Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:34

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:38

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:39

Iemand die me kan helpen om iets uit te zoeken betreffende mijn salaris.
Ik moet voor een sollicitatie een maandloon opgeven op basis van 40 uur, maar alles wat ik vindt ik op 36 uur. Zo is die schaal bepaald.
Ook weet ik niet goed waarnaar ik moet kijken bij het kolommetje periodiek.

Niene87

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:23

Je kan 36 uur toch zo doorrekenen naar 40 uur

Maandloon x 12 = jaar
Jaar : 52 = week
Week : 36 = uur

Dan vervolgens

Uur x 40 = week
Week x 52 = jaar
Jaar : 12 = maand op basis van 40 uur

Of is dat niet wat je bedoeld

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:32

Niene87 schreef:

Maandloon x 12 = jaar

Dan vervolgens

Uur x 40 = week
Week x 52 = jaar

Zo lang!? Ik zou gewoon maandloon/36*40 doen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:00

Steeph schreef:
Niene87 schreef:

Maandloon x 12 = jaar

Dan vervolgens

Uur x 40 = week
Week x 52 = jaar

Zo lang!? Ik zou gewoon maandloon/36*40 doen :o

Maar je werkt niet 36 u per maand maar per week, dus dat sommetje gaat niet correct werken. B-)
Met een weekloon kan dat dan weer wel :Y)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:02

_mexx_lady_ schreef:
Iemand die me kan helpen om iets uit te zoeken betreffende mijn salaris.
Ik moet voor een sollicitatie een maandloon opgeven op basis van 40 uur, maar alles wat ik vindt ik op 36 uur. Zo is die schaal bepaald.
Ook weet ik niet goed waarnaar ik moet kijken bij het kolommetje periodiek.

Periodiek hangt er toch vanaf hoeveel ervaring je hebt?
Althans zo is het bij ons in de beveiliging wel.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:11

Shanna schreef:
Steeph schreef:
Maar je werkt niet 36 u per maand maar per week, dus dat sommetje gaat niet correct werken. B-)
Met een weekloon kan dat dan weer wel :Y)

Ah, ja sorry, is al laat :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:28

Steeph d'r eenvoudige methode werkt wel. De periode blijft immers hetzelfde.
Al je van uur naar maand of van maand naar uur wilt moet je wel het ingewikkelde sommetje doen.

En ja ik heb het nagerekend, want ik zou zelf ook voor de ingewikkelde methode gaan dus moest bewijs hebben :Y)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:33

Dank, dan blijkt mijn brein toch niet zo'n pudding 's nachts na een lange dag :')

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 00:07

Steeph schreef:
Ik zoek: een camera rugzak waarin ik het volgende kwijt kan: een 15" laptop, 2 camera bodies en 1 losse lens, een vakje voor persoonlijke spullen (portemonnee, zonnebril, paspoort). De tas moet binnen de afmetingen voor handbagage passen (55x40x25 cm), leeg maximaal 3 kilo wegen en een heupband hebben. Qua prijs zou het mooi zijn als hij om en nabij €100 blijft, maar dit is geen hard criterium.

Zelf kwam ik uit bij de Thule Aspect, maar deze heb ik nog nergens kunnen bezichtigen.
Ook heb ik maandag de Lowepro Protactic om gehad, deze zat super fijn, maar wel ietsjes buiten wat ik hoopte uit te geven O:)

Deze misschien?
https://www.cameranu.nl/nl/p696615/lowe ... art-rugzak

Wij hebben er eentje van aliexpress. Maar dat is een kleinere.
Ze hebben ook wat jij zoekt,
https://m.aliexpress.com/item/329512165 ... 6832518691

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:07

Haha zo ver kwam mijn brein niet!
Ik werk nu 2,5 jaar op mijn huidig werk, dat wil dus zeggen 2 jaar ervaring?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:31

Een niet al te hoog krukje oid waar ik m’n voeten op kan zetten als ik aan de eettafel zit te werken. Bij voorkeur een beetje stijlvol en geen standaard kunststof dingen.

De stoelen zijn eigenlijk veel te hoog voor mijn beenlengte en ergens in mijn lijf gaat er iets mis als ik te lang aan die tafel zit te werken. Heb de halve nacht wakker gelegen met pijn nadat ik een groot deel van de avond aan de eettafel had doorgebracht.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:09

Als je Googled op Voetenbankje en dan op Afbeeldingen, zie je er een hoop. Zakelijk, maar ook huislijke. Ikea heeft ze ook.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 17:44

Steeph schreef:
Ik zoek: een camera rugzak waarin ik het volgende kwijt kan: een 15" laptop, 2 camera bodies en 1 losse lens, een vakje voor persoonlijke spullen (portemonnee, zonnebril, paspoort). De tas moet binnen de afmetingen voor handbagage passen (55x40x25 cm), leeg maximaal 3 kilo wegen en een heupband hebben. Qua prijs zou het mooi zijn als hij om en nabij €100 blijft, maar dit is geen hard criterium.

