Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Ik loop al sinds eind november met pijn hoog in mijn buik, rechterkant, net onder de ribben. Alles wees op galstenen, dus echo gehad, eigenlijk alleen om dit te bevestigen. Niks. Terug naar huisarts, doorverwijzing gekregen naar de MDL-arts, en daar begint de lol. Maandag gebeld of ze een idee hadden wanneer ik aan de beurt ben.
'Ja, de wachttijd is vijf maanden, dus dat zou in mei zijn.' Ehm say whut? 'Maar toen ik een maand geleden belde naar aanleiding van deze verwijzing, werd er nog drie manden gezegd.' 'Dan hebben ze dat verkeerd gezegd.' Nou, lekker dan. Toch maar huisarts bellen dat ik het geen optie vind zolang te wachten, en die was het wel met me eens. Er was alleen geen directe aanleiding om er spoed van te kunnen maken.
Doorverwijzing naar ziekenhuis 2 gekregen (eergisteren), die met de kortste wachttijd. Krijg ik vanzelf een brief, hoef niet zelf te bellen. Prima, ik heb al veel aan mijn hoofd, scheelt weer wat. Vandaag brief in de bus. He, dat is vlot, fijn! 'Ten gevolge van het grote beroep dat op onze polikliniek wordt gedaan en de aard van uw aandoening, zien wij geen mogelijkheid om uw verwijzing te realiseren.' Ehm, gezien de aard van mijn aandoening? We weten verdorie nog niet wat er is, daar moet een MDL-arts juist meer duidelijkheid over verschaffen! Maandag maar weer huisarts bellen, want in het weekend kan dat natuurlijk niet. Intussen loop ik al 2 maanden met een onverklaarbare pijn in mijn buik, is er 2 keer urine en 3 keer bloed getest (zonder enig resultaat), en wil ik gewoon weten wat het is, want dit kost me bakken met energie.
MarJon schreef:Dat ik een hele erg ruzie met m’n vriend heb gehad en het volgens mij nu m’n ex-vriend is.