Grom.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:Gisteren ook, op de drukste dag van de week, een halfuur lang een vrouw uit zitten leggen hóe het nou zat met haar korting. Ze dacht namelijk dat de korting 1+2 gratis was (het was 2+1), en had dus maar 1 tube tandpasta gescand. Dus ik heb de tube teruggeboekt in de kassa, vervolgens 3x opnieuw aangeslagen en toen de korting er vanaf gerekend. Snapte ze niet, zelfs niet na het op 5 verschillende manieren te vertellen.En er STOND me een rij achter tot halverwege de galerij hahah, elke keer 'ohhja, ohhhja oke nee zo snap ik het', en dan kwam puntje bij paaltje, 'oke zo snapt u hem helemaal?' 'nee ik snap het nog steeds niet'
Grom.
Musjes schreef:zap schreef:Vandaag een mevrouw aan de telefoon met de mededeling dat er zomaar 10 euro van dr rekening is afgehaald door super de boer....yeah....... of ze daarover even een brief kon schrijven, het bewijs van de afschrijving uitprinten en meesturen was wat ingewikkeld
Misschien was ze wel geskimpt?
xXLiekeXx schreef:Gister had ik ook een aantal keer zo'n irritante klanten.
Werk in een friettent. Dan heb je een toonbank waar je je bestelling door kunt geven. Een bank om te wachten, wat tafels, een bar en de balie waar je je friet kan afhalen.
Dan roep ik een hele bestelling om. Zegt er een man 'Ja, hier,' aan de bar. Lijkt mij logisch dat die vent, net als de rest van de klanten, zijn bestelling gewoon aan de balie komt afhalen. Blijft ie echt zitten van 'Ja, schiet je nou nog op met die friet hier te brengen,'.
Daar kan ik dus niet zo goed tegen.
maaikj schreef:xXLiekeXx schreef:Gister had ik ook een aantal keer zo'n irritante klanten.
Werk in een friettent. Dan heb je een toonbank waar je je bestelling door kunt geven. Een bank om te wachten, wat tafels, een bar en de balie waar je je friet kan afhalen.
Dan roep ik een hele bestelling om. Zegt er een man 'Ja, hier,' aan de bar. Lijkt mij logisch dat die vent, net als de rest van de klanten, zijn bestelling gewoon aan de balie komt afhalen. Blijft ie echt zitten van 'Ja, schiet je nou nog op met die friet hier te brengen,'.
k zou het ook gewoon op de toonbank zetten en het dus ECHT NIET naar m toe brengen..
xMargot schreef:Vond het ook altijd zo vreemd wat klanten allemaal
wel niet vertellen aan een kassa, werkte bij de Jamin.
Nu werk ik bij een callcenter en wat je daár allemaal wel niet
te horen krijgt, zal wel omdat het anoniem is of iets dergelijks,
maar mensen vertellen echt hun complete levensverhaal
Als ze iets niet willen kopen komen alle schulden en
uitgiftes en weet ik het eruit haha.
xXLiekeXx schreef:Gister had ik ook een aantal keer zo'n irritante klanten.
wimmus schreef:Gewoon op de toonbank laten staan.. dat doen wij hier ook.
Ik breng het alleen als de klant niet mobiel of wat ouder is. Zo niet, laten ze het zelf maar koud worden op de toonbank. Voor die ene halve minuut die ze langer blijven zitten als het gebracht word, hoeven ze het niet te doen.
citroen schreef:vandaag was een klant echt 10 minuten bezig met haar pinpas te zoeken!
Ze dacht nog dat ze vergeten was m uit de automaat te halen!
Sophie_midas schreef:Debbie schreef:Of als je vraagt; Wilt u er een een tasje om? en dan gewoon keihard geen antwoord geven..
Ook al vraag je het soms 3 keer.. En dan willen ze weg; Waar liggen de tasjes?
Ja dat had ik ook vaak toen ik nog bij de Zeeman werkte(ja, ik heb nogal wat baantjes gehad, haha
)
Ik had dan echt zoiets van: 'Dan niet hoor'
Cchanny schreef:Ik heb ook een keer gehad dat er een klein jochie aan me kassa kwam en die lachte naar me, dus ik zo: wat ben jij een vrolijk ventje.
Nou dat had ik maar bter niet kunnen zeggen. Want de hele familie die op de foto stond kwam voor mij aan me neus en op de toonbank.
En ik nog netjes vragen mevrouw, ik moet verder met andere klanten.
Ze zo: Die vinden dat niet erg toch ? * naar achteren gedraaid en weer terug * nee ze vinden het niet erg.
Hup kwam de hele rits weer voor bij.
Mevrouw, ik moet echt verder hoor van mijn baas.
Nee hoor, die kan wel even wachten en die mensen achtermij vinden het toch niet erg.![]()
En toen kwam de manager en die vroeg het ook nog 3 a 4 keer .. en op een gegeve moment zei dat kind: mama moet poepen.
Ze was toen toch snel weg
Nou ik vond het echt wonderbaarlijk dat ik me geduld niet verloor op dat moment ..
Al die klanten die er achterstonden, te zuchten en te praten. Die kreeg ik daarna nog even op me dak..
Debbie schreef:Cchanny schreef:Ik heb ook een keer gehad dat er een klein jochie aan me kassa kwam en die lachte naar me, dus ik zo: wat ben jij een vrolijk ventje.
Nou dat had ik maar bter niet kunnen zeggen. Want de hele familie die op de foto stond kwam voor mij aan me neus en op de toonbank.
En ik nog netjes vragen mevrouw, ik moet verder met andere klanten.
Ze zo: Die vinden dat niet erg toch ? * naar achteren gedraaid en weer terug * nee ze vinden het niet erg.
Hup kwam de hele rits weer voor bij.
Mevrouw, ik moet echt verder hoor van mijn baas.
Nee hoor, die kan wel even wachten en die mensen achtermij vinden het toch niet erg.![]()
En toen kwam de manager en die vroeg het ook nog 3 a 4 keer .. en op een gegeve moment zei dat kind: mama moet poepen.
Ze was toen toch snel weg
Nou ik vond het echt wonderbaarlijk dat ik me geduld niet verloor op dat moment ..
Al die klanten die er achterstonden, te zuchten en te praten. Die kreeg ik daarna nog even op me dak..
Ik snap hem eigenlijk ook niet helemaal..
of helemaal niet..