Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:55

_San87_ schreef:
Dat mijn vriend zo allechristus veel eet :'). Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.

Eten de mannen van de bokkers ook zo veel? Of valt het met de mijne wel mee :=?

16 boterhammen per dag, 1 liter yoghurt per dag, 2 kilo kaas per week, en dan nog het normale warm eten.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:04

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:04

Siggislief schreef:
imaudy schreef:
Kan ook door het hooi en stro komen.

Ik heb gisteren geen hooi / stro aangeraakt in de stal war de Konijnen zitten.
Enige wat ik gedaan heb is gevoerd en water gegeven, en na dat ik die klaar had begon al snel de hoestbui(en).

Je hoeft het ook niet aan te raken om er last van te hebben. Mijn vader kreeg al last als wij op stal geweest waren en de jassen en kleding niet meteen wisselden. En dat was bewezen hooi en stro.

Daarom werkt dat zelf bijhouden slecht en is een (huid)test handiger. Je kan ook op beide reageren.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:13

_San87_ schreef:
Dat mijn vriend zo allechristus veel eet :'). Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.

Geen man van een bokker maar dat is hoeveel er bij mij naar binnen gaat ongeveer ja := Halve brood voor ontbijt + lunch, 1 pak smeersel per maaltijd en zo'n standaard kaasverpakking is ook voor eenmalig gebruik. Om maar te zwijgen over porties warm eten. Mijn vriend wordt er gek van :')

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:49

_San87_ schreef:

zo raar is dat toch niet. Een grote vent eet snel 8 tot 10 boterhammen per dag.

wij doen 2 dagen met een groot brood. En ik neem 2 boterhammen per dag mee naar mijn werk. Soms heb ik pech en is er alleen nog maar een kapje/kontje van het brood voor mij over :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 11:07

Marcella hoe gaat het met je katten?

Zoon van 23 eet heel veel.
Woont doordeweeks bij zijn vriendin, dus dat scheelt.

At zaterdag mee. Ik dacht we houden wel eten over. Nope pan was helemaal leeg.

Medicatie die weer niet leverbaar is.
Gelukkig is het maar ooggel. Heb nu de laatste tubes van een ander merk meegekregen.
Zonder traanvocht moet je toch iets.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 11:32

Caira schreef:
Dit heeft van de zomer breed uitgemeten in de pers gestaan, de man die overleden is was ook geen lieverdje en heeft in zijn jongere jaren ook iemand vermoord.

Blijkbaar heb ik onder een steen gelegen dan ofzo haha, maar dat is dan weer vreemd dat dit er niet bij vermeld werd om het in perspectief te plaatsen.

Hoe is het met je katten, Marcella?

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 11:51

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:04

Gisteren de hond gewassen met een anti-jeuk shampoo en hij jeukt nu alleen maar meer :# komt door de waterblazer denk ik maar enkel met handdoeken drogen is echt geen optie met dit weer en een langharige hond..

En een oude bekende, 2 jaar niet gesproken, vraagt om tips voor hun vakantie naar Zuid Afrika. Leuk maar is best een groot land hè, wat had je zelf in gedachte? Hier kan ik letterlijk niks mee. Nja, standaard route met wat tips gegeven. "We zullen er eens naar kijken", zeg gewoon ff dankjewel hier hebben we echt wat aan! . :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:09

En nu blaas ik t voer in de verkeerde silo _-:(
Gelukkig het direct bij de boer gemeld en was het geen groot drama.
Maar ben ik blij als ik straks vrij ben en op de bank kan hangen niks doen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:32

De natte sneeuw dat naar beneden kwam net..

