen zijn al binnen, kerst ook al deels. Ik zal eens informeren of er ook zoiets komt! Voor dit projectje zou ik dan wel echt zo'n lantaarntje willen aangezien het echt zo'n Narnia sfeertje uitstraalt en ik ben dol op Narnia

maak op kerstavond altijd een heel-veel-gangen-diner met mijn vader, met veel amuses en bijzondere hapjes. Staan we samen de hele dag in de keuken, eind van de middag lekker borrelen met bijzondere kaasjes en wijn en dan tot 's avonds laat aan tafel. Heerlijk! Meestal maakt mijn moeder nog een traditioneel Noors kerstgerecht en gaan we gezellig gourmetten met vrienden en familie op eerste en tweede kerstdag dus genoeg om me op te verheugen
ik ben alleen nu nog niet bezig met recepten, dat is meestal pas een week van te voren
Ik heb nog geen idee waar ik naar toe ga en wat het wordt, maar vind het wel leuk om erover na te denken... Ga maar eens rond de familie vragen wat het plan wordt dit jaar!