Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:12

Trui schreef:
Je snapt me toch wel hopelijk? Je kan gewoon lopen enbody positive zijn maar je kan ook helemaal bang en onzeker lopen of oncharmant etc

Mee eens maar soms is het zo moeilijk om zeker te lopen, dan maakt het in principe niet uit wat je draagt :P

LadyMadonna

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:26

Wat is enbody positive nou weer :?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:44

Body positive, is dat echt zo lastig te ontcijferen?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:59

Ja, maar énbody dan :)) ?

Vind die Levi-outfit wel modern hoor. Ontzettend dertien-in-een-dozijn, maar dat ís toch juist moderne mode. EN lekker boeiend, iedereen draagt het dus je wordt er echt niet om uitgelachen hoor. Dus modeblunder, nah. Persoonlijke smaak kan natuurlijk anders zijn.

Oh, en met 26 te oud :oo Hou óp joh!! Ik raak ervan in paniek.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:10

Wtf is 'body positive'? Zelfverzekerd? Bewust van je lichaam?.
(En dan dat je je daar wel of juist niet naar kleedt?)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:11

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/hxbv1y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben ik nu als 26-jarige een wandelende modeblunder? :))

Haha ik ben 25 en vind het leuk! Wat daarna geplaatst werd met dat beige vind ik echt afschuwelijk. Dat kan in mijn ogen niemand mooi staan.

Ik draag bij bijvoorbeeld dé Only broek ook vaak voorkant van een shirtje beetje erbij in. Vind ik nik mis mee. Volledig shirt bij broek in is dan weer niet mijn ding.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:38

BaileyMix schreef:

Dat is een typfout, Einstein.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:42

lieveli schreef:
BaileyMix schreef:

Dat is een typfout, Einstein.

Goh, écht :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:44

Jildau schreef:
Flying_Angel schreef:
[ [url=m/hxbv1y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben ik nu als 26-jarige een wandelende modeblunder? :))

Haha ik ben 25 en vind het leuk! Wat daarna geplaatst werd met dat beige vind ik echt afschuwelijk. Dat kan in mijn ogen niemand mooi staan.

Ik draag bij bijvoorbeeld dé Only broek ook vaak voorkant van een shirtje beetje erbij in. Vind ik nik mis mee. Volledig shirt bij broek in is dan weer niet mijn ding.

Ik vind die beige outfit beige ook niet zo geslaagd nee. Netjes, maar oersaai.

Zie je toch heel veel, die voorkant in je broek? Mag dan vast wel :)) Helemaal vind ik soms mooi, som echt té kunstacademie-achtig.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:46

Ik doe het soms ook, maar gelukkig zit ik op de kunstacademie dus dan mag het :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:54

Warboel schreef:
Ik doe het soms ook, maar gelukkig zit ik op de kunstacademie dus dan mag het :')

Haha nou vooruit, dan moet je bijna }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:06

Anoniem schreef:
VivaLaVida: ik ben 25. En ja ik vind als je moeder bent dat het dan echt not done is om nog met (te) strakke (navel)truitjes te lopen, crop tops of (te) strakke broeken. Skinny's zijn prima, loop ik zelf ook in, maar weet de grens zegmaar :')

Maar goed, ik val dan denk ik onder de saaie moeder die zich 10 jaar ouder is gaan kleden :')
Al viel het vandaag mee;
[ [url=m/vnUsPx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet echt een duidelijke foto maar iig normale broek, normale laarzen en een outdoor jas :') maar ja we gingen buiten spelen dus dat doe ik niet op m'n hakken :')

Hmm oke, verschil van mening dan :)
Al vind ik TE strak of te bloot bij niemand mooi.
Met een croptop zou ik gerust lopen als ik vind dat ie me staat. Ripped jeans heb ik ook :j
Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom ik me anders zou moeten kleden nadat ik moeder ben geworden!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:12

Nee, alsof koters komen met een soort gratis kuisheidsgordel voor mams :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:12

Ik blijf de trend van die opgerolde last van hoog water broeken niet begrijpen :N

Afbeelding dit vind ik wel leuk :j alleen dan wel andere hakken er onder :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:14

