Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riant schreef:Chanel, ik vind dat je het goed doet. Iemand persoonlijk kennen is anders dan via een forum met geschreven tekst werken waarbij geen gezichtsuidrukkingen mogelijk zijn enzo. Je bent een vriendin van Lotte en bent op de hoogte van de situatie. Ik vind dat best wat meer mensen dit mogen aannemen. Ik weet dat dit waarschijnlijk een zinloos bericht is.. maar ik wilde Chanel even een hart onder de riem steken.. haar PB box zit vast al vol.
Riant"]
Dit staat los van wat nou wel en niet waar is "wat dat zou beteken" wil je weten??
[/quote]
Dat was bedoelt aan FlairS:
[quote="FlairS schreef:Is er niemand die er al achter is dat de mensen die Lotte echt kennen en haar vader ook dat juist deze mensen heel weinig reageren in dit topic?Er zijn er genoeg aangemeld bij Bokt!
Sypheron schreef:Denk ook wel dat chanel het beste voorheeft, maar dit stukje klopt niet:
Juist voor veel mensen is bokt en internet een uitlaatklep. IRL wordt te persoonlijk en je bent snel bang dat je verkeerde reacties krijgt of voor gek uitgemaakt wordt. Als je die reacties op tekst krijgt is dat veel minder erg.
Juist als mensen de vader ook persoonlijk kennen en verder nooit iets raars hebben gemerkt is dit een vreemd verhaal wat veel mensen IRL niet zullen geloven. Ik denk dat Lotte vandaar ook naar bokt gekomen zal zijn. Zoals ik zelf persoonlijk denk ik ook eerder zou doen.
Georgette schreef:Daar ben ik het ook mee eens. Het is voor veel mensen veel makkelijker om het op bokt te zetten dan erover te praten met bekenden om je heen.
kimmy schreef:dat ze in brazillie zit, en dat haar vader wat 'overspannen' is... liever gezegd, dat die vader bezeten is van een sekte.
Op school zijn ze bang dat ze ontvoerd is.
Ik heb nu de telefoonnummer van 1 van haar betere vriendinnen.
sjokkemeule schreef:als je belt, blijfaub KALm en houd je aan feiten. ik bedoel, ontlok geen speculaties, zo van wat denk jij ?
Feiten zijn het mest belangrijk, paniek ontstaat door vermoedens.
bedoel ut niet gemeen hoor