Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Marcella schreef:Ik hoop toch echt dat ze snel keuken raam terug doen. Mijn katten kunnen nu zo naar buiten.
Of je neemt zelf verantwoordelijkheid over je eigen huisdieren en doet ze even in een andere kamer of in een reismandje?
xPabloBokt schreef:Dat valt of staat met de opvoeding. Die van mij til ik op, zet ik voor het mandje en die lopen er zo in. Vinden ze het daarna leuk? Nee, maar no way in hell dat ik ze me daarvoor laat krabben.
Mo_86 schreef:Oef, sterkte Zilfstar!
Ik erger me aan dat licht op kantoor dat steeds uit gaat. Binnen een paar minuten zit je in het donker op de plee en als ik stil zit te werken achter m’n bureau gaat ook steeds het licht uit. Ik snap dat het beter is voor het milieu maar kan dat licht niet iets langer aan blijven?!
Maar de echt grote ergernis is dat mijn goede vriendin, die al zo veel pech heeft gehad in het leven, vandaag zal horen of de kanker voor de derde keer terug is. Klote ziekte.
xPabloBokt schreef:Dat valt of staat met de opvoeding. Die van mij til ik op, zet ik voor het mandje en die lopen er zo in. Vinden ze het daarna leuk? Nee, maar no way in hell dat ik ze me daarvoor laat krabben.
maralyn schreef:Mijn laptop zegt, stik er in! Doe t maar op papier!
Niet voor één gat te vangen. Probleem opgelost.
Marcella schreef:maralyn schreef:Mijn laptop zegt, stik er in! Doe t maar op papier!
Niet voor één gat te vangen. Probleem opgelost.
Opvoeden die laptop.![]()
Trouwens sibeer is wat dat betreft wel makkelijker in. De Russen dames doodsbang, maar zo nieuwsgierig als de pest.
Dat dus sibeer en Cathy wandelen zo mandje in. Alexia is echt plan de campagne bedenken en snel in 1 handeling pakken en erin werken (en ook als eerste).