Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Amandavd schreef:Fireheart schreef:De krijsende buurtkinderen... janken en schreeuwen om elke scheet, wat een verschrikking.
Hier ook. Ik zou dat als ouder echt niet kunnen toleren, dat gebekvecht de hele tijd.
Britta31 schreef:Is dat niet gewoon dagdromen?Dat heeft iedereen toch weleens.
Lestrange01 schreef:Britta31 schreef:Is dat niet gewoon dagdromen?Dat heeft iedereen toch weleens.
Nee het is geen dagdromen dagdromen voelt veel oppervlakkiger zegmaar. Op dat soort momenten voelt het echt alsof al mijn zintuigen op uit staan. Gebeurd zelfs best vaak dat ik op die momenten niet door heb dat ik geen adem meer haal, dan merk ik alleen dat mijn borstkas heel raar aanvoelt en na een tijdje denk ik "Oh ik moet ademhalen!" . Of gisteren ochtend was ik kip uit de grill aan het halen (op werk) en ik voelde niet eens dat ik me aan het verbranden was tot iemand mijn naam zei en ik opschrok.
Lestrange01 schreef:Britta31 schreef:Is dat niet gewoon dagdromen?Dat heeft iedereen toch weleens.
Nee het is geen dagdromen dagdromen voelt veel oppervlakkiger zegmaar. Op dat soort momenten voelt het echt alsof al mijn zintuigen op uit staan. Gebeurd zelfs best vaak dat ik op die momenten niet door heb dat ik geen adem meer haal, dan merk ik alleen dat mijn borstkas heel raar aanvoelt en na een tijdje denk ik "Oh ik moet ademhalen!" . Of gisteren ochtend was ik kip uit de grill aan het halen (op werk) en ik voelde niet eens dat ik me aan het verbranden was tot iemand mijn naam zei en ik opschrok.
Amandavd schreef:Fireheart schreef:De krijsende buurtkinderen... janken en schreeuwen om elke scheet, wat een verschrikking.
Hier ook. Ik zou dat als ouder echt niet kunnen toleren, dat gebekvecht de hele tijd.
Marcella schreef:Whale schreef:Kan het al herfst zijn? Ik denk dat ik me komende week gewoon ga opsluiten in de vriezer.
Mag ik erbij ben wel al beroerd door dit weer.
XRuby_SymmyX schreef:Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.
Steeph schreef:lotthje schreef:Malware. Ik ben ook zo stom he, al een uur aan het zoeken met m'n vriend waar het nou zit en hoe we het weg kunnen halen. Ugh.
Probeer Malwarebytes eens als je het nog niet voor elkaar hebt gekregen!