Relaxed schreef:Heb je onder een steen gelegen San?Chateau Meiland..
Ik kijk echt nauwelijks tv, dus ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik snap nooit dat ouders het toestaan dat kinderen expres keihard hoog gillen naar elkaar.
Gewoon een beetje enthausiast luidruchtig tijdens het voetballen vind ik normaal, maar sommige kinderen gillen om het gillen (alsof je in een achtbaan zit). Afschuwelijk vind ik dat en vooral ook onnodig.
Ceffyl schreef:[...]
Ondertussen ben ik echt al knotsgek van de trampoline. Het is ook een monsterlijk hoog ding. Het net rondom is denk ik minstens 3 meter hoog en ze hebben hem met drie gezinnen gekocht, dus er staan non-stop kinderen op te springen
KarenQ schreef:Ceffyl schreef:[...]
Ondertussen ben ik echt al knotsgek van de trampoline. Het is ook een monsterlijk hoog ding. Het net rondom is denk ik minstens 3 meter hoog en ze hebben hem met drie gezinnen gekocht, dus er staan non-stop kinderen op te springen
Als er meerdere kinderen op staan, dan kun je er vergif op innemen dat het een keer verkeerd gaat.
StellaMay schreef:[ [url=m/X3NARv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry meiden, dat ik even kom binnenvallen. Lees al sinds het begin mee, maar kwam van de week toch iets tegen waar ik nog steeds door gevloerd ben.
Nou snap ik al die krijsjes in de buurt, als dit het opvoed beleid is.
oomens schreef:StellaMay schreef:[ [url=m/X3NARv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry meiden, dat ik even kom binnenvallen. Lees al sinds het begin mee, maar kwam van de week toch iets tegen waar ik nog steeds door gevloerd ben.
Als er dan toch beargumenteerd en uitgelegd moet worden, dan is 'omdat ik het zeg' toch al argumentatie genoeg?
Magrathea schreef:Watoneeee de gevoelens van mijn kind, stel je voor!
Al was de aankondiging dat we weggingen ook iets wat mijn ouders wel deden hoor. En toen ik kon klokkijken kreeg ik een horloge zodat ik wist wanneer ik me moest melden voor een ijsje en om weg te gaan
Lisette0 schreef:StellaMay schreef:[ [url=m/X3NARv.jpg]Afbeelding[/url] ]
KOTS!![]()
En praat me niet over buren allemaal, pfff... Ik woon hier sinds half december en er gaat geen dag voorbij zonder dat rot blaag hier onder te horen janken en/of krijsen. Behalve met kerst, toen waren ze er twee dagen niet, wat een rust.
Het zijn oude woningen, en super gehorig, echt niet geschikt om met kinderen te wonen, en dan hebben ze er ook nog twee.En zelf kunnen ze ook al niet normaal communiceren...
Paar weken geleden op een zondag, zat 's middags de oudste etter te schreeuwen, en 's avonds dacht de jongste 'dat kan ik beter' ofzoiets.Ik was het ZO zat dat ik een paar keer keihard op de muur heb gebeukt, na wat geschreeuw van moeders was het iets stiller...
Ik had wel een zere hand, maar goed.
Britta31 schreef:Mama,ik wil,ik wil.Mama wil ook een lief kindje en heeft dat ook niet gekregen.De peuterleidster was diep geschokt toen ik dat tegen mijn zeur peuter zei.