Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:43

Mando schreef:
MyWishMax schreef:
Jeuk, jeuk en nog eens jeuk. Even douchen en ik word helemaal gek.

Helpt een hooikoorts antihistamine tablet niet.
Die stilt vaak de jeuk.

Jeuk is erger dan pijn zeggen ze altijd en dat is ook zo.

Geen idee, heb ik niet in huis. Heb dat normaal alleen in de winter na het douchen. Iets te droog of warm oid. Maar nu ook al aantal keer deze zomer helaas. Dus denk niet dat dan werkt? Maar dank je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:58

Spastische darmen. Again :') Het gaat al zoveel beter met mijn aangepast dieet. Maar 1 keer zondigen en oh boy. Die buikpijn vooral… Motiveert wel weer om niet meer te zondigen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:34

ingedebruijn schreef:
Marocje schreef:
Zoon heeft een jongerenrekening gekregen. Alles activeren, als laatste moet ie een sms krijgen om te bevestigen. Die komt dus niet.. alleen de laatste 4 cijfers staan er, dus kunnen niet het hele nr controleren.

Geen kantoor meer hier in de buurt. Je moet langskomen..

Toch gebeld, word je doorgeschakeld en niet opgenomen..

Serieus?

Klinkt als ING. Is helaas inderdaad zo dat je het telefoonnummer alleen op een ING kantoor kunt inzien en aanpassen. Telefonisch kunnen ze alleen bevestigen of ontkennen dat het nummer goed staat dus daar had je toch niks aan gehad. Zit niets anders op dan naar kantoor gaan en dan ook daar direct alles activeren zodat je dit geintje niet weer hebt.

En die zijn dus weg hier..

Gnome

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:54

Dan naar de dichtstbijzijnde. Op de site kun je zo een kantoor vinden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:02

Einde van het Fjordenstamboek in zicht :( En dat allemaal door 1 familie het is te triest voor woorden.

Ik kijk het nog even aan , maar ik denk dat ik de boel over laat schrijven naar België. Te zot voor woorden dat mensen soms al bijna een jaar het paspoort hebben liggen , er geen paarden op naam kunnen worden gezet en niet eens geregistreerd kunnen worden bij het RVO.

Tijd dat iedereen stopt met lid zijn , en niet meer de zakken van deze familie gaat vullen. Laat ze maar lekker failliet gaat.

Doodzonde! Had mijn merrie nog graag elite zien worden , en mijn jonge paard had ik ook al leuke plannen voor. Ondanks dat ze vrijwilligers zo hun best hebben gedaan. Jammer dat een paar rotte appels het kunnen verpesten. Maar met name verpesten ze het voor hunzelf.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:15

Zebrastreep schreef:
Einde van het Fjordenstamboek in zicht :( En dat allemaal door 1 familie het is te triest voor woorden.

Ik kijk het nog even aan , maar ik denk dat ik de boel over laat schrijven naar België. Te zot voor woorden dat mensen soms al bijna een jaar het paspoort hebben liggen , er geen paarden op naam kunnen worden gezet en niet eens geregistreerd kunnen worden bij het RVO.

Tijd dat iedereen stopt met lid zijn , en niet meer de zakken van deze familie gaat vullen. Laat ze maar lekker failliet gaat.

Doodzonde! Had mijn merrie nog graag elite zien worden , en mijn jonge paard had ik ook al leuke plannen voor. Ondanks dat ze vrijwilligers zo hun best hebben gedaan. Jammer dat een paar rotte appels het kunnen verpesten. Maar met name verpesten ze het voor hunzelf.

Oh ik heb daar inderdaad al meerdere verhalen over gehoord, wat ontzettend zonde is dat dan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:18

M_D_H schreef:
Zebrastreep schreef:

Oh ik heb daar inderdaad al meerdere verhalen over gehoord, wat ontzettend zonde is dat dan.

