[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:49

Verhaal die ik te horen kreeg!
Meid was in Polen op vakantie en zag daar leuke Poolse jongen. Ze hebben seks gehad etc maar hij drong telkens aan om naar zijn huis te gaan. Waarop zij zegt dat ze dat niet wil.
Zij weer naar Nederland gaan en ze kreeg allemaal bultjes en rode plekken. Bleek dus dat het kwam door lijkvocht.
Politie, Poolse politie en marechaussee bij betrokken en is die Poolse gast aangehouden. Bleek dus dat er al 4? vrouwelijke lichamen in zijn huis te zaten.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:18

fotolijstje schreef:
Meid was in Polen op vakantie en zag daar leuke Poolse jongen. Ze hebben seks gehad etc maar hij drong telkens aan om naar zijn huis te gaan. Waarop zij zegt dat ze dat niet wil.
Zij weer naar Nederland gaan en ze kreeg allemaal bultjes en rode plekken. Bleek dus dat het kwam door lijkvocht.
Politie, Poolse politie en marechaussee bij betrokken en is die Poolse gast aangehouden. Bleek dus dat er al 4? vrouwelijke lichamen in zijn huis te zaten.

Heb je een bron?

Niobe

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:59

Volgens mij is dat een soort urban legend wat al jaren rond gaat

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 00:25

moonsparkle schreef:
fotolijstje schreef:

Heb je een bron?

Ik kan met vol vertrouwen zeggen dat het gewoon bullsh*t verhaal is := ofwel urban legend.

Plus Poolse moordenaars hebben lijken nooit zomaar ergens in huis liggen, daar zijn toch slaapbanken en zuurkoolvatten voor :roll: :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:36

:D :D

Alsof er ook maar 1 arts in Nederland aan denkt dat bultjes wel eens van lijktvocht kunnen zijn.
Er zal gevraagd worden of je stress hebt andere zeep gebruikt enz enz, maar dat, nee daar komen ze nooit achter

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:40

Ja maar de arts in dit verhaal wel, want die had gehoord over een vrouw die op vakantie was geweest naar Roemenië en daar een Roemeen had leren kennen waar ze mee naar bed was geweest in haar hotelkamer, en toen wilde die Roemeen dat ze mee ging naar zijn huis maar zij moest terug naar Nederland om haar kat te voeren en toen kwam ze thuis en had ze allemaal rode bultjes en toen ging ze naar haar dokter en die zei dat komt van lijkvocht en toen bleek dat er bij die Roemeen allemaal dode vrouwen op de slaapbank zaten!!
En die dokter uit díe casus die wist dit omdat ie een verhaal had gehoord over een vrouw die op vakantie was geweest naar Malta en die had daar op Facebook gelezen dat er een vrouw was die op vakantie was geweest naar ... Enz.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:58

En het stond op Facebook, dus het is waar!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:03

_O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:33

ista schreef:
En het stond op Facebook, dus het is waar!

Can't argue with that.

...je kunt er om lachen, maar op mijn vorige stal opperde iemand serieus om alle paarden verplicht megadosis vitamine C (of was het D...?) toe te dienen omdat ze op facebook had gelezen dat er een nieuwe, niet-te-testen-jongens variant droes bestond en dat die vitamine de enige behandelwijze was, maar alle dierenartsen zwijgen omdat Big Pharma :') f*ck facebook

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:34

Ik vind zulke verhalen altijd wel grappig, en het idee alleen is al luguber :P

Zo gaat er ook al lang een verhaal rond over een oppas in een huis, waarbij een clown in een stoel zat en ze dacht dat die er hoorde. Toen kwam het kind zeggen ‘er zit een clown op mijn stoel’ en bleek dat het een moordenaar oid was. Denk dat dat ook wel een bekende is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:09

Snadrem schreef:
Ja maar de arts in dit verhaal wel, want die had gehoord over een vrouw die op vakantie was geweest naar Roemenië en daar een Roemeen had leren kennen waar ze mee naar bed was geweest in haar hotelkamer, en toen wilde die Roemeen dat ze mee ging naar zijn huis maar zij moest terug naar Nederland om haar kat te voeren en toen kwam ze thuis en had ze allemaal rode bultjes en toen ging ze naar haar dokter en die zei dat komt van lijkvocht en toen bleek dat er bij die Roemeen allemaal dode vrouwen op de slaapbank zaten!!
En die dokter uit díe casus die wist dit omdat ie een verhaal had gehoord over een vrouw die op vakantie was geweest naar Malta en die had daar op Facebook gelezen dat er een vrouw was die op vakantie was geweest naar ... Enz.

