Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 10:22

Ik hoop toch echt dat ze snel keuken raam terug doen. Mijn katten kunnen nu zo naar buiten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-25 10:39

Marcella schreef:
Ik hoop toch echt dat ze snel keuken raam terug doen. Mijn katten kunnen nu zo naar buiten.

Of je neemt zelf verantwoordelijkheid over je eigen huisdieren en doet ze even in een andere kamer of in een reismandje?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 10:42

Moet je wel te pakken krijgen zonder open liggen.

Heb nu 2 van de 3 in slaapkamer met deur dicht daar waar ze vanmorgen ook zaten, maar samen met mij eruit glippen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-25 10:45

Dat valt of staat met de opvoeding. Die van mij til ik op, zet ik voor het mandje en die lopen er zo in. Vinden ze het daarna leuk? Nee, maar no way in hell dat ik ze me daarvoor laat krabben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 10:57

Zitten alle 3 in de slaapkamer en mijn arm ligt een beetje open. Hopen dat het niet gaat ontsteken.

Alexia heeft blinde paniek met vreemden en dat valt niet op te voeden. Ken een bord met eten op tafel zetten en geen kat die eraan komt.

En moet naar de wc, maar durf slaapkamer deur niet open te doen. := :+
Laatst bijgewerkt door Marcella op 23-01-25 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:02

Je had ze toch al een week geleden al kunnen gaan voeren in die kamer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:04

Eh staat altijd al voer daar en sommige katten zijn niet met voer of snoepjes te paaien. :+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:26

Auw in mijn hele lijf nadat ik gister onvrijwillig de trap sneller naar beneden heb genomen dan ik wilde…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:31

Soms denk ik dat ik slecht functioneer. Tot ik weer de NPO app gebruik en dan voel ik me opeens zo goed werkend. :=

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:33

Oef, sterkte Zilfstar!

Ik erger me aan dat licht op kantoor dat steeds uit gaat. Binnen een paar minuten zit je in het donker op de plee en als ik stil zit te werken achter m’n bureau gaat ook steeds het licht uit. Ik snap dat het beter is voor het milieu maar kan dat licht niet iets langer aan blijven?!

Maar de echt grote ergernis is dat mijn goede vriendin, die al zo veel pech heeft gehad in het leven, vandaag zal horen of de kanker voor de derde keer terug is. Klote ziekte.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:36

xPabloBokt schreef:
Marcella schreef:

Of je neemt zelf verantwoordelijkheid over je eigen huisdieren en doet ze even in een andere kamer of in een reismandje?

Wel mee eens idd. Of tijdelijk ander onderkomen geregeld. Dat je de katten weken lang in een huis laten waar vreemden komen en met de kans op ontsnappen, snap ik ook niet zo goed, ik zou dat risico niet willen nemen. Het is geen situatie die niet voorzien was volgens mij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:44

Bij mijn oom kunnen ze ook ontsnappen open hal en geen tussendeur. Enige voordeel gesloten portiek.

Mocht ik verhuizen moet ik daar wat op verzinnen als een tussendeur maken.

Maar ga mijn katten niet naar een huis brengen die voor mezelf al te vies vind.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:51

Ziekenhuis bellen.
Wat een lange wachttijd. Nu al 20 minuten het aantal wachtenden voor u is 1.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 11:52

Nog steeds vermoeid, pfff wat is dit voor stom virus. Wel goed geslapen maar ff naar de wc en terug en ik ben al moe.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:01

Ik heb om 13:00 assessment en ik stress m echt niet normaal hard :') ik weet al wel dat ik voor één competentie her-assessment moet gaan doen en dat ik eentje wel gehaald heb, maar de rest is voor mij allemaal 50/50 en als ik het bij de assessment niet goed kan verwoorden moet ik voor nog 4 competenties her-assessment gaan doen bovenop het werk van de 3e periode

Ik krijg met mijn opleiding geen cijfers, maar we hebben competenties/leerdoelen die we moeten halen om CE te krijgen, en daar hebben we 2x per jaar assessment voor. Ik heb al feedback terug op mijn werk waardoor ik weet dat ik echt 50/50 zit met het halen van de competenties en dat maakt het flink stressvol :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:10

xPabloBokt schreef:
Dat valt of staat met de opvoeding. Die van mij til ik op, zet ik voor het mandje en die lopen er zo in. Vinden ze het daarna leuk? Nee, maar no way in hell dat ik ze me daarvoor laat krabben.

