Heb nog even je weblog gelezen! Wat houden jullie dat goed bij zeg en wat een indrukwekkend verhaal! nog heel veel sterkte met de laatste lootjes en succes met het opbouwen je conditie etc.
Yellowfish, wat ongelofelijk fijn om wat van jou zelf te lezen...
Iedere keer als ik het topic open komt er een nummer van Christina Aguilera in mijn hoofd... "Fighter"... en dat ben je... een vechter!! en een kanjer !!!
Heei Yellowfish! Wat een goed nieuws Mocht nog nog tijdschriften nodig hebben, ik heb nog cosmo girls van een jaar terug tot nu ongeveer. Pb maar even als je ze wilt
Vergeet ik nog helemaal Samantha & Paula nogmaals te bedanken voor de prachtige foto's die ik telkens van Perdy toegestuurd krijg, echt, er is me maar weinig dat me zo vrolijk krijgt als foto's van mijn ponybeest en dan ook nog zulke mooie!
Verder, @ Dikkie ; een My Little Pony inderdaad een die Mireille (Fairie) gecustomized heeft! Deze namelijk; Wat een plaatje hè? echt om vrolijk van te worden!
Laatst bijgewerkt door Yellowfish op 14-09-07 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanaf hier even mijn excuses, echt 1000 maal... met name naar Yellowfish toe. Zoals jullie kunnen zien moet ik nog even aan mijn mod-status wennen - en aan de bijbehorende nieuwe knopjes.
Op de vorige pagina heb ik Yellowfish's verslagje per ongeluk gewist, ik wilde wat quoten en drukte dus op de verkeerde knop.
Sorry sorry sorry!
*duikt in hoekje en gaat zich heel diep schamen, noteert gelijk dat ze naar de Specsavers moet om te controleren of haar bril nog wel op de juiste sterkte is*
Nu zonder gekheid; Yellowfish, wat een ge-wel-dig en heerlijk nieuws dat het een stuk beter met je gaat! Echt petje af, want wat ben jij een dappere doorzetter!