Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:40

Verkeerde maat matras gekocht en er achter komen nadat je de verpakking open maakt.... :') We zitten weer bij de Ikea

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:54

De krijsende buurtkinderen... janken en schreeuwen om elke scheet, wat een verschrikking.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:55

De NS bus zonder airco met deze temperaturen helemaal topppppppp

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:21

Fireheart schreef:
De krijsende buurtkinderen... janken en schreeuwen om elke scheet, wat een verschrikking.

Hier ook. Ik zou dat als ouder echt niet kunnen toleren, dat gebekvecht de hele tijd.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:23

Amandavd schreef:
Fireheart schreef:

Hier ook. Ik zou dat als ouder echt niet kunnen toleren, dat gebekvecht de hele tijd.

Hier ook .. lijkt wel met de jaren erger te worden. Gewoon gezellig spelen is er niet meer bij het is alleen maar geschreeuw en gejank ..

Vanochtend om 8 uur zaten de buurkinderen al in het badje te spelen, mijn eerste uitslaapdag na een werkweek … en nu hoor je ze ineens niet meer. Ga dan lekker na 10 uur herrie maken ofzo.

Ik wil m'n hutje op de hei :(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:27

Aan dat ik zó dood ben. Sinds gisterochtend half 11 al niet meer geslapen en ik heb echt het gevoel alsof ik dood ben vanbinnen. :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:56

Kan het al herfst zijn? Ik denk dat ik me komende week gewoon ga opsluiten in de vriezer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:03

Whale schreef:
Kan het al herfst zijn? Ik denk dat ik me komende week gewoon ga opsluiten in de vriezer.

Mag ik erbij ben wel al beroerd door dit weer. %)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:23

Aan de twee vrouwen die voor de kwantum liepen te schreeuwen en te schelden omdat de deuren al dicht waren. "het is nog geen 5 uur!". Het was 16:59. Doe normaal.

Oh en al dat gemiep over het warme weer vind ik ook heel ergerlijk.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:33

Britta31 schreef:
Is dat niet gewoon dagdromen?Dat heeft iedereen toch weleens.

Nee het is geen dagdromen :+ dagdromen voelt veel oppervlakkiger zegmaar. Op dat soort momenten voelt het echt alsof al mijn zintuigen op uit staan. Gebeurd zelfs best vaak dat ik op die momenten niet door heb dat ik geen adem meer haal, dan merk ik alleen dat mijn borstkas heel raar aanvoelt en na een tijdje denk ik "Oh ik moet ademhalen!" :'). Of gisteren ochtend was ik kip uit de grill aan het halen (op werk) en ik voelde niet eens dat ik me aan het verbranden was tot iemand mijn naam zei en ik opschrok.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:37

Iemand die hier in de wijk een tuinfeest aan het geven is ofzo. Harde live muziek met een zanger die niet kan zingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:59

Lestrange01 schreef:
Britta31 schreef:

Nee het is geen dagdromen :+ dagdromen voelt veel oppervlakkiger zegmaar. Op dat soort momenten voelt het echt alsof al mijn zintuigen op uit staan. Gebeurd zelfs best vaak dat ik op die momenten niet door heb dat ik geen adem meer haal, dan merk ik alleen dat mijn borstkas heel raar aanvoelt en na een tijdje denk ik "Oh ik moet ademhalen!" :'). Of gisteren ochtend was ik kip uit de grill aan het halen (op werk) en ik voelde niet eens dat ik me aan het verbranden was tot iemand mijn naam zei en ik opschrok.

Oh dan heb je nu vast een nare brandwond? Sterkte daarmee.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:59

Familiedag. M'n moeder heeft ontzettend veel tijd gestoken in een leuke quiz en allerlei spelletjes en omdat één iemand eerder terug moet en de rest ellendig zit te zuchten en te zeiken, wordt de helft van de spellen niet gedaan. Vind het zo banketstaaf voor m'n ma ..

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:16

Lestrange01 schreef:
Britta31 schreef:

Dit heb ik ook wel eens gehad, alleen dan tijdens het fietsen en toen ik opschrok was ik nog maar een aantal cm van een bus verwijderd.
Bij mij is het alleen wel weer vanzelf weggegaan. Hoop voor jou dat dat ook zo is!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:47

Malware. Ik ben ook zo stom he, al een uur aan het zoeken met m'n vriend waar het nou zit en hoe we het weg kunnen halen. Ugh.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:55

Amandavd schreef:
Fireheart schreef:

Ja ver-schrikkelijk _-:( hele buurt heeft er last van.
En dan niet alleen samen bekvechten (zijn 2 broertjes), maar van ALLES drama maken.

‘IIIIK WIL EEN IJSJEEEEEE’ *begint te huilen*
‘PAAAAPAAAAAAA JADY MAAKT MIJN IJSJE NAAAAAAATTTT’ *krijst*
‘IIIK WIL UIT BAAAAAAAAAAAAD!!!!’

Het is echt... zo... vermoeiend... ik wil gewoon lezen

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:06

Marcella schreef:
Whale schreef:

Ik ook, ik functioneer gewoon echt niet met die hitte.

Fireheart :') hier ook al twee dagen lang een broertje en zusje die om alles krijsen.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:49

XRuby_SymmyX schreef:
Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.

Snap wat je bedoelt, ik zit op de 9 maanden :\
Al mag ik binnenkort wss weer rijden!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 20:57

lotthje schreef:
Malware. Ik ben ook zo stom he, al een uur aan het zoeken met m'n vriend waar het nou zit en hoe we het weg kunnen halen. Ugh.

Probeer Malwarebytes eens als je het nog niet voor elkaar hebt gekregen!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 21:46

Steeph schreef:
lotthje schreef:

Probeer Malwarebytes eens als je het nog niet voor elkaar hebt gekregen!

Jaa die had ik al maar vond niks. Bedankt voor de tip! Uiteindelijk bleek dat ik een website met pop-ups toestemming had gegeven ofzo, maar dat ik nog helemaal geen virus had. Als je dan op zon pop-up klikte kwam je bij een download en als ik dat programma had gedownload had ik waarschijnlijk pas mn virus gekregen.

Ben ik blij dat ik eerst mn vriend geappt had voordat ik überhaupt iets gedownload had, anders was ik helemaal ver van huis geweest :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:23

IK HAAT MENSEN! Het is verdomme bijna half 12. Ga gvd binnen zitten met je gepraat ik wil slapen.

Ik wil een hutje op de hei |o

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:24

Amandavd schreef:
Marcella schreef:

Ik ook, ik functioneer gewoon echt niet met die hitte.

Gezellig! Ik maak alvast de vriezer leeg :j

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 23:10

Die achterlijke warmte in mijn kamer pfff

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 23:20

De mug op onze slaapkamer die ik hoorde maar ineens onvindbaar is. Dochter en ik zijn morgen waarschijnlijk lekgeprikt, terwijl mijn vriend nergens last van heeft.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 23:47

poes schreef:
Independence schreef:
Klinkt een beetje als dissociatie oid. Beetje in de gaten houden en anders toch even met een professional bespreken

Klinkt een beetje als internetpsychologie. Beetje mee opletten en best helemaal mee stoppen.

Sorry?