Femke_Tweety schreef:Tsja, als zusje Vlinder heet wordt het ineens nóg weer anders
Hahaha
Maar dan zal het niet ‘een’ vlinder zijn geweest in de benoeming ervan (hoop ik)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Laurora schreef:Ik zorg er wel voor dat onze katten hun anus van tafel houden als er gasten zijn, en uiteraard maak ik die voor het eten áltijd schoon (de tafel he, niet de kattenanussen)
![]()
Kattenanussen zijn een ding, die horen katten zelf schoon te houden toch? maar op bezoek zijn bij mensen die hun kattenbak niet goed weten te verschonen is pas echt gore. Blijkbaar hebben sommigen zelfs een kattenbak in de keuken staan, zo freaking smerig dit![]()
Nog steeds beter dan poepluier op tafel though
corinep schreef:Ja dat is minderwaardig en kun je je pas voorstellen als je kinderen hebt inderdaad.
corinep schreef:Ik vind het inderdaad ook stom klinken maar denk dat je je dit niet voor kan stellen als je zelf geen kinderen hebt.
corinep schreef:Ja het is een verdrietige situatie maar als je zelf kinderen hebt(en ze lief vind) komen tragedies met kinderen 100x harder binnen. Die bezorgdheid en angst dat ze ooit hetzelfde zou kunnen overkomen kan echt extreem heftig zijn.
corinep schreef:Bovenstaande is voor mij één van de weinige redenen die ik kan bedenken om niet aan kinderen te beginnen.
corinep schreef:Ja dat is minderwaardig en kun je je pas voorstellen als je kinderen hebt inderdaad.
Laurora schreef:Iemand heeft mij toen mijn vader kanker had eens verteld dat ik mijn verdriet niet teveel aan mijn moeder moest laten zien, zij zou al wel genoeg aan haar hoofd hebben, want zij zou haar man verliezen.
Eh... En ik mijn vader niet?
Verdriet, pijn en rouw zijn niet op een weegschaal te leggen. Elke situatie voelt en is anders.
Het lijkt soms wel alsof mensen tegen elkaar opbieden om wie het het zwaarst heeft.