Vakantie geboekt voor januari, heerlijk naar de zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Rij de A29 op zie ik schuin voor mij een bus met aanhanger. Moest even 2x kijken, maar de aanhanger had een lekke band.
Zag de aanhanger ook flink heen en weer gaan tunnel in. Eerste instantie politie gebeld, maar die gingen kijken of ze een wagen vrij hadden.
Begin er file vorming te ontstaan. Zelf ernaast gaan rijden en attent op gemaakt. Ze hadden helemaal niet door dat de aanhanger een lekke band had.
Had het mezelf nooit vergeven als er ongeluk gebeurd zou zijn.
Polarize schreef:Heel veel geluk gehad met het weer vandaag, heerlijk een dagje in Aquazoo geweest.
En we hadden nog meer geluk, de rode panda's waren actief!
[ Afbeelding ]
Cambionn schreef:Dat ik een ramp ben met nagelak, maar ze toch netjes rood heb gekregen ondanks dat die kleur echt overal stained. Oke, was wel bezig tot 4 uur 's ochtends maar toch.
Nu hopen dat het beetje lang blijft zitten. Meestal brokkelt nagellak binnen no time af bij mij, maar toen ik de nude versie van deze had bleef die verassend goed zitten dis ik heb hoop.
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Polarize schreef:Heel veel geluk gehad met het weer vandaag, heerlijk een dagje in Aquazoo geweest.
En we hadden nog meer geluk, de rode panda's waren actief!
[ Afbeelding ]
Rode panda's!
Shenavallie schreef:Je bent een held, maralyn, dank je wel dat je haar zo lang onderdak geeft! Stiekem hoop ik dat jullie onafscheidelijk worden.