Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Mensen.
Ik was net bij de action om een tuinslang en koppelstukken te halen. Ze verkopen tuinslang + koppelstukken als 1 set voor 6,95 en als je alleen koppelstukken wilt dan liggen die in het vak ernaast voor nog geen 3 euro.
Werkelijk, de koppelstukken zijn gewoon uit de sets gejat. Pakketten van 7 euro zijn daarmee ongeschikt voor de verkoop gemaakt omdat ze te belazerd zijn om 3 euro neer te leggen voor losse koppelstukken?
Wat voor mensen zijn dat die zoiets doen?
rien10 schreef:nevica schreef:Dat kan inderdaad echt niet, hoe halen mensen het toch in hun hoofd..
Omdenken: deze meneer had niets kwaad in de zin. Dacht dat je zwager was. Pijnlijk? Ja. Stom van hem? Nee. Vervelend voor jou? Ja.
rien10 schreef:nevica schreef:Dat kan inderdaad echt niet, hoe halen mensen het toch in hun hoofd..
Omdenken: deze meneer had niets kwaad in de zin. Dacht dat je zwager was. Pijnlijk? Ja. Stom van hem? Nee. Vervelend voor jou? Ja.
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:Net mijn sollicitatiegesprek gehad.
Ik weet het niet.. gesprek ging niet slecht.
Maar ik ben bang dat ik toch iets mis.
Nog anderhalve week geduld en dan hoor ik of ik door ben naar een 2de gesprek.
Dus ik kan er ook nog wel even over nadenken.
Ik ben uitgenodigd voor een 2de gesprek!
Ditmaal met 3 mensen.
Het is wel een strenge commissie hoor.
Shenavallie schreef:"En, vindt de baby het winkelen ook leuk?"
"Wat bedoelt u?"
"Nou, de baby, of die het winkelen ook leuk vindt".
"Welke baby?"
"Die in jouw buik zit".
"Meneer, ik ben niet zwanger".
"Oh.... dat dacht ik".
"Ik ben veel te oud om nog een baby op de wereld te zetten".
"Nou, je bent nog geen 30 dus dan kan het toch nog?"
"Was het maar zo'n feest dat ik nog geen dertig zou zijn, maar ik ben bijna 50". (Oké, duurt nog even, maar voor het 'dramatische' effect was het wel leuk om te zeggen).
"Niet! "
"Wel".
"Oh, nou.... dag dan maar".
Geen excuus, gewoon 'dag dan maar'. Mensen hebben echt geen idee wat een nasleep zo'n opmerking heeft. Mijn huisarts, die mij al doorverwezen heeft voor een buikwandcorrectie (wat wederom nog steeds niet vergoed wordt), vindt het ook echt niet kunnen dat mensen dit soort opmerkingen maken. Oké, ook hij zegt dat ik bij lange na niet oog als mijn biologische leeftijd (daar ben ik wel blij mee), maar dan nog hoor je dit niet te zeggen. De zwangerschapsopmerkingen-bingo-kaart is vol, dus ik ga nu geld vragen voor deze opmerkingen.
Misschien spaar ik zo wel een ingreep bij elkaar.
Shenavallie schreef:daantjuhhh schreef:2de gesprek achter de rug.
Goed gevoel, beter en leuker gesprek gehad.
Waarschijnlijk hoor ik begin volgende week meer.
Dat is al een mooi bericht, dat het een beter en leuker gesprek is geweest en vooral dat je er een goed gevoel bij hebt. Ik blijf voor je duimen!