Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:45

Marocje schreef:
Haha, als het als weeen voelt dan laat ik er ook maar 1 plaatsen, die vond ik heerlijk! Maar daar bij de dokter liggen lijkt me minder prettig _O- _O-

Ze zei ja ik pak je baarmoederhals vast, nou echt ik ging door de grond. Voor de rest, Tsja valt mee. Alleen die pijn nu gadverdamme.

Ik heb een knuffel nodig en een schouder, dan kan ik even janken want heb de hele week al pijn. Ik weet overigens niet hoe weeën voelen, maar het is heftiger dan m'n normale menstruatiepijn

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:50

Ja die Portio aanhaaktang is een kreng. En daar heb je nu waarschijnlijk ook nog last van. Die haakt letterlijk in de baarmoedermond, dat geeft pijn. Voor vrouwen die al kinderen gehad hebben is het minder pijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:53

Loeky01 schreef:
Ja die Portio aanhaaktang is een kreng. En daar heb je nu waarschijnlijk ook nog last van. Die haakt letterlijk in de baarmoedermond, dat geeft pijn. Voor vrouwen die al kinderen gehad hebben is het minder pijnlijk.

Zo voelt het idd wel al straalt het nu steeds meer naar rechts uit. En het gaat ook echt in vlagen. Het kan 20 min goed gaan maar dan ook meteen een flinke vlaag heel pijnlijk. En dan moet ik echt zitten of liggen ander val ik neer.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:57

Marije_1997 schreef:
Marocje schreef:
Haha, als het als weeen voelt dan laat ik er ook maar 1 plaatsen, die vond ik heerlijk! Maar daar bij de dokter liggen lijkt me minder prettig _O- _O-

Ze zei ja ik pak je baarmoederhals vast, nou echt ik ging door de grond. Voor de rest, Tsja valt mee. Alleen die pijn nu gadverdamme.

Ik heb een knuffel nodig en een schouder, dan kan ik even janken want heb de hele week al pijn. Ik weet overigens niet hoe weeën voelen, maar het is heftiger dan m'n normale menstruatiepijn

Sterkte :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:30

Loeky01 schreef:
Dat mijn moeder waarschijnlijk weer kanker heeft. Ik ben er een beetje klaar mee, we dachten gisteren dat ze anderhalf jaar schoon was. Vandaag controle van een ander “onderdeel” en daar komt toch weer wat uit...
ik erger me ook aan alles wat het ziekenhuis zo onwijs onhandig doet waarvan ik weet dat het beter kan.

Ach jeetje sterkte!! :(:)

---
Ik erger me aan mensen die hun hond naar onze hond laat lopen als ze heel duidelijk zien dat ik Zhiva mee probeer te lokken om gewoon te gaan passeren ipv begroeten. En dan nog zeggen: "misschien moet je een snoepje proberen!" Donder een eind op Gerda!

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:47

Ik word verdrietig als ik naar mijn kledingkast kijk (of Naja de inhoud) Het is zo’n weerspiegeling van hoe ik mij de laatste jaren heb gevoeld.
Tijd voor nieuwe kleding.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:17

Marije_1997 schreef:
Marocje schreef:

Ik heb de mijne vorige week vrijdag laten zetten. Vrijdag en zaterdag verschrikkelijke krampen en rugpijn. (Hele dag in bed opgekruld gelegen). Zondags en maandag af en toe lichtere kramp en nogsteeds rugpijn. Ik heb tot gisteren eigenlijk rugpijn gehad. En nu vandaag eerste dag pijnvrij.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:21

Wat is dat toch met mensen die 's avonds dreun muziek aan gaan zetten. Doe dat lekker overdag. Wordt weer een leuk .. nachtje .. :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:22

Ik heb morgen met vrienden afgesproken en die sturen een tikkie voor het eten enzo. Prima. Maar ik probeer af te vallen dus wil niet eten... Dus moet ik dan wel of niet betalen? Ik vind eigenlijk van niets..

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:43

Die gestoorde motorrijders. Ik stond m'n paard op een rustige weg op een stukje gras te laten grazen. De weg die daar afslaat is ook rustig alleen motoren racen daar graag. Komt deze banketstaaf aan, kijkt mij aan en laat dan nog even express z'n motor knallen -:(-
Paard een lichte schrikreactie maar echt joh, verkeer doe je toch samen? Leuk joh, een paard laten schrikken, die is vast de leukste thuis

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:47

Mensen die je in galop en draf voorbij knallen terwijl mijn paardje eigenlijk niet mag galopperen door een slechte bodem.. Sowieso is het prettig als je gewoon in stap passeert omdat mijn paard zich de pleuris schrikt omdat ze in galop benaderd wordt.

Ze rent niet mee hoor daar heeft ze toch geen zin in :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:03

Zertab schreef:
Ik heb morgen met vrienden afgesproken en die sturen een tikkie voor het eten enzo. Prima. Maar ik probeer af te vallen dus wil niet eten... Dus moet ik dan wel of niet betalen? Ik vind eigenlijk van niets..

Ik zou dan een salade ofzo eten. Maar sturen ze voortijd een tikkie?

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:06

Zebrastreep schreef:
Mensen die je in galop en draf voorbij knallen terwijl mijn paardje eigenlijk niet mag galopperen door een slechte bodem.. Sowieso is het prettig als je gewoon in stap passeert omdat mijn paard zich de pleuris schrikt omdat ze in galop benaderd wordt.

Dat is toch gewoon een algemene regel? Dat je tegemoet komende ruiters in stap passeert?

