Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Free2 schreef:http://www.nu.nl/buitenland/4865846/oud ... straf.html
Waarom worden deze mensen ruim 70 jaar na de oorlog pas gestraft? Komen ze er echt nu pas achter dat deze mensen in concentratiekampen hebben gewerkt, of waar ligt dit aan?
Free2 schreef:http://www.nu.nl/buitenland/4865846/oud ... straf.html
Waarom worden deze mensen ruim 70 jaar na de oorlog pas gestraft? Komen ze er echt nu pas achter dat deze mensen in concentratiekampen hebben gewerkt, of waar ligt dit aan?
Britta31 schreef:Zou mijn dochter het misschien toekomstige stage adres kunnen bellen of ze mag komen.Ze is maandag komen meedraaien en zou nog gebeld worden.Maar als ze het niet wordt moeten we snel op zoek naar iets anders.
Britta31 schreef:Ik vraag alleen maar of ik de mentor daar in zijn vakantie mee kan lastig vallen.Heb nog geen email gestuurd.
Froukje schreef:Waarom voetbalt Engeland nog mee in het EN terwijl ze niet meer bij Europa willen horen? Dan horen ze toch ook niet op een Europees kampioenschap?
Seventje schreef:Wat ik me nu afvraag.
Nu er zo'n heibel is over mogelijk giftige eieren en deze uit de schappen van de supermarkten worden/zijn gehaald. Hoe zit het dan met de producten waar ei in is/wordt verwerkt?
Zijn daar dan geen mogelijk giftige eieren in verwerkt?
leintje_ schreef:Omdat het gaat om een kampioenschap tussen landen die op het continent Europa liggen en niet om landen die bij de EU horen. Als het een kampioenschap zou zijn voor alleen EU landen zou Zwitserland bv ook niet mee mogen doen met het EK.
Trui schreef:Wij hebben een eindstation van de metro. Maar die loopt parallel. En hij hangt boven de grond met een hek achter de uiteinden dus kan ie er ook niet af etc. En je kan op de rails een stuk terug niet wisselen van rails. Dus hoe kan het dan dat rechts toch de ene richting op gaat en dan andere de andere kant op zonder dat ze van rails wisselen? Ik hoop dat je me snapt haha
Anoniem schreef:Trui schreef:Wij hebben een eindstation van de metro. Maar die loopt parallel. En hij hangt boven de grond met een hek achter de uiteinden dus kan ie er ook niet af etc. En je kan op de rails een stuk terug niet wisselen van rails. Dus hoe kan het dan dat rechts toch de ene richting op gaat en dan andere de andere kant op zonder dat ze van rails wisselen? Ik hoop dat je me snapt haha
Ze gaan gewoon weer de kant op waar ze vandaan kwamen, metro's (althans de RandstadRail iig) kunnen twee kanten op als ik me niet vergis.