Ineke2 schreef:Het kan niet
Ja bijna
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
op de ene plek betekent t "niet" en op de andere plek...ja, net.maralyn schreef:F_T schreef:Intelligentie en wijsheid achtervolgden hem, maar hij was sneller...
Van alle zaadjes die zn vader kon produceren, kan me niet voorstellen dat hij de snelste was.![]()
![]()
Op zn Gronings. Keerl, wat bist ja troag!
Zilfstar schreef:Ik ben langer van stof en gebruik graag ‘het licht is aan maar er is niemand thuis’… vandaag echter ook iemand ontmoet waarvan zelfs t peertje stuk is. Voor korte variaties ga ik graag voor knurft of idd pannenkoek komt van ‘betalen, pannenkoek’ maar waar dat ook weer van is…?

Boheme schreef:maralyn schreef:
Van alle zaadjes die zn vader kon produceren, kan me niet voorstellen dat hij de snelste was.![]()
![]()
Op zn Gronings. Keerl, wat bist ja troag!
Zoals mijn vader altijd zei, jou hadden ze beter kunnen doorslikken. Na al die jaren gebruiken wij die ook nog steeds.
Ik ken hem niet Imaudy.Zilfstar schreef:Ik ben langer van stof en gebruik graag ‘het licht is aan maar er is niemand thuis’… vandaag echter ook iemand ontmoet waarvan zelfs t peertje stuk is. Voor korte variaties ga ik graag voor knurft of idd pannenkoek komt van ‘betalen, pannenkoek’ maar waar dat ook weer van is…?

Heerlijk zo'n Amsterdammer in huis