Dat is wel heel kort door de bocht.
Geen kat is gelijk, opvoeding of niet.

Mijn laptop zegt, stik er in! Doe t maar op papier! :')
Niet voor één gat te vangen. Probleem opgelost.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:13

Mo_86 schreef:
Oef, sterkte Zilfstar!

Ik erger me aan dat licht op kantoor dat steeds uit gaat. Binnen een paar minuten zit je in het donker op de plee en als ik stil zit te werken achter m’n bureau gaat ook steeds het licht uit. Ik snap dat het beter is voor het milieu maar kan dat licht niet iets langer aan blijven?!

Maar de echt grote ergernis is dat mijn goede vriendin, die al zo veel pech heeft gehad in het leven, vandaag zal horen of de kanker voor de derde keer terug is. Klote ziekte.

Dat zijn ook echt vreselijke lichten. Dat je zo de hele tijd met je armen in de lucht zit te zwaaien op de plee. Maar aan je bureau lijkt me helemaal stom.

En sterkte met je vriendin, hopelijk is ze oké!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:14

xPabloBokt schreef:

Ik heb één kat die zo het mandje in loopt en eentje die ik echt in een handdoek moet rollen (en eerst met die handdoek moet zien te vangen) want anders haalt ze me compleet open. En die hebben allebei precies dezelfde opvoeding gehad :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:16

maralyn schreef:

Opvoeden die laptop. :+

Trouwens sibeer is wat dat betreft wel makkelijker in. De Russen dames doodsbang, maar zo nieuwsgierig als de pest.

Dat dus sibeer en Cathy wandelen zo mandje in. Alexia is echt plan de campagne bedenken en snel in 1 handeling pakken en erin werken (en ook als eerste).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:19

Wij hebben vandaag de hele dag 2 katten achter de bank :+
We krijgen een pelletkacheltje, en dat betekent 2 onbekende mannen over de vloer om het te installeren. De ene kat is bang voor vreemden, dus schiet dan sowieso achter de bank, en de ander vond al dat materiaal en de geluiden toch wel zo spannend dat ze er ook bij is gekropen.
Daardoor kon ik ook niet even lekker in alle vreden uitstressen over mijn assessment, dus dat moment heb ik nu in de trein :')
En op een of andere manier hebben ze de snoepjesbal van de hond meegesleept achter de bank?
Afbeelding

We hebben ooit overwogen om dat gangetje dicht te bouwen, maar de katten voelen zich daar veilig en de hond kan er ook niet komen, waardoor het een perfect plekje is waar ze zich terug kunnen trekken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:21

Kramp kramp kramp kramp. Bovenbenen, liezen, enkels, tenen, tussenribspieren, rug. Overal, elke dag die verrotte kramp, gillend gek word ik ervan _-:(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:27

Marcella schreef:
maralyn schreef:

Opvoeden die laptop. :+

Trouwens sibeer is wat dat betreft wel makkelijker in. De Russen dames doodsbang, maar zo nieuwsgierig als de pest.

Dat dus sibeer en Cathy wandelen zo mandje in. Alexia is echt plan de campagne bedenken en snel in 1 handeling pakken en erin werken (en ook als eerste).

Cntrl, alt, delete met dat kreng.

Ik heb zelf vier (adoptanten, aanlopers) htk katten. En waarbij vera en Hailey zeggen: "leuk!! Op reis!" Zegt mia. "Nooooooo ruuuuuuun!!!" En Kitty, moahhh, die weet ook nagels te gebruiken!

En ook met de fosters, moet ik bij ELKE kitten een andere aanpak gebruiken. En ik krijg de meest gestoorde en niet sociale kittens binnen.

I love it. Op de antibiotica en pleisters na dan. :')
Dus ik herken je verhaal! Absoluut.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:31

Zooo dat is een toffe katten tunnel, zat katten zullen daar denk ik jaloers op zijn.

Sterkte Zilfstar!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:35

Alleen heb extra door medicatie gebruik een hogere infectie druk. Met AB doet te weinig dus als het niet op gewone simpele manier goed kom even via ziekenhuis infuus. :+

Maar ramen zitten erin alleen nog afwerken.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:38

Van de week is de tandarts uitgeschoten met de boor en nu een hele gevoelige plek. En moet zo weer terug..