En 1.5 uur geleden dat een vrouw haar achterwerk op schoot plante zonder te kijken waar ze kon gaan zitten in de tram.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:53

Sabbientje schreef:
_San87_ schreef:

zo raar is dat toch niet. Een grote vent eet snel 8 tot 10 boterhammen per dag.

wij doen 2 dagen met een groot brood. En ik neem 2 boterhammen per dag mee naar mijn werk. Soms heb ik pech en is er alleen nog maar een kapje/kontje van het brood voor mij over :+

Nou ja, dat is de reden van het vraagteken, he :D. Voor mij klinkt het heel erg veel.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:55

Ik heb heel veel zin in poffertjes. Maar er is geen poffertjeskraam meer in Groningen. -O- #huilen

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:59

Blijkbaar heb ik een niet grappig grapje gemaakt, iedereen reageert heel zuur in de groepsapp van mijn VvE :')

oeps

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:01

Sintara schreef:
Blijkbaar heb ik een niet grappig grapje gemaakt, iedereen reageert heel zuur in de groepsapp van mijn VvE :')

oeps

Wil je het grapje hier delen? Ik ben heel benieuwd nu!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:05

deksel schreef:
Sintara schreef:

oeps

Wil je het grapje hier delen? Ik ben heel benieuwd nu!

Ik ook!
Grapjes die anderen niet tof vinden vind ik meestal wel leuk.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:08

De cv monteur… begin september is onze ketel afgekeurd. We zouden binnen een week nieuw bericht krijgen. Contact gehad en niks…
Ongeveer wekelijks contact proberen te krijgen en uiteindelijk kwam vandaag de monteur opnieuw.

Je raad het al weer niks gebeurd want zoals in september al aangegeven moet hij vervangen worden. En nu weer wachten….

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:16

Oh nou spectaculair was het niet hoor.
Vroegaah hadden we 1 gezamenlijke container voor afval, gewoon voor alles. Daarvoor was een parkeerplaats vrij.
Nu moeten we voor het meeste een halve kilometer lopen naar ondergrondse containers en voor restafval (incl gft) iets van 100 meter, en de parkeerplaats is naar X gegaan.

Maar, de gemeente vraagt of we een gezamenlijke container willen hebben voor alleen gft.
Dus ik zei, zullen we een gezamenlijke container voor al het afval vragen en die gewoon weer op x zn plek neerzetten :P

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:26

Dat je tapijtlegger al een maand niet van zich laat horen nadat ik contact met hem had gehad dat er bobbels in de vloerbedekking zitten. Kom gewoon even langs fix het en ga weer.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:12

Morgen (wanneer ik weer naar kantoor moet) ik de brug het dorp uit dicht schijnbaar, zag ze net overal borden plaatsen. Maar ik kan er online niks over vinden dus geen idee waar ik morgen als fietser aan toe ben :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:14

Dat ik niet weet ik of ik nog wel in de paardenwereld wil blijven. Ik vind mijn paard zelf heel leuk, maar gewoon alles er omheen en de sfeer... -O-
Ik heb dit af en aan wel vaker, maar nog niet zo erg of lang als nu. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:16

Heb je je paard in eigen beheer staan of op pension?
Misschien kan daarin veranderen het gevoel anders maken.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:21

Mandarijn schreef:
Dat ik niet weet ik of ik nog wel in de paardenwereld wil blijven. Ik vind mijn paard zelf heel leuk, maar gewoon alles er omheen en de sfeer... -O-
Ik heb dit af en aan wel vaker, maar nog niet zo erg of lang als nu. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Ligt het dan aan de omgeving en de mensen? Want die kan je eventueel veranderen... als je wel nog lol hebt met paardlief zou ik het nog niet zo snel "opgeven".
Doe voorlopig wat andere dingen?
Lekker aan de hand wandelen of zelfs gewoon langs voor een knuffel.
Heb je jezelf te veel opgelegd? Maak jezelf dan geen verplichtingen. Je MOET niks... je mag alles, en dan komt mss ook het plezier wat meer terug. Voel je vooral niet verplicht om persé alles te doen wat je zogezegd zou moeten doen. Als je nog volgt :')

En ik heb me vandaag geërgerd aan collega en ben boos weggereden op werk, wrs niet de beste keuze voor mijn loopbaan maar op dat moment wel voor mezelf.
En nu zit ik thuis te soppen omdat ik toch weer zo achterlijk moest zijn om weg te gaan.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:50

Lekker in de rij voor een concert met deze kou...niet leuk. Kunnen maar 600 mensen in de zaal dus ik kom er wel vlak voor de deuren open gaan, maar dat wordt sws minimaal een uur buiten staan voor ik binnen ben

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:18

Kindjes met fatbikes in het verkeer. Volgens mij ben ik grijze haren rijker, deze was op volle snelheid aan het spookrijden