Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:Ik vind dat jurkje prima kunnen voor een bruiloft!
Magda, mooie combi, ik hou van een donkere rok met leuk shirtje erop! En het gaat goed, Julian slaapt heel veel en word eigenlijk alleen wakker om te eten. Of ik maak m wakker.. is dan een uurtje wakker en is dan weer moe en gaat weer te bed
Doubtless schreef:Nee, ik ook niet.
Maar gelukkig ga je vaak om met mensen waarmee je op hetzelfde level zit/gelijkgestemden. Ik kan me iig niet voorstellen dat mijn familie en vrienden denken "nou, schone spijkerbroek aan, t-shirt erop, we kunnen"
Doubtless schreef:Nee, ik ook niet.
Maar gelukkig ga je vaak om met mensen waarmee je op hetzelfde level zit/gelijkgestemden. Ik kan me iig niet voorstellen dat mijn familie en vrienden denken "nou, schone spijkerbroek aan, t-shirt erop, we kunnen"
Needje schreef:Dat denk ik ook niet dat dat bij mij gebeurt. (Al vind ik n nette spijkerbroek met een leuke blouse en nette schoenen bij n man echt niet raar)
Maar ik geef alleen aan dat ik ze er wel vrij in laat.
magda_90 schreef:[ [url=m/HYaVRF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze ballerina's heb ik wel. Gaat ook niet denderend qua steun maar zou kunnen voor een avondje.
Josien_ schreef:Over bruiloften gesproken. Ik heb er vanmiddag ook een. Super leuk jurkje maar wat een hel om er passend ondergoed onder te vinden!
[ [url=m/xn0rlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Wat een leukerd Josien!
Vandaag mijn stippels weer aan!
Verder heb ik een paar vd jurkjes van San hier overgenomen, dus daar ben ik héél blij mee, kan niet wachten tot ik ze heb!
[ [url=m/wxORCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: ik heb echt 2 benen hoor!
MarliesV schreef:Die hier boven strapless onderjurk met ingenaaide BH onder doen, dan ben je klaar.
Of een nette huidkleurige body zou ook prima kunnen.
Geen kant en behalve rood, geen kleur er onder. Ik heb ook iets licht roze, daar kan rood (niet te fel) of huidskleur onder.
Zelfs wit ga je zien.
wiebke schreef:Wat denken jullie hier van? Kan dit op een jeans of zou een zwarte broek beter zijn?
[ [url=m/VC2jmX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet trouwens niet wat Julian hier dacht, maar ik geloof dat hij er behoorlijk klaar mee was
[ [url=m/1UY4dL.jpg]Afbeelding[/url] ]
_sharonnn schreef:Ik ga door de reacties hier twijfelen of het jurkje dat ik op een bruiloft aan wil (ik ben avondgast) wel geschikt iskan deze volgens jullie?
[ [url=m/tRJJWb.png]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Wiebke, ik vind het zo wel kunnen. En wat is Julian toch een mooie man.Hoe gaat het met jullie?
Sharon, ik denk het wel. De bruiloften die ik bezocht hebben waren qua kleding allemaal luchtig en waar jij je goed bij voelt.
Ik ben momenteel niet thuis ivm renovatie van mijn huis. Deze spiegel werkt wel geloof ik.Maar nu mis ik dus precies die shirtjes die ik niet ingepakt heb.
[ [url=m/vC08hY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:Er zijn veel ingeschreven regels, maar uiteindelijk moet je doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Even checken bij het bruidspaar is altijd handig ja!
Heb ik ook gedaan, bruid vond mijn jurkje leuk gelukkig.
Ik vind het erg leuk om me af en toe op te doffen. Zal proberen er aan te denken om nog een foto van de complete look te maken.
Dit jurkje loste trouwens nog geen 50 euro. Qua schoenen ben ik niet 100% tevreden maar ze lopen heerlijk en als daggast is dat wel handig.
MarlindeRooz schreef:Even de stad in naar de boekenwinkel en daarna omkleden voor werk helaas. Wel nieuwe broek en nieuwe riem.
[ [url=m/8wETob.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doubtless schreef:Riempie
Ik heb vandaag mijn mooi van lelijkheid schoenen aan
[ [url=m/z4NyDi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvankaxx schreef:Vandaag touren in de cabrio door Friesland
[ [url=m/WOA5kt.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_Rebecca schreef:Eerder maakte ik me altijd heel erg druk om de dresscode op een bruiloft. Sinds mijn eigen bruiloft niet meer zo. Ik weet amper nog van mensen hoe ze er uit zagen, echt wit-wit op een bruiloft blijft volgens mij een no-go. Het enige wat ik verder nog van een van de gasten weet is dat diegene iets aan had wat voor haar leeftijd gewoon niet oké was. Echt zo'n minijurkje terwijl ze al bijna 50 is. Prachtfiguur en ze kan het hebben, maar niet gepast. Maar verder.....
Ik denk dat de meeste mensen zich drukker maken over wat wel of niet oké is dan dat daadwerkelijk opvalt bij een bruiloft.
Oh enne, naar mijn mening kunnen All stars overal onder. Ik ben er op getrouwd.
Needje schreef:Maar waarom is het toch zo'n ding dat een bruiloft "netjes" moet zijn?
Het is toch gewoon een feest?! Een gezellig samenkomen met mensen waar je om geeft om te vieren dat je je leven met een persoon wil delen.
Feestjes zijn leuk om een beetje uit te pakken qua kleding hoor. Maar ik voelde me doodongelukkig in m'n pastel outfitje op een bruiloft in november. Dat zou ik voor mijn vrienden niet willen.