bigone schreef:Al die maatregelen en beperkingen zijn oliebol, zonder meer. De één heeft er meer last van dan de ander, ook waar.
Echter, wanneer mensen nu denken stik er maar in want ondanks spuit krijg ik niet mijn leven terug vind ik wel heel erg kortzichtig. Wat denken diegenen dan wat er gebeurt was zonder vaccins?
Met alle regels en vooral vaccins hebben we vanaf het begin en oversterfte van ongeveer 20.000 mensen, bijna code zwart gehad vorig jaar en een gigantische berg aan uitgestelde zorg. Zonder vaccins zaten we net als bvb delen van Australië voor de zoveelste keer in een complete lockdown. Landen die veel te traag zijn met vaccineren ( of een bevolking hebben die niet wil) hebben nu met de veel sneller verspreidende Delta variant grote problemen. Kijk naar sommige Amerikaanse Staten, daar loopt het wederom compleet uit de hand.
Dus je bekocht voelen omdat je wel die prikken heb gehaald is imo erg kortzichtig.
Ik voel me ook genaaid maar zou de derde zo weer nemen omdat ik weldegelijk geloof in de werking en dat het onze uitweg is. Maar dan moet die uitweg er ook wel komen. Dus voor mij is het niet of of.