Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Maar hoezo ben je dat geld kwijt? Je kon niet omboeken of iets?
LadyMadonna schreef:Sorry, ik zit te slapen...
Zijn er geen wettelijke regels voor omboeken? Ik kon bij sunweb omboeken naar álles wat op de website stond...
lenaa_tje schreef:Ik hoop toch dat het weer beter wordt in Nederland![]()
Zo gaan we niet kamperen maar ik wil toch wel even weg zodat we toch het gevoel van vakantie hebben.
Hier thuis heb ik net al de ramen gewassen
En ja er zijn 1000 meer belangrijke dingen maar door het thuiswerken (al was dat al even weer op school) heb ik thuis nog minder het gevoel van vrij.
lenaa_tje schreef:Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die toch wel behoefte heeft om er even uit te gaan haha. Voel mij nu wel wat minder alleen.
Es_ther schreef:lenaa_tje schreef:Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die toch wel behoefte heeft om er even uit te gaan haha. Voel mij nu wel wat minder alleen.
Nouja, vakantie hebben en thuis blijven ga je vaak toch wel klussen in huis doen, misschien stiekem wel even werken (thuiswerken kan hier), en je hebt je eigen huis. Heel fijn, maar soms is een andere omgeving wel lekker.
LadyMadonna schreef:Sorry, ik zit te slapen...
Zijn er geen wettelijke regels voor omboeken? Ik kon bij sunweb omboeken naar álles wat op de website stond...
SdaphneS schreef:Wij zijn afgelopen donderdag naar Riga, Letland gevlogen. Hier hebben ze geen enkele maatregel meer. Geen mondkapjes, geen afstand houden, geen desinfectie wat je over al tegen komt. Wij lopen dus steeds met open mond (no pun) ons te verbazen dat dit allemaal kan/mag.
Her voelt pre corona. Wij houden afstand,maar dat hoeft hier helemaal niet meer. Wij hebben mondkapjes mee, hoefde alleen op het vliegveld even. Echt heel gek. Maar als reiziger super fijn. Het is hier namelijk uitgestorven. Over al waar wij komen zijn ze heel.blij ons te zien, want ze hebben al maanden geen toerist meer gezien. Zo hebben we bijna alle rondleidingen een privé gids gehad, simpelweg omdat er geen andere toeristen zijn.
SdaphneS schreef:Wij zijn afgelopen donderdag naar Riga, Letland gevlogen. Hier hebben ze geen enkele maatregel meer. Geen mondkapjes, geen afstand houden, geen desinfectie wat je over al tegen komt. Wij lopen dus steeds met open mond (no pun) ons te verbazen dat dit allemaal kan/mag.
Her voelt pre corona. Wij houden afstand,maar dat hoeft hier helemaal niet meer. Wij hebben mondkapjes mee, hoefde alleen op het vliegveld even. Echt heel gek. Maar als reiziger super fijn. Het is hier namelijk uitgestorven. Over al waar wij komen zijn ze heel.blij ons te zien, want ze hebben al maanden geen toerist meer gezien. Zo hebben we bijna alle rondleidingen een privé gids gehad, simpelweg omdat er geen andere toeristen zijn.