Heel zonde voor alle leden natuurlijk! Ik kan nog uitwijken naar België / Duitsland eventueel. Maar vindt het echt heel jammer , er ging toch een keuring door waar mijn 3 jarig heen zou gaan dus was al bezig met voorbereiden. Maar het is niet anders helaas.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:37

Voor diegene die op mijn bericht van vanochtend hadden gereageerd. Heb voet bij stuk gehouden en draai mijn normale dienst morgen ipv overuren. Voelt toch best goed

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:38

Fruitvliegjes. Overalll

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:40

Valerie93 schreef:
Voor diegene die op mijn bericht van vanochtend hadden gereageerd. Heb voet bij stuk gehouden en draai mijn normale dienst morgen ipv overuren. Voelt toch best goed

_/-\o_
Heel goed! Echt hoor, hoezo denken ze dat je wél komt als ze onaardig gaan lopen doen? Kijk: hadden ze gezegd, wat jammer, we hebben je er graag bij, dan had ik het begrepen als je toch gegaan was. Maar nadat ze onaardig doen? Nee joh, jij bent meer waard dan dat.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:57

Ik heb me vandaag echt ontzettend lopen ergeren aan mijn eigen gebrek aan concentratie :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:58

Aan mezelf. Kon mezelf niet kwijt; zitten, hangen, liggen ik lag mezelf in de weg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:04

Zebrastreep schreef:

Verbaas mij niks als fjordenstamboek einde verhaal is. Raar spulletje. Ze keken ook niet raar op dat mijn fjord Cushing had toen ik daar een keer op vakantie was.

Kreeg altijd eerste premie met die van, omdat hij gefokt was door een zeer geërde fokker.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:04

Lau07 schreef:
Dat ik twijfel of ik alleen op vakantie moet gaan. De avonturier in mij zegt "ja doen", en de twijfelaar in mij vraagt zich af of het niet veiliger is om iemand mee te nemen. Soms zou ik willen dat ik wat dapperder was.

Doen! Heel leuk :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:07

Eind verslag sociale dienst. Toch wel leuk als je cijfermatig HBO niveau heb. Alleen jammer dat de rest MBO niveau 3 dan weer is. En ze vinden beveiliging werk geen passend werk voor mij.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:23

Er bleek een pizza margherita in de doos te zitten, op de verpakking van de doos stond salami afgebeeld. Zo teleurgesteld :') hij smaakt nog naar karton ook

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:28

Ik was vandaag mijn lunch vergeten -O-
Gelukkig inmiddels weer goed gegeten. Maar echt dat gaat niet meer gebeuren.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:41

Ineke2 schreef:

Dat is dus echt pure horror voor mij, eten vergeten... :o :')

Word ik ook niet gezelliger op naarmate de dag vordert

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:46

MyWishMax schreef:
Mando schreef:
Helpt een hooikoorts antihistamine tablet niet.
Die stilt vaak de jeuk.

Jeuk is erger dan pijn zeggen ze altijd en dat is ook zo.

Geen idee, heb ik niet in huis. Heb dat normaal alleen in de winter na het douchen. Iets te droog of warm oid. Maar nu ook al aantal keer deze zomer helaas. Dus denk niet dat dan werkt? Maar dank je wel!

Oh dit heb ik ook en een vriendin van mij ook. Smeren smeren smeren met bodybutter of olie of iets. En ik ben nu aan het kijken of een product van The Body Shop blijvend verlichting geeft. Vaak is het uitdroging van je huid die dat gevoel geeft. Vaak ook trekkend en 'strak'.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 20:24

.... aan een van m'n katten. Zou met 3 katten naar dierenarts voor enting. Onderweg naar auto sloopt ze deurtje uit kattenreismandje, ik grijp haar in een reflex beet en zij dus mij ook. Dierenarts afgebeld, huisarts gebeld en nu tetanus prik en antibioticakuur rijker.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 20:27

Dat ik het zo leuk vind om vreselijk amerikaanse series te kijken en dat dat ding steeds vastloopt...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 20:36

Verkeerde koppijn met pijn uit mijn nek en zere ogen. Blij dat ik ook veilig thuis gekomen ben. Alleen nu twijfel ik of ik niet beter even met washandje afgekoeld gekookt water op mijn ogen moet zitten. Zou heel goed kunnen dat het gaat opluchten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 20:57

Dilan93 schreef:
Ineke2 schreef:

Dat is dus echt pure horror voor mij, eten vergeten... :o :')

Word ik ook niet gezelliger op naarmate de dag vordert

Ik ook niet :') Was enorm blij toen ik thuis was en niet hoefde te koken om te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 20:58

Beterschap, Marcella! En supergoed dat je niet hebt toegegeven, Valerie! *\o/* Zijn ze nou helemaal.

Ik vind de belastingdienst stom. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 21:44

Mijn drama queen van een 17 jarige pony. Ga ik mee over straat alsof ze een 3 jarige onbeleerde is :+