Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:40

prulletje schreef:
Janinevv schreef:
Oh zo'n high wine klinkt wel leuk alleen hoe komen we daar met vervoer we wonen niet echt in de buurt van steden haha.

Wel super leuk idee en iets anders dan uit eten.

High wines zijn er vast niet alleen in grote steden, heb je al high wine + jouw regio ingetikt op google?

Heb wel iets gevonden in een kasteel dicht bij ons in de buurt :D

capopjekop

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:14

En anders zelf hapjes maken en wat wijn scoren en dan lekker picknicken

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:17

capopjekop schreef:
En anders zelf hapjes maken en wat wijn scoren en dan lekker picknicken

Ook leuk maar wat geef ik hem dan op zijn verjaardag zelf haha fles wijn met kaartje picknick krijg je nog te goed? Haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:29

Een lief kaartje

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:31

Of een dagje na de eilanden?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:34

Gewoon doen wat bij je past om te geven. Ikzelf krijg liever iets kleins waar iemand moeite voor heeft gedaan en wat persoonlijk is. Maar jij kent hem het best

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:35

Janinevv schreef:

Leuk idee! Vlieland en Terschelling hebben alleen wel behoorlijk dure bootkaartjes ;)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:36

Jaa ik vind zoveel leuk maar hoeft voor mij geen duur cadeau zoals soldaat voor oranje betaal je toch iets van bijna 100 euro p.p

Als ik een picknick doe, leuk en origineel en lief maar dan moet er na mijn idee nog wel een cadeautje bij

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:37

Yvankaxx schreef:
Janinevv schreef:

Leuk idee! Vlieland en Terschelling hebben alleen wel behoorlijk dure bootkaartjes ;)

Word denk ik sowieso Texel blijft het leukst, moet dan alleen kijken hoe duur zo'n auto kaart is voor een dag

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:39

Snap ik dat je nu nog niet flink uitpakt. Lijkt me ook akward als iemand dat doet als je elkaar net kent.

Of je geeft de fles wijn cadeau met een kaartje eraan dat hij hem dan en dan moet meenemen

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:41

capopjekop schreef:
Snap ik dat je nu nog niet flink uitpakt. Lijkt me ook akward als iemand dat doet als je elkaar net kent.

Of je geeft de fles wijn cadeau met een kaartje eraan dat hij hem dan en dan moet meenemen

Dat is ook een leuk idee en spannend maar twijfel of wij echte picknickers zijn haha, ogh dit is echt lastig. Ik weet veel van hem maar ook blijkbaar nog niet alles.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:38

Wat ik bij mijn vriend heb gedaan bij zijn eerste verjaardag dat we samen waren. Hij kwam achterom binnen. De deur aan de binnenkant dicht geplakt met zwart crêpe papier. Toen hij daarvoor stond, snel de confettikanon gepakt om die over hem te laten komen. Verder had ik in huis een picknick gemaakt met kleedje op de grond met alleen maar kaarsverlichting en een fles bubbels in de wijnkoeler en natuurlijk lekkere hapjes allemaal. In oktober ga je niet meer buiten picknicken haha.

Dit soort acties vind ik en hij gelukkig ook nog het leukst.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:14

Mijn vriend is over iets minder dan een maandje jarig dus ik ben ook al begonnen met het bedenken van een cadeau, en het is idd knap lastig! Maar gelukkig met wat hulp wel gelukt. Heb een verstelbare target voor zijn airsoft geweren besteld en een nieuwe game voor op de switch :)
Nu maar hopen dat het goed is :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 04:15

TheNovelist schreef:
Mijn vriend is over iets minder dan een maandje jarig dus ik ben ook al begonnen met het bedenken van een cadeau, en het is idd knap lastig! Maar gelukkig met wat hulp wel gelukt. Heb een verstelbare target voor zijn airsoft geweren besteld en een nieuwe game voor op de switch :)

dat zijn zeker lastige dingen :+
maar wat een super leuk idee!
hulplijnen inschakelen mag daarvoor altijd toch ;)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:51

TheNovelist schreef:

Leuk zeg!!

Ik denk dat even nog vraag aan mijn vriend of die speciale wensen heeft, spreek hem morgen weer.

Hoe gaat het voor de rest hier?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:04

We vermaken ons best :j

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:11

Nog steeds niet echt iets, al heb ik al wel een paar dagen leuke gesprekken met iemand op whatsapp, dus maar eens zien wat dat wordt, een mogelijke date zal op zn vroegst toch pas over 2 weken worden ivm dat ik weg ben voor werk

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:09

Krijg ik een mailtje dat de target niet meer leverbaar is en ze hem dus ook niet meer hebben en krijgen, haal hem dan van je site af :+ Dus maar 2 andere games erbij en een bioscoopbon!

Voor de rest gaat hier ook alles z’n gangetje! Over ongeveer 2 maanden is het een jaar geleden dat we de eerste date hebben gehad <3
Gaan in augustus een paar dagen naar België en daarna weer een week naar zijn familie in Frankrijk!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 05:40

Mijn (eerste) dates zijn inmiddels al niet meer op 4 handen te tellen dus ja gaat fantastisch *sarcasme* :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 07:20

Neverland schreef:
Mijn (eerste) dates zijn inmiddels al niet meer op 4 handen te tellen dus ja gaat fantastisch *sarcasme* :+

Troost je.. mijn vriend was nummer 23 ofzo :Y)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 07:56

Er is dus nog hoop. *D

Merk wel dat als ze vragen hoeveel dates je hebt gehad en ik geef eerlijk antwoord dat ze direct een mening klaar hebben. := Dus ik praat er vanaf nu altijd overheen. :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 10:41

Neverland schreef:
Er is dus nog hoop. *D

Merk wel dat als ze vragen hoeveel dates je hebt gehad en ik geef eerlijk antwoord dat ze direct een mening klaar hebben. := Dus ik praat er vanaf nu altijd overheen. :+

Ik zei volgens mij altijd "wel een aantal". Mijn vriend lacht me uit om al mijn dates :')

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:44

Zo stil als het was....

Ik vloog vandaag van stockholm naar Amsterdam met mn werk, dus terug naar huis. Bij het inchecken zoekt een best wel knappe man oogcontact. Daarna heel kort een paar zinnen gewisseld. Na het vliegen weer oogcontact. Tot we allebei een andere bus in moesten. Ik wist geen naam, enkel waar hij werkte. Dus ik ben gaan zoeken op Facebook en had hem vrij snel gevonden. Berichtje gestuurd en nu echt leuk aan het praten... wordt vervolgd....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:46

Ah leuk *\o/*

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:50

Wat leuk! Hou ons op de hoogte *\o/*