[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:59

Relaxed schreef:
Heb je onder een steen gelegen San? :+ Chateau Meiland..

Ik kijk echt nauwelijks tv, dus ja :)).

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:00

Haha, dat is al een paar jaar aan de gang en komt vooral veel op social media voorbij. Ik heb geloof ik 1 aflevering gezien, hysterisch gedoe :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:01

Mijn vriend vindt dat programma geweldig, maar ik word helemaal kriebelig van al die hysterie en drukte :')

Al vind ik dan Claire relatief rustig voor een kind in die familie.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:02

Sizzle schreef:
Ik snap nooit dat ouders het toestaan dat kinderen expres keihard hoog gillen naar elkaar.
Gewoon een beetje enthausiast luidruchtig tijdens het voetballen vind ik normaal, maar sommige kinderen gillen om het gillen (alsof je in een achtbaan zit). Afschuwelijk vind ik dat en vooral ook onnodig.

Ik hoorde laatst een buurvrouw zeggen tegen haar kind: welke stem gebruiken we al we buiten zijn? Mijn buitenstem? En wat doen we dan? ... Ik denk dat kind doorhad dat ze dan niet mocht krijsen. :D
Ik hoor ze regelmatig naar elkaar roepen, maar daar stoor ik mij niet heel erg aan. Wel aan het krijsen en moeders blijkbaar ook. *\o/*

Ceffyl schreef:
[...]

Ondertussen ben ik echt al knotsgek van de trampoline. Het is ook een monsterlijk hoog ding. Het net rondom is denk ik minstens 3 meter hoog en ze hebben hem met drie gezinnen gekocht, dus er staan non-stop kinderen op te springen ;(

Als er meerdere kinderen op staan, dan kun je er vergif op innemen dat het een keer verkeerd gaat.

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:14

Moet eerlijk bekennen dat ik het ook even moest googlen.. Klonk me wel vreemd vaag bekend in de oren maar echt een belletje ging er niet rinkelen.. :+

Wij hebben helemaal geen tv, kijk en zoek gericht online op wat ik leuk vind, dus daar zal het wel aan liggen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:20

KarenQ schreef:
Ceffyl schreef:
[...]

Ondertussen ben ik echt al knotsgek van de trampoline. Het is ook een monsterlijk hoog ding. Het net rondom is denk ik minstens 3 meter hoog en ze hebben hem met drie gezinnen gekocht, dus er staan non-stop kinderen op te springen ;(

Als er meerdere kinderen op staan, dan kun je er vergif op innemen dat het een keer verkeerd gaat.

Of zoals eerder bij onze buren, dat de hond eronder gaat staan blaffen :roll: Als mijn ex dan een keer riep dat Bengel zijn kop moest houden grepen de buren ook eindelijk eens in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:57

De kleuter hiernaast heeft al een dik kwartier een meltdown. Krijsen, gillen, stampvoeten, zo rood als een overrijpe tomaat en amper kunnen ademhalen. En de ouders negeren die compleet.
Zet dat kind binnen en trek de deur dicht, we hoeven er niet van mee te genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:12

Ook even een keel opzetten?

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:12

Afbeelding

Sorry meiden, dat ik even kom binnenvallen. Lees al sinds het begin mee, maar kwam van de week toch iets tegen waar ik nog steeds door gevloerd ben.
Nou snap ik al die krijsjes in de buurt, als dit het opvoed beleid is. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:17

StellaMay schreef:
[ [url=m/X3NARv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry meiden, dat ik even kom binnenvallen. Lees al sinds het begin mee, maar kwam van de week toch iets tegen waar ik nog steeds door gevloerd ben.

Als er dan toch beargumenteerd en uitgelegd moet worden, dan is 'omdat ik het zeg' toch al argumentatie genoeg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:20

Holymoly.. en die pagina heeft zeker ook veel teveel volgers?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:26

33.000 volgers, maar op elke post hooguit 40 likes, beetje dubieus

Edit: op Facebook is dit

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:34

oomens schreef:
StellaMay schreef:

Als er dan toch beargumenteerd en uitgelegd moet worden, dan is 'omdat ik het zeg' toch al argumentatie genoeg?

Helaas had ik buren die allebei hun zoons zo hebben opgevoed. Niet gewoon "omdat ik het zeg", maar "mamma vindt dit niet leuk, omdat..". Needless to say, het zijn vreselijke kinderen geworden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:38

Wat :') oneeee de gevoelens van mijn kind, stel je voor!
Al was de aankondiging dat we weggingen ook iets wat mijn ouders wel deden hoor. En toen ik kon klokkijken kreeg ik een horloge zodat ik wist wanneer ik me moest melden voor een ijsje en om weg te gaan :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:42

Magrathea schreef:
Wat :') oneeee de gevoelens van mijn kind, stel je voor!
Al was de aankondiging dat we weggingen ook iets wat mijn ouders wel deden hoor. En toen ik kon klokkijken kreeg ik een horloge zodat ik wist wanneer ik me moest melden voor een ijsje en om weg te gaan :=

Maar dat is normaal. De Facebookpost hierboven imo niet :'). Luisteren, kreng.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:49

Zo ging mijn nicht een half uur met haar dochter in discussie omdat die de auto niet uit wou.. Nou ik werd er dan echt aan het oortje of arm uitgehaald hoor :+

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:50

StellaMay schreef:

De rillingen lopen gelijk over mijn rug.
Wat dacht je van "omdat ik het zeg!" en heb je er een probleem mee kan je lopend naar huis/in je kamer zitten (zonder godweetwat qua vermaak)/enz.

