Hier net vlag kapot gewaaid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Wat is er voor vandaag voorspeld?
Hiraeth schreef:Er is vandaag kans op onweer en lokaal pittige buitjes, maar aangezien het qua ingrediënten nog alle kanten op kan gaan is het gewoon een kwestie van opletten.![]()
Ik was trouwens super blij om de Level 1 van Estofex hier te zien. Lees ik vervolgens de tekst.![]()
[ [url=m/b7TXwB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annash schreef:sureido schreef:Wat is er voor vandaag voorspeld?
Eerste lijn midden en westen, gaat via noordoost het land uit. Middag. Tweede lijn vanavond, west. Op verschillende plekken toch een level 1 uitgegeven, voornamelijk voor wind en hagel wat ik er zo van zie. Vanavond kan wel eens MSC worden. Ik ben er niet echt ingedoken omdat ik toch niet weg kan, dus dit is gebaseerd op verschillende berichten die ik heb gezien. Heb zelf geen kaarten bekeken dit keer.
sureido schreef:Annash schreef:
Eerste lijn midden en westen, gaat via noordoost het land uit. Middag. Tweede lijn vanavond, west. Op verschillende plekken toch een level 1 uitgegeven, voornamelijk voor wind en hagel wat ik er zo van zie. Vanavond kan wel eens MSC worden. Ik ben er niet echt ingedoken omdat ik toch niet weg kan, dus dit is gebaseerd op verschillende berichten die ik heb gezien. Heb zelf geen kaarten bekeken dit keer.
Ben benieuwd dan, het is ook echt benauwd.
Hiraeth schreef:Ik zit in Denemarken, dus voor mij heeft het niet veel zin om op pad te gaan @ Annash.Ik ben dol op dit land en woon er graag, maar voor het storm jagen is het niet helemaal perfect. Dan pakt Nederland toch vaak het leukere spul.