Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Mijn leidinggevende wil vandaag of morgen met mij praten over mijn contract, hij heeft gesproken met HR en directie en wil mij op de hoogte brengen. En nu vind ik mezelf stom dat ik mij er nu al druk over maak...
_Karlijn schreef:jaja, de afstandsbediening is gevonden
mika11 schreef:Ik vind het stom dat als ik om 10.00 in de ochtend naar de warme bakker ga.
De sesam/muesli bolletjes al uitverkocht zijn voor die dag.
De verkoopster zei zelfs: ja u bent te laat, deze bolletjes zijn altijd snel weg.
Ik vroeg nog, waarom maken jullie er dan niet meer?
Maar toen keek ze me alleen maar dom aan, hoe kon ik zoiets vragen??
mika11 schreef:Ik vind het stom dat als ik om 10.00 in de ochtend naar de warme bakker ga.
De verkoopster zei zelfs: ja u bent te laat, deze bolletjes zijn altijd snel weg.
Roodvos schreef:Deze koekenbakker is behoorlijk stom:
https://nos.nl/regio/drenthe/artikel/653365-deel-gemeentehuis-tynaarlo-ontruimd-na-ontvangen-poederbrief-actie-lijkt-reclamestunt
Roodvos schreef:Echt heel stom is het om er, als je al staat te koken, achter te komen dat de verpakking van de zalmfilet op de hoek al losgescheurd was.
Waarmee wel gelijk de oorzaak van de benauwde geur in mijn koelkast bekend was.