Cayenne schreef:Wat fijn dat de kat weer terecht is!
Ik erger me aan die vent met de 2 herdershonden in Meester Frank Visser doet Uitspraak..
Zooo en hoe, die honden!
En verder: bedankt allemaal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Cayenne schreef:Wat fijn dat de kat weer terecht is!
Ik erger me aan die vent met de 2 herdershonden in Meester Frank Visser doet Uitspraak..
Zooo en hoe, die honden!
En verder: bedankt allemaal!
Nayomie schreef:Arme honden hebben uitdaging nodig.
Cayenne schreef:Nayomie schreef:Arme honden hebben uitdaging nodig.
Maar die vent stond OF te liegen of zijn vriendin was niet eerlijk tegen hem. Maar iets klopte niet in hun verhaal.
En idd die dieren reageerden wel buiten proportie, maar ze kregen ook totaal geen uitdaging of mentale stimulering.
Ik zou ook bang zijn dat het op een dag enorm mis gaat. En dat geluid dat ze produceren en de stank van die ontlasting in de achtertuin pfff.
Maar de woning staat idd te koop (staat op Funda) en op deze manier verplaats je het probleem, want die Mark en zijn vriendin hebben echt niets geleerd
MarlindeRooz schreef:Independence schreef:Psychologen die het deksel van de put halen en nu zit ik met de zooi
Misschien troost het je maar door vermoeidheid nam ik dit zo letterlijk. Ik snapte al niet waarom die psychologen een (echte) putdeksel zouden verplaatsen.
marley93 schreef:Vol goede moed begonnen aan mijn eerste pastel tekening... Maar de foto te klein overgenomen op mijn pastelmat. Kwam ik alleen pas achter toen ik al begonnen was met tekenen.
Nou ja, al doende leert men...
Marije_1997 schreef:MarlindeRooz schreef:
Misschien troost het je maar door vermoeidheid nam ik dit zo letterlijk. Ik snapte al niet waarom die psychologen een (echte) putdeksel zouden verplaatsen.
Ook ik nam het letterlijk hoor, en ik ben zeker niet vermoeid hahaha.