Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:57

Spoiler:
Afbeelding

Mijn broek kriebelde op mijn bovenbeen. Bij inspectie bleek deze engerd op mijn bovenbeen rond te stappen. In een reflex helaas nu niet meer. Ik was ooit heel erg bang voor spinnen. Dat is een heel stuk minder maar dit in mijn broek %) ik heb toch erg snelle reflexen en kan me razendsnel uitkleden en wegspringen en hard gillen :') . Daarna net zolang gezocht tot ik gevonden had wat ik had weggeslagen. Ik wilde dat echt percée vinden. %) Brrrrr

Maar hoe die daar komt is mij een raadsel. En hoe lang zat hij/zij er al? :? vanmiddag wel tomaatjes geplukt maar het lijkt een binnenspin. Ieks

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:04

Om die reden sokken over mijn broek op de moestuin.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:07

Ellende dit is een huisversie en waarschijnlijk vrees ik sinds een toiletbezoek meegelift in mijn broek, %) ik had al twee keer ivm gekriebel de broek uitgedaan en geschud en gekeken maar niks gezien. En dan de derde keer tref je deze griezel aan hoog op je bovenbeen. %) De horror :x

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:09

Ik erger mij aan alle vliegen die tijdens mijn vakantie in mijn huis zijn gekomen. :x

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:35

Karuna, dat is echt een nachtmerrie.
Ik zou een hartaanval krijgen van zoiets.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:53

Vandaag een nieuwe bank gekocht, kwam in één stuk dus een enorme doos. Ik met mn goeie gedrag gelijk die doos in stukken maken en naar de papierbak brengen, maar het kostte alsnog moeite om alles erin te krijgen.

En met dat ik sta te duwen en te vloeken komt er een man langs: 'Ja en zo past er straks niets meer bij.'

Ten eerste was die bak praktisch leeg, anders had ik het niet eens geprobeerd, en ten tweede, waar bemoei je je mee?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:59

De etiquette is geloof ik dat je het in zo klein mogelijke stukken doet en dan pas weg gooit (Max formaat hoofdkussen). Maar als je dat deed dan is het toch gewoon normaal gedrag?

Waar moet je het anders laten? :P

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:03

Oh nee mijn stukken waren wel wat groter, dat wist ik niet :o Maar toen het er eenmaal in zat was er alsnog ruimte zat om er meer bij te gooien.

En inderdaad, daar is die bak toch voor? :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:07

Als iedereen er zulke grote stukken in gooit is hij heel snel vol. Dat is meer het idee. :P

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:12

Ja okee, dat snap ik. Maar dan had het beter geweest als meneer me even had aangesproken, in plaats van in het voorbijgaan zo'n opmerking te maken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:19

Foaly schreef:
Ja okee, dat snap ik. Maar dan had het beter geweest als meneer me even had aangesproken, in plaats van in het voorbijgaan zo'n opmerking te maken.

Ja dat ben ik helemaal met je eens. Ik wilde alleen even een “ongeschreven regel” delen. Ik haat ongeschreven regels. _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:21

Ja, wel bedankt voor de tip! Ik heb nog meer stukken doos (had m expres al niet helemaal meegenomen), ik ga ze voor ik ze wegbreng in nog kleinere stukjes scheuren :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:27

Haha goed bezig! :D

Ik keek in m’n studio 3 jaar lang (tijdens Corona) uit op de papiercontainer. En veel mensen doen liever een flikflak met een groot stuk dan dat ze hem in kleine stukken scheuren. _O-

Ik nam altijd grote stukken mee naar de container en een mesje. En dan sneed ik het ter plekke klein. :P

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:34

Oude pony (34) die soms echt beter zou moeten weten….. hele wereld gezien, maar soms doet ze echt dom. Staat al 10 min met haar kop te schudden, tja wellicht had je vliegenkap moeten ophouden of moet je je kop dichter bij de kont/staart van je vriendje houden.

