Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:13

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:
Vandaag geleerd dat seks hebben en sekspraat voor tokkies zijn := wat blijft bokt leerzaam :')

----------------
Ik weet dat meerdere jongens met wie ik iets van een fling heb gehad in mijn jeugd homo zijn gebleken, I have a type apparently :+

:')

Mijn dochter komt volgend jaar in de klas bij de moeder van mijn eerste ex, we vertellen het expres niet :=

Heerlijk, juist wel doen is soms ook wel leuk afhankelijk hoe oud het kind is. :')

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:13

Heel drama gemist hier :+

Anyway, ben weer terug op Tinder & Bumble na twee mislukte/stukgelopen dates.
Tijdje geleden gedate met een jongen maar die had na een nieuwe baan nu ineens geen tijd meer dus dat liep helaas stuk.

Zondag dus een date gehad met die andere jongen. Ik dacht dat we beide een goed gevoel erover hadden, dat sprak hij tenminste uit tegen het eind van de date, maar eenmaal thuis kreeg ik een appje dat ie me toch te terughoudend vond vergeleken met op de app. Tja, dat had ik hem al toegelicht voor de date maar blijkbaar is het toch een (te) groot punt voor hem. We hebben nog wel contact maar ik heb m'n twijfels. Hij vind me nu al te terughoudend en voelde op meeste momenten niet echt een klik.. Ik ben nu eenmaal zo en ga ook geen uitbundigheid faken zodat hij wel op me valt, lastig.. Hij stelde voor om na de feestdagen een tweede date te plannen in de hoop dat die klik wel komt/m'n terughoudendheid minder is, maar denk zelf niet dat dat hem gaat worden. Had wel echt een goede klik en veel raakvlakken namelijk via de app maar tijdens de date was daar weinig van te merken.. -O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:14

BaileyMix schreef:
Maar waar kom jij die mannen tegen dan, Germie?

Ik heb dat echt, écht nooit op Tinder en co. Dus ik denk dat je een selectiefactor over het hoofd ziet die daarvoor verantwoordelijk is, en dat jij het onterecht afschuift op intelligentie.

Wat een onzin, ik kreeg ze ook en OOK na een uur appen en normale praat kwam er ineens van die sekspraat dat je dat uhuh en in mijn profiel had staan dat ik daar niet naar op zoek ben. Je kan het niet altijd aan iemand zn neus zien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:15

robinxfellow schreef:
Heel drama gemist hier :+

Anyway, ben weer terug op Tinder & Bumble na twee mislukte/stukgelopen dates.
Tijdje geleden gedate met een jongen maar die had na een nieuwe baan nu ineens geen tijd meer dus dat liep helaas stuk.

Zondag dus een date gehad met die andere jongen. Ik dacht dat we beide een goed gevoel erover hadden, dat sprak hij tenminste uit tegen het eind van de date, maar eenmaal thuis kreeg ik een appje dat ie me toch te terughoudend vond vergeleken met op de app. Tja, dat had ik hem al toegelicht voor de date maar blijkbaar is het toch een (te) groot punt voor hem. We hebben nog wel contact maar ik heb m'n twijfels. Hij vind me nu al te terughoudend en voelde op meeste momenten niet echt een klik.. Ik ben nu eenmaal zo en ga ook geen uitbundigheid faken zodat hij wel op me valt, lastig.. Hij stelde voor om na de feestdagen een tweede date te plannen in de hoop dat die klik wel komt/m'n terughoudendheid minder is, maar denk zelf niet dat dat hem gaat worden. Had wel echt een goede klik en veel raakvlakken namelijk via de app maar tijdens de date was daar weinig van te merken.. -O-

Ohhh oliebol is dat! Voor mij was dat ook wel een reden om niet meer lang te chatten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:19

Zonnetje81 schreef:
BaileyMix schreef:
Maar waar kom jij die mannen tegen dan, Germie?

Ik heb dat echt, écht nooit op Tinder en co. Dus ik denk dat je een selectiefactor over het hoofd ziet die daarvoor verantwoordelijk is, en dat jij het onterecht afschuift op intelligentie.

Wat een onzin, ik kreeg ze ook en OOK na een uur appen en normale praat kwam er ineens van die sekspraat dat je dat uhuh en in mijn profiel had staan dat ik daar niet naar op zoek ben. Je kan het niet altijd aan iemand zn neus zien.

ZE zijn niet allemaal zo, maar toch verhoudingsgewijs veel wel valt me op. en bij de 2e zin: wat is je nummer, dan kunnen we whatsappen vind ik ook niet zo fijn.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:39

Urbanus schreef:
Ohhh oliebol is dat! Voor mij was dat ook wel een reden om niet meer lang te chatten.

Nee indd, ik probeer ook minder lang te chatten en sneller een date te plannen na meerdere tegenvallers..
We hadden ongeveer 2 weken gechat voor de date. Ben achteraf wel blij dat we sneller dan gepland zijn gaan daten want anders hadden we pas ergens januari de eerste date gehad en dat was wel tijdverspilling voor bij geweest. Maarja, achteraf is gemakkelijk praten natuurlijk.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:54

Zonnetje81 schreef:

Nee, niet aan iemands neus, en dus ook niet aan iemands opleidingsniveau :') Was meer het punt. Misschien puur toeval, dat ik ze niet tegenkom, of er is wel degelijk 'iets' waarop je bewust of onbewust filtert. Geen idee.

