Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie_Anne schreef:Topsporters worden van allerlei maatregelen uitgezonderd idd las ik al eerder. Blijkbaar vindt men dat heeeel belangrijk, topsport. Belangrijker dan andere sectoren. Ik vind het belachelijk.
Kabinet: uitzondering op corona-inreisverbod, onder meer voor topsporters - https://nos.nl/l/2347806
purny schreef:Maar even serieus: Topsporters hebben vaak alleen hun sport als inkomen. En er is ook een hele hoop andere zaken mee gemoeid.
Pandora2 schreef:Jammer dat er zo wordt gereageerd op topsporters.
Die hebben ook maanden stilgelegen. Afhankelijk van het land waar ze woonden, konden ze enkel op hun balkon of in de tuin nog wat trainen.
De Tour de France telde vorige maandag trouwens geen enkele positieve test onder de renners en de staff. Dat gaat zo ongeveer om 800 man.
Dus zo slecht doen ze het helemaal niet. Er worden heel strikte maatregelen geëist en die worden ook nauwkeurig opgevolgd. Wat een helse organisatie is voor iedereen.
tokedri schreef:1753 nieuwe besmettingen
Bizar
purny schreef:tokedri schreef:1753 nieuwe besmettingen
Bizar
En maar 14 opnames en 6 doden...
Ik ga voortaan alleen naar de ziekenhuisopnames en doden kijken
Zebrastreep schreef:Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op. Ik reed net terug van school naar huis en geen wonder dat het in Groningen zo oploopt. Als ik keek naar hoe jonge mensen nog net niet bij elkaar op schoot zitten en helemaal met de fietsers niks en nergens houden mensen afstand.
Zo was ik nog even in de dechatlon voor een fietspomp die ik echt nodig was en ook 2 jonge gasten die gewoon midden in het pad bleven staan ik heb ze even geïrriteerd aangekeken en ben omgelopen. Had mijn portie ergenissen al gehad daarvoor om wat anders dus was al niet zo te genieten.