Ik had vroeger (oude huis) wel eens bezorgde ouder (s) aan de deur gehad. Kindlief was weggelopen (letop, dit gebeurde soms meerdere keren per dag, jaartje of 10) ouders hele tijd over de zeik en die maar zoeken. En soms hoorde ik dat kind lachend in de bosje zitten. Als het kind zijn zin had gekregen kwam die weer thuis. _-:( Even roepen dat je naar de bios/zwembad/familie gaat en enkele minuten later instappen en wegrijden. Denk dat het dan snel is opgelost... Spreek uit ervaring...

Heb ik vroeger 1 keer geprobeerd op de camping. Ouders zijn in de camper gestapt en weggereden. Ik wist niet hoe snel ik er achteraan moest. Daarna nooit meer gedaan.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:55

StellaMay schreef:

KOTS! :r

En praat me niet over buren allemaal, pfff... Ik woon hier sinds half december en er gaat geen dag voorbij zonder dat rot blaag hier onder te horen janken en/of krijsen. Behalve met kerst, toen waren ze er twee dagen niet, wat een rust.
Het zijn oude woningen, en super gehorig, echt niet geschikt om met kinderen te wonen, en dan hebben ze er ook nog twee. _-:( En zelf kunnen ze ook al niet normaal communiceren...
Paar weken geleden op een zondag, zat 's middags de oudste etter te schreeuwen, en 's avonds dacht de jongste 'dat kan ik beter' ofzoiets. :roll: Ik was het ZO zat dat ik een paar keer keihard op de muur heb gebeukt, na wat geschreeuw van moeders was het iets stiller...
Ik had wel een zere hand, maar goed. :')

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:03

StellaMay schreef:

Oooh brrrrr, ik kan echt niet tegen dat gezemel met kinderen. Hup, luisteren. Dat onderhandelen maakt echt bijdehante krengen van ze.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:49

Mama,ik wil,ik wil.Mama wil ook een lief kindje en heeft dat ook niet gekregen.De peuterleidster was diep geschokt toen ik dat tegen mijn zeur peuter zei.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:54

Britta31 schreef:
Mama,ik wil,ik wil.Mama wil ook een lief kindje en heeft dat ook niet gekregen.De peuterleidster was diep geschokt toen ik dat tegen mijn zeur peuter zei.

:') :') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:01

Niobe schreef:
Mijn vriend vindt dat programma geweldig, maar ik word helemaal kriebelig van al die hysterie en drukte :')

Al vind ik dan Claire relatief rustig voor een kind in die familie.

:') niet _O-

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:10

Op zich valt het hier mee (speeltuin aan andere kant van de straat) Alleen LucianoHierkomen wordt bij zijn opa en oma gedropt. En ander kind is tweede leg, dus papa(opa) weet hoe het moet.

Vandaag in de supermarkt: stond met mijn neus in de koeling. Drie meiden van een jaar of 10: kunt u even opschieten!!! Ik moet daar wat pakken! (Had ze al horen giechelen, dus had al zo iets van :roll: )
Heb maar gezegd dat ze even op hun beurt moeten wachten. Grote bek eroverheen. Heb ze niet zo vriendelijk gewezen op de 1,5 meter. Heb rustig mijn spullen gepakt. En ben weg gelopen. Werd nog iets nageroepen over stoer doen of zoiets.

Echt, ik was in staat om goed boos te worden in de supermarkt, maar heb me ingehouden.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:24

Het resultaat van een goede opvoeding stond met zijn gepimpte autootje vandaag schuin en dubbel gepaarkeerd op de enige 2 invalide parkeerplaatsen bij de Jumbo...

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:05

Lisette0 schreef:
StellaMay schreef:

KOTS! :r

En praat me niet over buren allemaal, pfff... Ik woon hier sinds half december en er gaat geen dag voorbij zonder dat rot blaag hier onder te horen janken en/of krijsen. Behalve met kerst, toen waren ze er twee dagen niet, wat een rust.
Het zijn oude woningen, en super gehorig, echt niet geschikt om met kinderen te wonen, en dan hebben ze er ook nog twee. _-:( En zelf kunnen ze ook al niet normaal communiceren...
Paar weken geleden op een zondag, zat 's middags de oudste etter te schreeuwen, en 's avonds dacht de jongste 'dat kan ik beter' ofzoiets. :roll: Ik was het ZO zat dat ik een paar keer keihard op de muur heb gebeukt, na wat geschreeuw van moeders was het iets stiller...
Ik had wel een zere hand, maar goed. :')

Ik zeg investeer in zo'n gastoeter. :))

Britta31 schreef:

_/-\o_

Toen ik nog in een winkel werkte; kindje wilde perse op zo'n karretje dat bewoog, maar stond al binnen dus kon niet. Bleef wel zeuren, ik wil, ik wil, ik wil. Vaders: ik wil ook wel een miljoen euro en een huisje aan Riviera, maar dat gaat ook niet gebeuren. Kind gelijk stil. +:)+
Ik gebruik die tekst ook nog wel eens hoor.