Maar goed, er is geloof ik voldoende over gezegd, dus ik ga weer even stilletjes de abnormale hetero uithangen :*

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:56

Jammer robinxfellow! Soms is de chemie er ook gewoon niet in het echt. Maar niet jezelf helemaal proberen te veranderen zodat hij je niet te terughoudend vindt hoor, dat is toch ook niks. :(:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:01

Gooi er ff wat anders in dan: ik heb vanavond weer een een date. We gaan gewoon iets drinken, zou eigenlijk eerder zijn maar appt die ineens vanochtend of t om 20.00 kan want hij had nog een kerstviering die, die vergeten was _O- Okeee. Moet wel zeggen dat ik doordeweeks op dit tijdstip een date wel een ding vindt want wil het liefste gewoon lekker thuis blijven :=

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:26

Ik ben ook niet meer van doordeweeks afspreken en zeker niet in de winter. Met niemand eigenlijk....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:29

Relaxed schreef:
Herhaal het anders nog ff germie, ik begrijp je niet.. :roll:

Volgens mij is ze (gewoon) hetero.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:30

Suzanne F. schreef:
Relaxed schreef:
Herhaal het anders nog ff germie, ik begrijp je niet.. :roll:

Volgens mij is ze (gewoon) hetero.

Precies. Niet meer en niet minder. Dus wat er niet te begrijpen valt weet ik ook niet.

Ik zou op zich wel door de week af kunnen spreken op een avond, maar ik merk wel dat ik sowieso na het werk niet altijd zin heb, want ik wil ook wandelen en tja, dat wandelen is een beetje metime wat tijd kost. Als iemand wil afspreken en gaan wandelen, dan zeg ik veel eerder ja. Ik zie wandelen als sport en tja, dat heb je ook nodig.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:33

Nee we begrijpen het inmiddels. Zullen we door?

Benzz

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:35

Wat is eigenlijk het verschil tussen hetero en gewoon hetero?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:35

Benzz schreef:

Ja ben ik ook benieuwd naar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:36

Benzz schreef:
Gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:37

Benzz schreef:

Wat zou ik zijn?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:38

Mkango schreef:
Benzz schreef:

Owwwwwwww is dat hetttttt
Ik was ook in Nepal, wellicht dat ik dus hetero ben en niet gewoon hetero :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:40

Suzanne F. schreef:
Benzz schreef:

Wat zou ik zijn?

Nou jij hebt een kind, ik denk gewoon hetero :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:40

Zoals ik al zei, als ik door de week zou spreken maakt het wel uit wat we gaan doen, alleen een bakkie, nee, maar een activiteit als wandelen, ja.

En ja, volgens sommigen is er een verschil tussen. Je kunt namelijk ook hetero aseksueel zijn. Maar ja, als je 'gewoon hetero' bent zit er dus geen mits of maar meer aan zeg maar. Alleen hetero kan nog betekenen dat er verkeerde conclusies of diagnoses gesteld worden. Daarom spreek ik hier van 'gewoon hetero' zijn. Je mag het ook 'hetero' noemen, concludeer, diagnosticeer dan ook niets. Niet meer en niet minder. Maar het lijkt wederom of er wat uitgelokt moet worden. Dus ik leg het gewoon nog maar een keer netjes uit. Ik zal beleefd blijven. :P En de Himalaya, ok, dan ben ik dus ook hetero. :P

En zo meteen een stukje metime zonder tinder. Ook belangrijk. :Y)

DIR: Doing It Relaxed

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:48

Yonker schreef:
Gooi er ff wat anders in dan: ik heb vanavond weer een een date. We gaan gewoon iets drinken, zou eigenlijk eerder zijn maar appt die ineens vanochtend of t om 20.00 kan want hij had nog een kerstviering die, die vergeten was _O- Okeee. Moet wel zeggen dat ik doordeweeks op dit tijdstip een date wel een ding vindt want wil het liefste gewoon lekker thuis blijven :=

Ik heb vanavond ook een date...

Met een demise(ks)xueel. :Y)

Ik ga zelfs uit eten ipv alleen maar een drankje doen. Kinda tegen mijn princiepe in. Maar yolo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:49

Mkango schreef:
Benzz schreef:

I can confirm.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:49

Als het maar gezellig is toch? En dan zie je wel of er meer uit komt toch? Ik heb overigens nooit met een etentje afgesproken. Wel een drankje.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:50

Relaxed schreef:
Nou jij hebt een kind, ik denk gewoon hetero :j

Oké ja dat klopt denk ik wel. Ik wandel ook niet op Himalaya’s dus ja, dat moet het zijn.

Wat is een is een demiseksueel? Doet die het met alles?
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 21-12-22 19:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:52

Afbeelding