Fenrir schreef:

Nou als je de gemiddelde positiekleding ziet zou je denken van wel. Jezus wat een seksloze bende.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:21

:)). Ik kleed me nu ok moeder ben geworden ook heel anders. Maargoed ze is 12 weken oud eerste 6/7 werken werd ik geleefd en was ik niet met mezelf bezig. Nu begin ik weer klein beetje in te zien dat ik zelf ook leef maar mn zwangerschap vetjes is de baby vergeten mee te nemen naar buiten _-:( dus dat moet nog even aan gewerkt wieden. Nu dus alleen maar te wijde shirtjes of jurkjes aan zolang je maar zo weinig mogelijk van mn buik ziet :o al begin ik nu rustig aan te kijken voor Andere kleding maar weet mn maat niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:21

Jep lieveli ze gaan er vanuit dat je als zwangerosaurus er niet meer sexy uit wil zien. Raar eigenlijk.

Edit: jaaa 12 weken hallo. Dan ben je pas net weer op aarde inderdaad
En heb je wel wat anders aan je hoofd :D

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:50

Ja echt hoor :+ gelukkig heb ik 'extra lang ' verlof. Ga pas weer werken als ze 16 weken is dus heb nog even om terug op aarde te komen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 18:59

Fenrir schreef:

Er zit ook iets tussen te strakke / te 'jonge' kleding en een nonnengewaad he :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 01:21

Ieder z'n smaak. Ik houd er van om me wat uitgesprokener te kleden, geen spijkerbroek en laarsjes in mijn garderobe. Ook niet als de baby er is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 07:50

Anoniem schreef:
Fenrir schreef:

Er zit ook iets tussen te strakke / te 'jonge' kleding en een nonnengewaad he :')

Maar er zit ook iets tussen saai en hoerig :j zoals een croptop hoeft echr niet heel bloot te zijn
Dit bijv zou ik gerust dragen:
https://mosaic02.ztat.net/vgs/media/cat ... Q11@10.jpg

Of deze
https://images.windsorstore.com/images/ ... _MAUVE.jpg

Maar dat zijn dingen waar ik me wel zeker in voel. Als ik me er niet zeker in voel, trek ik het niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:54

Ieder zijn smaak inderdaad :) ik heb overigens nergens een croptop hoerig genoemd :+ alleen vind ik het iets wat gewoon minder bij het moeder zijn past. Ondanks dat ik er zelf nog steeds het lijf voor heb ondanks baby :+

Maar ik denk daarbij ook in m'n eigen referentiekader: ik had dus een moeder die zich ook uitgesproken kleedde en ben echt geziekt op school toen. Dus no way dat ik m'n kind dat ga aandoen.

En ik word nu tenminste m'n eigen leeftijd geschat in plaats van 9 jaar jonger. Ook best fijn :+

Maar daarom, ieder zijn smaak inderdaad. Hier is alle 'gekke' en 'debiel jonge' kleding eruit gegaan en heeft 't plaats gemaakt voor neutrale skinnies, normale jeans en nette broeken, jurkjes en nettere truitjes + schoenen en voel me daar ook beter in dan m'n oude kleding en dat zie je dan wel weer gelijk :)

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:56

Die beige outfit vind ik zoooo seksloos. Als ik daarmee aan kom bij m'n vriend komt er niks meer omhoog. :')

Zelf draag ik ook de 'Levi's outfit' niet, maar het is wel iets waar zij zich veilig in voelt en het dus leuk vind. En het is geen modeblunder.

Weten jullie de gekleurde broeken mode nog? Ik had er een leuk plaatje bij, maar het uploaden wil niet. Ik had een rode driekwarts. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:59

Trauma's aan die gekleurde broeken trend. :')

En ik denk dat dus ook 'blunder' een kwestie van smaak is, want op de schoenen na staat zou m'n vriend die beige outfit echt briljant vinden :+ en als ie me zou staan zou ik 'm ook zo aandoen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:04

Denk niet dat jouw moeder in dezelfde winkels koopt als ik :') Wat dat betreft heb je uitgesproken en uitgesproken.