Ik vroeg: 'Wilt u het bonnetje nog?' (en dat 2x na elkaar omdat meneer het niet verstond)
Uiteindelijk had die vrouw hem door en zei met zo'n nepzeurderigestem: 'Piet, je moet wel opletten he!'
Daarna was die vrouw aan de beurt (die ondertussen in gesprek was met de klant achter zich), ik noem het bedrag 3x achter elkaar en geen reactie, dus ik zeg met precies dezelfde stem: 'Joehoe, mevrouw, u moet wel opletten hé!'
Gelukkig kon ze er wel om lachen, maar dan denk ik, zeur dan niet zo over een ander als je t zelf ook niet doet.
Ook nog een verschrikkelijke uitbrander gehad van een vrouw die mijn oma kent, mijn opa ligt namelijk in het ziekenhuis en heb de laatste dagen geen tijd gehad om langs te gaan (afhankelijk van ouders met auto, veel werken, leren voor examens etc.), ik wist dus niet precies hoe het met hem ging en die vrouw begon te schreeuwen tegen mij dat het niet normaal was. Heb haar gezegd: 'En hoe vaak bent u dan wel niet bij hem op bezoek geweest? Inderdaad nog niet, en ik weet wel zeker dat mijn opa daar ook niet op zit te wachten.'
Sommige mensen, zo associaal.