Zelf kwam ik uit bij de Thule Aspect, maar deze heb ik nog nergens kunnen bezichtigen.
Ook heb ik maandag de Lowepro Protactic om gehad, deze zat super fijn, maar wel ietsjes buiten wat ik hoopte uit te geven O:)

Ik ben na 3 jaar nog steeds onwijs blij met mijn Godspeed rugzak <3
Voldoet aan al je wensen alleen heb ik geen 15" laptop om mee te testen maar qua afmetingen denk ik dat dat wel goed zit.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:13

Steeph schreef:

Dorus schreef:
Ik heb misschien in de kast nog wel iets liggen wat aan je eisen voldoet. Kan iig een 17 inch laptop in. Zal hem straks wel opzoeken als je wilt.
Lizz schreef:
Deze misschien?
https://www.cameranu.nl/nl/p696615/lowe ... art-rugzak

Wij hebben er eentje van aliexpress. Maar dat is een kleinere.
Ze hebben ook wat jij zoekt,
https://m.aliexpress.com/item/329512165 ... 6832518691
droomy schreef:
Ik ben na 3 jaar nog steeds onwijs blij met mijn Godspeed rugzak <3
Voldoet aan al je wensen alleen heb ik geen 15" laptop om mee te testen maar qua afmetingen denk ik dat dat wel goed zit.

Ik wil jullie allemaal nog even bedanken voor het mee denken en zoeken! Mijn oog is afgelopen zaterdag tijdens een bezoek aan een Kamera Express toch weer op een Lowepro gevallen O:) , maar dan op de Fastpack 250 AW II.
Ik moet er nog wel even een nachtje over slapen :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:04

Ik zoek zo'n paarse doseerspuit van de metacam.
Bij mij is het dingetje wat er inzit waar je aantrekt kapot gegaan...

Heeft iemand enig idee hoe ik daar met enige spoed aan kan komen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:05

Dierenarts? Apotheek?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:06

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik 'zoek' het volgende:

Jaren geleden ben ik met de middelbare school als tripje naar een soort museum geweest wat ging over de Tweede Wereldoorlog. Het museum bevond zich in een soort grote villa, met een brede trap naar de ingang. Voor dit gebouw lag een pad en daarvoor een meertje. Als je het museum naar binnen ging, ging je met een trap naar beneden, alsof je de kelder in ging. Verder kan ik me vrij weinig herinneren.

Daarnaast ben ik ook bij een concentratiekamp geweest met school, maar ook hiervan weet ik oprecht niet meer waar het was. Ik weet enkel nog dat we een rondleiding kregen in een groep.

Iemand enig idee welke plekken ik bedoel? Het kan zijn dat het één locatie was, dat weet ik echt niet meer. Het kan in Nederland, België of Duitsland zijn geweest. Maar ik dacht toch echt hier in Nederland.

Pin me er niet op vast hoor, dit zijn enkel mijn herinneringen.. Kan ook zijn dat ik dit gedroomd heb :') Maar ik vraag het me echt af omdat ik geïnteresseerd ben in geschiedenis en destijds waren we allemaal in de 'puberfase' en heeft het helaas weinig indruk gemaakt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:07

Als dat zo'n gewone spuit is: even langs de apotheek rijden net de vraag of je er eentje mag hebben (zonder naald natuurlijk) :j

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:20

Ghostattack schreef:

Jaren geleden ben ik met de middelbare school als tripje naar een soort museum geweest wat ging over de Tweede Wereldoorlog. Het museum bevond zich in een soort grote villa, met een brede trap naar de ingang. Voor dit gebouw lag een pad en daarvoor een meertje. Als je het museum naar binnen ging, ging je met een trap naar beneden, alsof je de kelder in ging. Verder kan ik me vrij weinig herinneren.

Daarnaast ben ik ook bij een concentratiekamp geweest met school, maar ook hiervan weet ik oprecht niet meer waar het was. Ik weet enkel nog dat we een rondleiding kregen in een groep.

Iemand enig idee welke plekken ik bedoel? Het kan zijn dat het één locatie was, dat weet ik echt niet meer. Het kan in Nederland, België of Duitsland zijn geweest. Maar ik dacht toch echt hier in Nederland.

Pin me er niet op vast hoor, dit zijn enkel mijn herinneringen.. Kan ook zijn dat ik dit gedroomd heb :') Maar ik vraag het me echt af omdat ik geïnteresseerd ben in geschiedenis en destijds waren we allemaal in de 'puberfase' en heeft het helaas weinig indruk gemaakt.

ik ging googlen op ondergronds oorlogsmuseum,
dit geeft voor heeeel veel hits op google.
Dus misschien moet je er even zelf onder verder zoeken.
https://www.dagjewegtickets.nl/de/tips/ ... artenstein
maar dit is wel een mooi huis, maar van dit soort zijn er dus meer :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:32

gerlindie schreef:
Ik zoek zo'n paarse doseerspuit van de metacam.
Bij mij is het dingetje wat er inzit waar je aantrekt kapot gegaan...

Heeft iemand enig idee hoe ik daar met enige spoed aan kan komen?

Ik weet niet hoeveel je geeft? Want kleine doseerspuiten (zo heet dat) kun je gewoon kopen bij de kruidvat. https://www.kruidvat.nl/kruidvat-doseerspuit/p/2335439
Grotere hebben ze vaak ook bij de apotheek of een dierenwinkel/tuincentra met apotheek functie.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:39

Het gaat vooral over de doserings streepjes die specifiek op de spuit staan (ze gaan op kg lichaamsgewicht zegmaar)

Ik heb nu een "gewoon" spuitje van de Kruidvat, maar nu is het dus een klein beetje gokken wat de dosering precies is.
De DA heeft ze niet los

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:18

Ghostattack schreef:

Ik zou gewoon even naar school bellen/mailen/gaan en het navragen. Die weten dat vast nog wel!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:28

Airborn museum Hartenstein in Oosterbeek?