, alcohol
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goldie schreef:zorro schreef:Alcohol is niet echt mijn ding momenteel, ik eet pijnstillers als snoepjes door mijn whiplash, en daar past alcohol niet helemaal goed bij
Jawel, werkt fantastisch![]()
maar misselijk zijn van drank is zo goor dat ik het maar niet probeer.
.dus kan gewoon
Die van 43 zijn voor mijn moeder en schoonzus hehe
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:Suusjepluus, jouw Secret Santa wil graag weten wat Lana en Luigi lekker vinden en mogen hebben.
Lana is groot fan van piemels en runderstaarten, over het algemeen geldt hoe harder het stinkt, des te lekkerder Lana het vind! Luigi knabbelt met zn 10 weekjes nog op makkelijke stukjes zoals long. Ook kleinere snackjes als bijvoorbeeld boxby trainers of protein bites achtige dingen eten ze graag. Dingen als dentastix, harde graankoekjes en whimzee krokodillen eten ze minder graag. De ultieme traktatie blijft overigens een blikje tonijn
Ik hoop dat je zo genoeg info hebt, ik vind het ontzettend spannend en leuk dat je iets aan het bedenken bent
mariekeoo schreef:oeee 1e cadeautje gekocht!
Misschien leuk voor mijn persoon. ik ben echt dol op cadeautjes, hoe meer hoe beter. ik vind het fantastisch om cadeaupapier uit te pakken. Vroeger hoopte ik altijd het grootste cadeau te krijgen. en eigenlijk heb ik dat nog steeds.