Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 21:57

_San87_ schreef:
Pffff, je zal ernaast wonen :oo.

Ja, ik heb ook echt medelijden met de directe buren. Het is geloof ik 2 huizen verderop of schuin boven mij. Dus zit er godzijdank niet direct naast, maar het is alsnog ontzettend irritant en constant aanwezig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:53

Suliko schreef:
Dat er al 2 uur lang een brandalarm afgaat bij een paar buren verderop. Er is geen brand, de persoon van het huis is niet thuis en onbereikbaar, het blijkt om een storing te gaan, de brandweer mag niet inbreken om het alarm af te zetten. Dus de rest van de straat mag naar de TU-TU-TU-TU-TU-TU-TU blijven luisteren.

Oh wat vreselijk irritant zeg! Mogelijk nog de politie bellen?

Afgelopen zomer hadden buren twee deuren verderop hetzelfde , alleen dit duurde gelukkig 15 minuten. De buurjongen had denk ik een melding op zijn telefoon gekregen want je hoorde opeens een auto de straat in racen :') .

Ik was nog aan het wachten. Maar zolang ik geen rook zag of een vreemde geur rook en maximaal 15 minuten had gewacht kon ik uitgaan van een valse melding en hoefde ik de brandweer niet te bellen. Althans dat vond ik op Google

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:56

Na 3 uur is het alarm eindelijk uit, denk dat de persoon eindelijk thuis is gekomen.
Buren waren er flink achteraan gegaan, bij de brandweer als de verhuurorganisatie, maar die konden dus niets.

Edit: nevermind, het is er nog steeds, mijn koelkast maakte gewoon even heel veel geluid. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:18

Zelf de deur maar intrappen en het alarm uitschakelen als laatste optie :')

--

Dat de griep wat zo erg rondgaat nu ook bij ons thuis in opkomst is. Mijn vader heeft het al een paar dagen flink te pakken met een hevige verkoudheid. Mijn moeder heeft nu al zo vaak geniest dat het de komende 30 dagen mooi weer gaat worden.

Op werk ook al iemand en aangezien ik in een privésfeer werk kom je die ook al tegen.

En dan nog op mijn andere werk , wat er best heftig aan toeging. Ik had op den duur zelfs het vermoeden dat er iemand een longontsteking te pakken had. Was gelukkig niet zo maar ik vond het verloop veel heftiger eruit zien als corona.

En nu maar hopen dat ik er tussen door glip. Met name met de kerstdagen in aantocht.... Ik ben namelijk diegene die uitgebreid gaat koken

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:46

Ughhh, het gaat nog twee uur duren voordat het alarm uitgaat. De vriend van degene die in het huis woont (zij is op vakantie) is bereikt en die rijdt er nu naartoe om het alarm uit te zetten, maar dat is nog wel een eind rijden. Wel hulde voor hem, anders had het zo nog dagen kunnen duren voor de batterij van zo'n ding eindelijk leeg is door het piepen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 00:17

Kasten in elkaar aan het zetten. Zeg ik nog tegen dochter dat ze moet oppassen met haar vingers. Zit mijn borst er op de 1 of andere manier tussen op het moment dat ik het zijpaneel in de onderkant klikte. Op de hoek dan nog. Borst gehavend en wat een pijn. Kon wel nog naar mijn man sturen: Nou, ik denk dat we het nu officieel over hangtieten kunnen hebben.

Maar hoe dan. Hoe is dat er überhaupt tussen gekomen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 00:24

Medicatie blijkt op te zijn. Dat wordt poedersuiker slapen en heb morgen een superlange dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 03:35

Ik ben waarschijnlijk mijn vrijwilligerswerk kwijt omdat de teamleider zich niet aan afspraken heeft gehouden waardoor het met mij niet goed ging. Dat wordt mij nu verweten want later die dag kon ik wel nog gezellig wat drinken met anderen. Dat het fout ging ging niet om hoeveel energie ik had maar ik was overprikkeld en volgens de afspraken zou ik dan een pauze krijgen en er zou hulp bij gehaald worden. Pauze mocht niet en toen ging het dus echt fout en hulp werd er niet bij gehaald waardoor ik ruim 3 kwartier in mijn eentje in een hokje zat in te storten voordat ik in staat was om zelf hulp te bellen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 07:23

Ik heb net een uur liggen snoozen.
Ik ben moe -O-
Ik heb echt een hekel aan teveel uren werken

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 08:08

Vandaag gewoon 7 uur les met de aanhanger.. 7 uurr :') Wordt een laaaange dag _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 08:38

Dat het gisteren echt voelde als vrijdag en ik nu gewoon nog een hele dag moet werken -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 08:42

Dat ik bang ben ziek te worden want sinds gisteren zit mn neus dicht en vandaag voel ik me wat minder dan gisteren..
Maar t is bijna kerst, ik wil niet ziek worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:17

Vreselijk slecht geslapen en nu misselijk. -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:32

Elke ochtend misselijk wakker.
Niet zwanger.
Wel heel erg veel slijm.

Sinds de griep, echt heel veel slijm.
Nu daardoor ook wat afgevallen. Niet extreem, wel twee kg.

Gelukkig hebben we straks vreetdagen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:46

Zou therapie hebben maar begin nu echt te twijfelen of ik het wel heb :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:10

Mensen die op een 80 weg 60 gaan rijden |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:23

Ziek -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:04

denisesilver schreef:
Mensen die op een 80 weg 60 gaan rijden |o

Bumperkleven is dan geoorloofd.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:06

Als ik voor alle 60km-rijders op een 80-km weg een euro kreeg hoefde ik nooit meer te werken. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:06

Kerstontbijt bij de peuters.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 11:18

Captain schreef:
Als ik voor alle 60km-rijders op een 80-km weg een euro kreeg hoefde ik nooit meer te werken. :')

Nou dit :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:28

Eens :j

Maar je word ook rijk als je braaf (op navigatie) 82 rijd, ze toch op je kont hangen. Als het ff kan gevaarlijk inhalen en eerst volgende stoplicht sta je weer achter ze en hebben ze bijna 3 levens verspeelt en 0 seconden gewonnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:43

[***] schreef:
Ik ben waarschijnlijk mijn vrijwilligerswerk kwijt omdat de teamleider zich niet aan afspraken heeft gehouden waardoor het met mij niet goed ging. Dat wordt mij nu verweten want later die dag kon ik wel nog gezellig wat drinken met anderen. Dat het fout ging ging niet om hoeveel energie ik had maar ik was overprikkeld en volgens de afspraken zou ik dan een pauze krijgen en er zou hulp bij gehaald worden. Pauze mocht niet en toen ging het dus echt fout en hulp werd er niet bij gehaald waardoor ik ruim 3 kwartier in mijn eentje in een hokje zat in te storten voordat ik in staat was om zelf hulp te bellen.

Djeez. Nou als dat vrijwillig is zou ik er ook meteen klaar mee zijn :+ . Zulke beloftes moeten ze niet maken als ze ze niet na kunnen komen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:44

Dat iedereen spontaan de griep heeft en ik nu weer een dag extra kan werken.

Heb voor de rest nee gezegd ik werk al meer dan genoeg en had mij zo verheugd op deze mini vakantie .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:48

Zebrastreep schreef:
Dat iedereen spontaan de griep heeft en ik nu weer een dag extra kan werken.

Heb voor de rest nee gezegd ik werk al meer dan genoeg en had mij zo verheugd op deze mini vakantie .

Nou spontaan.. Volgens mij is er officieel weer een griepepidemie ;)