Er was ook nog een Fransman die gewoon bij een mortuarium werkte, maar daar grensoverschrijdend gedrag vertoonde

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:13

Ja die laatste versie heb ik ook gelezen idd. Dat er parasieten in dr muts waren gevonden die alleen op/in dode mensen voorkwam. En dat dus de conclusie was dat die medewerker van 't mortuarium het met lijken deed...

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:00

Niobe schreef:
Er was ook nog een Fransman die gewoon bij een mortuarium werkte, maar daar grensoverschrijdend gedrag vertoonde

Zat die ook op die slaapbank? Jezus die Roemeen was wel van God los zeg

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:19

:=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:30

Of dat verhaal van die vrouw die in zichzelf een dode kreeft had gepropt die honderden eitjes had gelegd. Prachtig verhaal, maar niks van waar :=

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:47

Ohja die ken ik nog! Is al jaren oud :-)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 00:07

Wtf :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 05:57

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 06:51

Jeetje dat zal niet lekker geweest zijn. Hopelijk ben je dan meteen dood. Je valt meteen uiteen denk ik.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 07:14

Dit zegt iemand op Reddit erover en het klinkt logisch:
Citaat:
I remember reading an account of a guy who got splashed with molten metal in an industrial accident. He said it felt like ice water; apparently, it's so hot that it burns away the nerve endings before they have time to register pain. So if you belly flopped from a reasonable height, it might actually be quite painless. The trick is just to go from "not hot" to "nerves burned up" in as short a time as possible.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:00

Ik krijg er een beetje Han Solo vibes bij.

Afbeelding
(Geen luguber plaatje maar een koelkast sticker)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:36

Het klopt wel, vanaf een bepaalde gradatie brandwonden voel je inderdaad geen pijn meer omdat alles doorgebrand is.
Had ooit tijdens een shift op spoed (ik deed de registratie van de inkomende spoedjes) een kind van een jaar of 12 waar de vellen van het voorhoofd bladerden. In een ruzie had het broertje het gloeiend hete strijkijzer tegen het voorhoofd geduwd toen mama een seconde niet oplette. Is gelijk doorgestuurd naar het brandwondencentrum na de eerste zorg, maar dat kind had inderdaad ook geen pijn op die plekken.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:39

Nadeel is vaak dat er net omheen de brandwonden minder diep zijn en daar dus wel flinke pijn is

Maar denk idd dat bij de man die in dat gesmolten staal is gevallen geen pijn was, dat die echt direct dood was.

Haha die koelkast sticker, die is echt gaaf!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:36

Varekaj schreef:
Het klopt wel, vanaf een bepaalde gradatie brandwonden voel je inderdaad geen pijn meer omdat alles doorgebrand is.
Had ooit tijdens een shift op spoed (ik deed de registratie van de inkomende spoedjes) een kind van een jaar of 12 waar de vellen van het voorhoofd bladerden. In een ruzie had het broertje het gloeiend hete strijkijzer tegen het voorhoofd geduwd toen mama een seconde niet oplette. Is gelijk doorgestuurd naar het brandwondencentrum na de eerste zorg, maar dat kind had inderdaad ook geen pijn op die plekken.

Jeez dat is ook niet helemaal een normale respons voor een kind op een ruzie :') Ik zou echt doodsbang zijn voor mijn broertje.
Kinderen kunnen natuurlijk de consequenties van acties niet goed inschatten, maar van een strijkijzer moeten ze toch wel beseffen dat dat hele grote au oplevert.

Ik denk (en hoop) ook dat de man weinig ervaren heeft van het vallen in het vat. Dat gaat zó snel.

In tegenstelling tot het verhaal van Omayra Sánchez, een 13 jarig meisje die na een vulkaanuitbarsting vast kwam te zitten tot aan haar kin in een rivier van ijs, modder en lava. Na 60 uur (bij bewustzijn) vastzitten stierf ze. Haar hele doodsstrijd en de falende pogingen om haar te redden zijn destijds vastgelegd.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:41

verschrikkelijk
https://berichtenuithetverleden.wordpre ... chez-1985/

Suliko schreef:
Ik denk (en hoop) ook dat de man weinig ervaren heeft van het vallen in het vat. Dat gaat zó snel.

In tegenstelling tot het verhaal van Omayra Sánchez, een 13 jarig meisje die na een vulkaanuitbarsting vast kwam te zitten tot aan haar kin in een rivier van ijs, modder en lava. Na 60 uur (bij bewustzijn) vastzitten stierf ze. Haar hele doodsstrijd en de falende pogingen om haar te redden zijn destijds vastgelegd.