Mijn ergenis: het maandelijkse feestje. Telkens weer een herinnering aan het feit waarom ik eigenlijk m'n pil doorslik. Kan bijna niet meer staan van de pijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:21

Zertab schreef:
Mijzelf en dat ik me zo'n zorgen kan maken over op welke dagen ik het best mijn haar kan wassen, in plaats van, gewoon wassen als ze vet zijn :')

Ik ook, ik was mijn haar meestal 1 a 2 keer per week. En dan is het elke week weer kijken wanneer het het beste uitkomt. Nu heb ik heel veel haar dus droog worden duurt super lang (en nee ik wil en kan absoluut niet föhnen)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:31

Escamilla schreef:
Zebrastreep schreef:

Dat is toch gewoon een algemene regel? Dat je tegemoet komende ruiters in stap passeert?

Mijn ergenis: het maandelijkse feestje. Telkens weer een herinnering aan het feit waarom ik eigenlijk m'n pil doorslik. Kan bijna niet meer staan van de pijn.

Dat dacht ik ook althans ik passeer altijd iedereen in stap ook fietsers en wandelaars ect. Tevens in volle galop over dat zand heen met losse stenen is ook niet echt een aanrader. En dan heb ik het nog niet over de slangen die voorbij komen en de kuilen. Genoeg reden om sowieso geen harde galop te doen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:38

K*t dreun muziek staat nog steeds aan... echt serieus. Kunnen ze niet verhuizen ofzo, tokkies.

En nee dat laatste baseer ik niet op het altijd maar geluidsoverlast.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:44

xDenies schreef:
K*t dreun muziek staat nog steeds aan... echt serieus. Kunnen ze niet verhuizen ofzo, tokkies.

Toch maar eens ze aanspreken of de politie blijven bellen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:00

hagelslag schreef:
Zertab schreef:

Ik zou dan een salade ofzo eten. Maar sturen ze voortijd een tikkie?

Haha eten als in hapjes, chips, etc.
Nee achteraf.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:03

xDenies schreef:

Als je mijn geluk van gisteren avond hebt gaan ze tot 2 uur door. Heb de halve dag als zombie rondgelopen hierdoor. (En nu kan ik niet slapen, duh)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:04

vikawiek schreef:
Die gestoorde motorrijders. Ik stond m'n paard op een rustige weg op een stukje gras te laten grazen. De weg die daar afslaat is ook rustig alleen motoren racen daar graag. Komt deze banketstaaf aan, kijkt mij aan en laat dan nog even express z'n motor knallen -:(-
Paard een lichte schrikreactie maar echt joh, verkeer doe je toch samen? Leuk joh, een paard laten schrikken, die is vast de leukste thuis

Was het geluid een soort mini explosie vlak na of tijdens het remmen? zo'n knal is (in geval van mijn scooter) namelijk het resultaat van een nieuwe uitlaat eronder, die nog niet ingereden is. Zodra ik rem dan knalt het kreng... maakt niet uit hoe zacht of hoe hard je remt helaas, zelfs zachtjes de rem aaien kan een knal geven.

Ik hoop dat die motorrijder onwetend was en juist remde om jouw paard niet te laten schrikken van zijn snelheid, en daarbij vergat dat de knal nog erachteraan zou komen. Maar als het echt expres was (wat ook zeker kan, met de juiste timing kan je er ook mee zieken) dan is het echter echt een hork van de bovenste plank ja!

Fijn dat je paard niet echt hard schrok, dat had ook heel anders kunnen verlopen! :(:)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:06

Dat ik zo erg twijfel wat ik moet doen qua vakantie volgend jaar (mits t doorgaat). Ik hoop in januari grotendeels af te studeren (1 diploma op zak) en eind juni de andere. Nu kan ik in die tussentijd opzich 4 dagen gaan werken, in mijn vakgebied (onderwijs) maar dan moet ik hoogseizoen op vakantie, of ik kan nog 1 keer, allerlaatste keer buiten het hoogseizoen gaan. Maar dan moet ik een hele andere baan gaan zoeken voor februari-juni.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:55

Twee afleveringen van Lucifer verder is ondertussen de muziek uit maar hebben ze het nog erg gezellig. Irritant hoog gelach, gegil en gepraat. Bleeeeh hoe kan je toch zo zijn, ik kan er met mn hoofd niet bij; echt overal is het donker en alleen, wederom, hun zijn weer bezig.

Nee ik ga niet met ze praten (geloof me, maakt het alleen maar erger en gevaarlijker) & de politie doet ook niets. Dus sorry, ik post mijn frustratie hier :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 01:29

Dat mijn vader de tv aardig hard heeft staan maar ik echt geen zin heb om naar beneden te gaan. Waarschijnlijk is hij in slaap gevallen dus appen heeft ook geen zin

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 02:04

Onder tussen vergaan we in de warmte dus wilde mijn raam open zetten... ja helaas die zit weer dicht want ze zijn nog bezig :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 04:19

theadora99 schreef:
Dat ik zo erg twijfel wat ik moet doen qua vakantie volgend jaar (mits t doorgaat). Ik hoop in januari grotendeels af te studeren (1 diploma op zak) en eind juni de andere. Nu kan ik in die tussentijd opzich 4 dagen gaan werken, in mijn vakgebied (onderwijs) maar dan moet ik hoogseizoen op vakantie, of ik kan nog 1 keer, allerlaatste keer buiten het hoogseizoen gaan. Maar dan moet ik een hele andere baan gaan zoeken voor februari-juni.

Ik zou voor de vakantie kiezen! Misschien valt er wel een tijdelijke functie te vinden ivm bv ziekte of zwangerschapsverlof?