Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Ik heb de afgelopen 5 nachten bij mijn schoonmoeder geslapen en kreeg net te horen dat er allemaal gelige vlekken in het hoeslaken zitten.
Wat zou dit kunnen zijn? Ik zweet thuis snachts nooit (veel) , urine lijkt me sterk en kwijlen doe ik ook niet
Nathalie18x schreef:Nee ze heeft het tegen mn vriend gezegd, en die kwam bij mij verhaal halen
Riddershow schreef:Nathalie18x schreef:Nee ze heeft het tegen mn vriend gezegd, en die kwam bij mij verhaal halen
Gelukkig is dat niet ongemakkelijk...
Heb je daar thuis geen last van? (van vlekken?) Lijkt me dat een creme die je gebruikt niet alleen schoonmoeders lakens verkleurd, maar ook je eigen? Tenzij zij echt heel teer materiaal gebruikt?
CalipsoLover schreef:Is er een verschil tussen een passief en naamwoordstijl of is het allebei hetzelfde? Ik kom er maar niet uit en vind er ook niets over op het internet
Riddershow schreef:Nathalie18x schreef:Nee ze heeft het tegen mn vriend gezegd, en die kwam bij mij verhaal halen
Heb je daar thuis geen last van? (van vlekken?) Lijkt me dat een creme die je gebruikt niet alleen schoonmoeders lakens verkleurd, maar ook je eigen? Tenzij zij echt heel teer materiaal gebruikt?
Janine1990 schreef:Riddershow schreef:
Nou echt he... Jeeeutje...![]()
Zou het prettiger vinden als ze zou zeggen: Prima als jullie hier slapen, maar je beddengoed was je zelf maar...
Moest ik sowieso vanaf een zekere leeftijd
Janine1990 schreef:Natuurlijk... Maar zo'n vraag is gewoon mega awkward.
Maar op een bepaalde leeftijd moet je toch zelf wel je kamer opruimen en beddengoed wassen lijkt me?
Sheran schreef:Ik vind het ook niet raar hoor, dat schoonmoeder wast. Alleen maar super onhandig als je zelf wast, en de machine moet dan een extra was draaien. Ook niet zo goed voor het milieu.
Sheran schreef:Ja ik weet dat ook nooit. Ze zit er al minstens een jaar, elke avond, en is geloof ik geestelijk niet helemaal in orde, want ze wiegt steeds heen en weer. Vind het altijd erg lastig. Ik geef sowieso nooit geld, heb wel eens wat eten gegeven.