Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Smallheal schreef:Maar als je iets niet mooi vind hoef je dat ook niet perse te zeggen toch
Nee maar als iemand paar keer post en geen enkel reactie krijgt is ook zo wat
dromertje2 schreef:Ik bedoelde er ook niets verkeerd mee. Wou gewoon zeggen dat het niet uitmaakt hoe duur of goedkoop iets is, het altijd mooi kan zijn.
simongek schreef:Ik zeg of niks of goed geslaagd of mazzeltje als iemand toch nog wat vind wat hij graag wil. Een reactie krijgen is toch leuk j
MarcoBorsato schreef:Monnies![]()
Wij proberen de kleding wat duurzamer en meer verantwoord te maken. Wel lastig want Zara heeft een tè leuk hoedje dit seizoen maar goed, ik kan het voor mezelf eigenlijk niet meer verantwoorden om HMtjes en Zara te shoppen.
Pantykous schreef:simongek schreef:Ik zeg of niks of goed geslaagd of mazzeltje als iemand toch nog wat vind wat hij graag wil. Een reactie krijgen is toch leuk j
Zo doe ik t ook want anders reageer ik alleen op dezelfde mensen steeds en das ook niet leuk. EM bovendien vind ik t oprecht leuk als mensen mazzeltjes scoren en happy zijn met hauls
Vind kleding overigens niet onbetaalbaar worden maar ik denk dat we moeten accepteren dat dat gewoon de waarde van kleding is. En dat je dus niet 20 truien uit de nieuwe collectie in je kast kunt hebben.
Giolli schreef:MarcoBorsato schreef:Monnies![]()
Wij proberen de kleding wat duurzamer en meer verantwoord te maken. Wel lastig want Zara heeft een tè leuk hoedje dit seizoen maar goed, ik kan het voor mezelf eigenlijk niet meer verantwoorden om HMtjes en Zara te shoppen.
Oja jij was milieu/bio mevrouwtje hè?
Knap van je!