Ik had eerder hier moeten mopperen, ze gebruikt staart vriendje nu verstandig.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 18:09

Aan piep wespen -:(- Maandag is m'n paard aangevallen (want blijkbaar een grondnest in t land) en ondanks dat het gelukkig met een sisser js afgelopen vergaat ze vandaag van de jeuk. Dacht haar te helpen een deken op te doen maar dat irriteert d'r huid alleen maar meer, ze wist njet waar ze het zoeken moest. Arm ding :(:) Zonder deken gaat beter maar jeuk is zo iets naars! En ze was op iig 10 plekken gestoken dus is ook wel wat oppervlakte wat jeukt Y;(

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 18:23

Tancreda4 schreef:
Aan piep wespen -:(- Maandag is m'n paard aangevallen (want blijkbaar een grondnest in t land) en ondanks dat het gelukkig met een sisser js afgelopen vergaat ze vandaag van de jeuk. Dacht haar te helpen een deken op te doen maar dat irriteert d'r huid alleen maar meer, ze wist njet waar ze het zoeken moest. Arm ding :(:) Zonder deken gaat beter maar jeuk is zo iets naars! En ze was op iig 10 plekken gestoken dus is ook wel wat oppervlakte wat jeukt Y;(

Azijn opsmeren, helpt tegen de jeuk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 18:26

Smalle weegbree haalt de jeuk er vanaf. :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 18:26

FriesWytske schreef:
Tancreda4 schreef:

Azijn opsmeren, helpt tegen de jeuk

Dat is bewezen ineffectief bij wespen.
Je mag paarden wel antihistamine geven, even overleggen met je DA hoe veel en hoe vaak. Sterkte

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 18:30

Blaadjes kneuzen en het sap op de steek smeren of een papje maken en papje erop smeren.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 19:04

Echt niet normaal veel last van mijn enkel. Met name de pees van mijn scheenbeen naar mijn enkel. Ze hebben mijn voet geprobeerd zoveel mogelijk op 90 graden te zetten, maar de bal van mijn voet is niet meegenomen in het gips, ook niet voor een beetje. Dus die wordt niet ondersteund waardoor mijn voet automatisch strekt in rust. Daardoor komt het gips weer tegen die pees aan. Blij toe dat ik gebeld heb voor een second opinion, want dit lijkt alleen maar averechts te werken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 19:14

erger me kapot. Vader (82) heeft 3 uur per week poetshulp vanuit de WMO. Zijn hulp heeft vakantie en de organisatie die dat regelt heeft geen vervanging. Daar wordt niet over gecommuniceerd, er komt gewoon niemand opdagen. Hij kan helemaal niet zonder die hulp

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 19:55

Kinke schreef:
erger me kapot. Vader (82) heeft 3 uur per week poetshulp vanuit de WMO. Zijn hulp heeft vakantie en de organisatie die dat regelt heeft geen vervanging. Daar wordt niet over gecommuniceerd, er komt gewoon niemand opdagen. Hij kan helemaal niet zonder die hulp

Dat was vorig jaar hier ook het geval. Maar dit jaar heeft de hulp er zelf goed achteraan gezeten dat er echt wel hulp moest komen bij mijn vader en zijn vriendin. En nu komt er sowieso 1 keer halverwege haar vakantie iemand langs voor de schoonmaak.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 20:40

denisesilver schreef:
Echt niet normaal veel last van mijn enkel. Met name de pees van mijn scheenbeen naar mijn enkel. Ze hebben mijn voet geprobeerd zoveel mogelijk op 90 graden te zetten, maar de bal van mijn voet is niet meegenomen in het gips, ook niet voor een beetje. Dus die wordt niet ondersteund waardoor mijn voet automatisch strekt in rust. Daardoor komt het gips weer tegen die pees aan. Blij toe dat ik gebeld heb voor een second opinion, want dit lijkt alleen maar averechts te werken.

Moet je inderdaad mee oppassen hoor anders krijg je een spitsvoet, heb ik ook gehad toen ik weken in een gipsspalk e.d. zat en dat bij de fysio verhelpen is echt niet fijn :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 20:47

Als ik er van het weekend net zoveel last van blijf houden bel ik maandag eerst het ziekenhuis op om het eraf te halen. Het is ook wat mijn vader zegt; mijn enkels/benen staan normaal nooit op 90 graden. Ik loop heel vaak op mijn tenen als ik geen schoenen aan heb.

Wat slordig zeg, Kinke!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 20:55

Ik weet niet wat het was, maar ik had net een of andere klootzak achter mij zitten die me bewust van de weg zou rijden. Had m eerst al achter mij aan het toeteren, maar ik reed gewoon 50, de max snelheid op die weg en vol gas met mijn scooter, en reed op een kruizing aan dus remde af. Blijft ie achter me aan rijden, naast me, opzij drukken, toen er een tegenligger aan kwam zo voor mij gooien en op de rem trappen. Zit er een sticker op van "werken bij de overheid." Lekkere reclame :+